To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-07-19
Ełk: Remont pomieszczeń biurowych w budynku Nadleśnictwa Ełk
Numer ogłoszenia: 142669 - 2016; data zamieszczenia: 19.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 67149 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Ełk, Mrozy Wielkie 21, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 6202513, faks 87 6202513.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL LP Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń biurowych w budynku Nadleśnictwa Ełk.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont pomieszczeń biurowych w budynku Nadleśnictwa Ełk - Remont dotyczy budynku biura Nadleśnictwa Ełk, Mrozy Wielkie 21, 19-300 Ełk. 2. Zakres robót obejmuje remont: - 6 pomieszczeń na piętrze budynku, które maja zostać adaptowane na potrzeby biurowe, - 2 pomieszczeń na piętrze budynku, które zostaną połączone w jedno pomieszczenie, - 3 pomieszczeń na parterze budynku, w zakresie ogólnobudowlanym i instalacji wod-kan, elektrycznej, komputerowej, telefonicznej, alarmowej i ppoż. 3. Zakres szczegółowy robót: 3.1.W każdym pomieszczeniu (pokoje biurowe, korytarz, magazynki) zostanie wymieniona instalacja elektryczna: 3.1.1. oświetleniowa wraz z oprawami dostosowanymi do pomieszczeń biurowych i oprawą awaryjną na korytarzu, 3.1.2. gniazd wtykowych, 3.1.3. oraz zamontowana nowa instalacja: czujek ppoż., czujek alarmowych sygnalizujących włamanie, 3.2.Zostanie rozebrana instalacja centralnego ogrzewania etażowego - rury, grzejniki, bojler, naczynie wzbiorcze itp. Zamontowane zostaną nowe grzejniki z zaworami termostatycznymi i osprzętem do istniejącej instalacji c.o. wraz z uruchomieniem instalacji. 3.3.Instalacja wod-kan zostanie zdemontowana - rury, piony, podejścia, wanna, umywalka, zlew, ustęp, baterie, zawory itp. Pomieszczenia łazienki i kuchni zostaną adaptowane na pomieszczenia biurowe. 3.4.Zostaną rozebrane schody drewniane z parteru na piętro a otwór w stropie po schodach zostanie zabudowany - konstrukcja drewniana stropu wygłuszona wełną mineralną, na płycie OSB szlichta cementowa gr. 7 cm, wykończenie analogiczne jak pozostała część posadzki - terakota. 3.5.Roboty na parterze budynku: 3.5.1. uzupełnienie ścian po rozebranych schodach, 3.5.2. wykonanie ścianki działowej w miejscu początku schodów, 3.5.3. przesuniecie opraw oświetleniowych na środek pomieszczenia pod rozebranymi schodami, 3.5.4. demontaż drzwi, ościeżnicy i ścianek działowych korytarza wejściowego, 3.5.5. wykonanie nowego oświetlenia wiatrołapu i korytarza, 3.5.6. uzupełnienie tynków oraz okładzin ścian z płytek ceramicznych, 3.5.7. szpachlowanie, malowanie ścian i sufitów pomieszczeń objętych robotami. 3.6.Pomieszczenia biurowe na piętrze budynku - 4 pokoje: 3.6.1. demontaż drzwi i ościeżnicy i zamurowanie otworu po drzwiach w ścianie konstrukcyjnej, 3.6.2. skucie glazury na ścianach w pomieszczeniu kuchni i łazienki, 3.6.3. demontaż szafki bezpiecznikowej, 3.6.4. skucie posadzki z terakoty w łazience i kuchni, naprawa powierzchni posadzki po skuciu, wykonanie posadzki z zaprawy samopoziomującej, przyklejenie wykładziny podłogowej rulonowej odpowiedniej do pomieszczeń użyteczności publicznej z oblistwowaniem, 3.6.5. wykonanie instalacji alarmowej, ppoż, komputerowej i telefonicznej wkutych w tynk w pomieszczeniach remontowanych oraz doprowadzenie instalacji do serwerowni w przeciwległej części budynku w korytkach instalacyjnych i podłączenie powyższych instalacji w serwerowni z rozbudową szafek instalacyjnych i niezbędnym osprzętem ( panele, czujki, gniazda itd.) 3.6.6. demontaż ścianki działowej o lekkiej konstrukcji r-gips dzielącej korytarz, 3.6.7. uzupełnienie tynków ścian i sufitów, szpachlowanie ścian i sufitów, malowanie sufitów w kolorze białym i ścian w kolorach pastelowych uzgodnionych z Zamawiającym. 3.7.Pomieszczenia biurowe na piętrze budynku - połączenie dwóch pokoi. 3.7.1. demontaż ścianki działowej o lekkiej konstrukcji r-gips dzielącej pokoje 3.7.2. demontaż drzwi i ościeżnicy i uzupełnienie otworu po drzwiach w ściance działowej o lekkiej konstrukcji r-gips, 3.7.3. demontaż oblistwowania i wykładziny w jednym z pokoju, wykonanie posadzki samopoziomującej i przyklejenie nowej posadzki rulonowej i oblistwowania, 3.7.4. przemieszczenie gniazdek instalacyjnych z rozebranej ścianki, oraz włącznika światła, 3.7.5. uzupełnienie tynków i szpachlowania w pomieszczeniu i na korytarzu, 3.7.6. uzupełnienie okładziny ścian płytkami ceramicznymi na korytarzu, 3.7.7. malowanie sufitów w kolorze białym i ścian w kolorach pastelowych uzgodnionych z Zamawiającym w pomieszczeniu i analogiczne malowanie w części korytarza objętego remontem. 3.8.Roboty pomocnicze i zabezpieczające: 3.8.1. zabezpieczenie folią okien, drzwi, posadzek i innych elementów wyposażenia, 3.8.2. usunięcie odpadów i gruzu z budynku, 3.8.3. wywiezienie i utylizacja odpadów i gruzu, 3.8.4. sprzątanie po robotach, w przypadku korzystania z dróg komunikacyjnych ogólnodostępnych sprzątanie na bieżąco w celu zapobieżenia roznoszenia brudu po całym budynku funkcjonującego biura..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.61.12.00 - 45.61.12.00 45.31.17.00 - 45.31.17.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUGOWO - TRANSPORTOWO - HANDLOWY BOGUSŁAW WISOWATY
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUGOWO - TRANSPORTOWO - HANDLOWY BOGUSŁAW WISOWATY
- Wisowaty Bogusław Zakład Usługowo Transportowo Handlowy, ul. Jagodowa 12, 19-300 Ełk, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46677,38 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 49451,71
Oferta z najniższą ceną: 49451,71 / Oferta z najwyższą ceną: 55475,34
Waluta: PLN .
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożarowej w tutejszym Domu.
- TR.262.1.2024 . Modernizacja budynku L - etap IV (...) polegające na wykonaniu przyłączy elektroenergetycznych (...) z budynku stacji transformatorowej 9001946 do budynku "L"'
- "Roboty remontowe na terenie PSG w m. Augustów" (sprawa nr 9/ZP/WTiZ/24)
- Remont więźby dachowej wraz z poszyciem dachowym oraz poprawą mocowania masztu antenowego w budynku administracyjnym w Zakładzie Karnym w Nowogardzie, ul. Zamkowa 7, 72-200 Nowogard.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.