eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › Usługi polegające na przeprowadzeniu szkoleń skierowanych do beneficjentów projektu pn. Mały krok - Duży efekt realizowanego przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Dęblinie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-02

Dęblin: Usługi polegające na przeprowadzeniu szkoleń skierowanych do beneficjentów projektu pn. Mały krok - Duży efekt realizowanego przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Dęblinie.
Numer ogłoszenia: 142671 - 2014; data zamieszczenia: 02.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Dęblinie , Rynek 12, 08-530 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 81 8830 216, faks 81 8832505.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.deblin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi polegające na przeprowadzeniu szkoleń skierowanych do beneficjentów projektu pn. Mały krok - Duży efekt realizowanego przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Dęblinie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi polegające na przeprowadzeniu szkoleń skierowanych do beneficjentów projektu pn. Mały krok - Duży efekt realizowanego przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Dęblinie, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, poddziałanie 7.1.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. 1) Rodzaje szkoleń stanowiące przedmiot zamówienia: - Prawo jazdy kategorii B - 1 osoba. - Prawo jazdy kategorii C - 3 osoby. - Prawo jazdy kategorii B (doszkolenie) - 2 osoby. - Kurs kwalifikacji wstępnej przyśpieszonej na przewóz rzeczy - 1 osoba. - Pracownik ochrony osób i mienia - 4 osoby. - Rejestratorka medyczna - 2 osoby. - Księgowość z elementami fakturowania - 2 osoby. - Operator koparko ładowarki - 1 osoba. - Specjalistyczne spawanie metodą TIG - 2 osoby. - Wizaż i stylizacja paznokci - 1 osoba. - Profesjonalne sprzątanie - 1 osoba. - Warsztaty kompetencji społecznych - 14 osób. - Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy - 14 osób. 2) Liczba osób uczestniczących w szkoleniach wynosi 48 i nie pokrywa się z liczbą beneficjentów projektu, ponieważ wszyscy uczestnicy projektu biorą udział w warsztatach kompetencji społecznych i w warsztatach aktywnego poszukiwania pracy oraz część uczestników projektu bierze udział w więcej niż jednym szkoleniu. 3) Dla wszystkich uczestników szkoleń należy przeprowadzić warsztaty kompetencji społecznych i warsztaty aktywnego poszukiwania pracy. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zmówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ zawierający zakres merytoryczny szkoleń oraz założenia organizacyjne. 5) Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić wszystkie szkolenia opisane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. W związku z tym oferta Wykonawcy musi obejmować realizację wszystkich szkoleń stanowiących przedmiot zamówienia..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp udzielenie Wykonawcy wyłonionemu w niniejszym postępowaniu, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienia Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku określonego w niniejszym punkcie - Wykonawcy wykażą, że wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali co najmniej dwie usługi, o wartości minimum 40 tys. zł brutto każda, polegające na przeprowadzeniu co najmniej pięciu szkoleń w ramach jednej usługi / umowy, odpowiadającym tematyką szkoleniom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, tj. pięciu szkoleń z niżej wymienionych: - Prawo jazdy kategorii B. - Prawo jazdy kategorii C. - Prawo jazdy kategorii B (doszkolenie). - Kurs kwalifikacji wstępnej przyśpieszonej na przewóz rzeczy. - Pracownik ochrony osób i mienia. - Rejestratorka medyczna. - Księgowość z elementami fakturowania. - Operator koparko ładowarki. - Specjalistyczne spawanie metodą TIG. - Wizaż i stylizacja paznokci. - Profesjonalne sprzątanie. - Warsztaty kompetencji społecznych. - Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienia Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienia Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienia Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach: 1) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w przypadku: a) urzędowej zmiany podatków lub opłat, wynagrodzenie umowne ulega odpowiedniej zmianie, b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, c) rezygnacji uczestników szkoleń przed rozpoczęciem szkolenia lub w trakcie jego realizacji, cena realizowanych szkoleń ulega zmianie, proporcjonalnie do liczby uczestników, d) powierzenia Podwykonawcy określonego zakresu usług lub zmiana zakresu powierzonych usług, jak również zmianę Podwykonawcy, po uprzednim zaakceptowaniu przez Zamawiającego wybranego Podwykonawcy. 2) Zamawiający dopuszcza zmianę umownego terminu zakończenia realizacji zamówienia w przypadku opóźnienia w realizacji szkoleń nie wynikającego z winy Wykonawcy. 3) Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Zmiany postanowień zawartej umowy będą dokonane za zgodą stron, wyłącznie w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp w szczególności: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), 2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy stronami, 3) udzielenie zamówień uzupełniających w zakresie wskazanym w SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.deblin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej w Dęblinie, ul. Rynek 12, 08-530 Dęblin, pokój nr 23.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Dęblinie, ul. Rynek 12, 08-530 Dęblin, pokój nr 23.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie to będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.