eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Postępowanie o udzielenie zamówienia wspólnego na budowę obiektu GDYNIA INFOBOKS wraz z wieżą widokową na rogu ul. Świętojańskiej i 10 Lutego w Gdyni (tzw. skwer Żeromskiego)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-07

Gdynia: Postępowanie o udzielenie zamówienia wspólnego na budowę obiektu GDYNIA INFOBOKS wraz z wieżą widokową na rogu ul. Świętojańskiej i 10 Lutego w Gdyni (tzw. skwer Żeromskiego)
Numer ogłoszenia: 142668 - 2012; data zamieszczenia: 07.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Forum Kultury Sp. z o.o. , ul. Białostocka 3, 81-310 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 781 83 30, faks 58 781 83 32.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.forumkultury.gdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o. z wyłącznym udziałem Miasta Gdynia.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia wspólnego na budowę obiektu GDYNIA INFOBOKS wraz z wieżą widokową na rogu ul. Świętojańskiej i 10 Lutego w Gdyni (tzw. skwer Żeromskiego).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia wspólnego jest budowa obiektu GDYNIA INFOBOKS wraz z wieżą widokową na rogu ul. Świętojańskiej i 10 Lutego w Gdyni (tzw. skwer Żeromskiego). Zakres rzeczowy prac obejmuje: a) budowę obiektu GDYNIA INFOBOKS; obiekt składa się z zespołu typowych kontenerów, w których znajdują się funkcje administracyjno-biurowe i wystawiennicze z zapleczem gastronomicznym oraz częścią przeznaczoną na sprzedaż materiałów promocyjnych. Budynek INFOBOKS-u składa się z 63 kontenerów systemowych zestawionych w zwarty układ przestrzenny, Zaoferowane kontenery muszą posiadać pełną dokumentację techniczną i statyczną, z której będzie wynikała możliwość ich bezpiecznego posadowienia zgodnie z projektem wykonawczym, b) budowę obiektu wieży widokowej; wieża widokowa jest w całości konstrukcją stalową o wysokości 20,5m, skręcaną, ale także o pewnych elementach stężeń - spawaną (stężenia przejmują ściskanie i rozciąganie). Wieża jednym bokiem przylega do istniejącego budynku wielorodzinnego, pięciopiętrowego z podpiwniczeniem o konstrukcji tradycyjnej, powstałego na początku XX wieku, c) rozbiórkę budynku toalety publicznej; powierzchnia budynku 35m2, rozbiórce podlega cała zabudowa łącznie z fundamentami, d) modernizację istniejącego układu komunikacyjnego i wymianę nawierzchni polegającą na: ---rozbiórce nawierzchni i elementów zagospodarowania terenów, ---wykonaniu: -nawierzchni z płyt betonowych chodnikowych 50x50 cm, kolor szary, -nawierzchni mineralnej jezdnej, -nawierzchni z kostki kamiennej 9/11 szarej, -nawierzchni z płyt granitowych 40x60 cm, kolor jasny szary, -muru oporowego, -wykonaniu podestów drewnianych, e) wyposażenie skweru w szereg detali architektonicznych (umeblowanie miejskie etc.), zieleń parkową oraz oświetlenie obejmujące: ---wycinkę krzewów i drzew, ---nasadzenia: -drzew, -krzewów i roślin okrywowych, -roślin bylinowych, -roślin cebulowych, ---wykonanie trawników. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania nieprzeziernego ogrodzenia terenu budowy o wysokości 2m z wkomponowanymi panelami zielonej ściany zgodnie ze specyfikacją. zawartą w załączniku nr 38 do siwz. Ogrodzenie pełne w kolorze szarym. W ogrodzeniu zostaną wykonane dwie bramy wjazdowe o szer. 5m każda - lokalizacja wg szkicu nr 1 w załączniku nr 39 do siwz. Zabrania się umieszczania reklam na ogrodzeniu terenu budowy, w tym reklam Wykonawcy. Na ogrodzeniu zostaną zamontowane wizualizacje - dostawa i montaż po stronie Zamawiającego. Z tytułu uszkodzenia ogrodzenia w związku z montażem wizualizacji Wykonawca nie będzie rościł żadnych żądań. Szczególowy opis przedmiotu zamówienia stanowi rozdział 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówienia wspólnego jest budowa obiektu GDYNIA INFOBOKS wraz z wieżą widokową na rogu ul. Świętojańskiej i 10 Lutego w Gdyni (tzw. skwer Żeromskiego).

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.55.00 - Toalety publiczne 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.24.65.00 - Roboty budowlane w zakresie promenad 45.21.33.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych z transportem wodnym 45.24.15.00 - Roboty budowlane w zakresie nabrzeży 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.60 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych 45.23.31.62 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.21.21.40 - Obiekty rekreacyjne 45.21.26.00 - Roboty budowlane w zakresie pawilonów 45.22.12.11 - Przejścia podziemne 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych 45.22.38.21 - Elementy gotowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 29.05.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 90.000 zł, (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest wykazanie wykonanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej obejmującej wykonanie zabudowy biurowej o powierzchni minimum 1000 m2 i konstrukcji stalowych o wysokości powyżej 9 metrów oraz fasad szklanych mocowanych punktowo o wartości netto minimum 2 000 000 zł wraz z dokumentem potwierdzającym, że robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona; oraz wymagane jest wykazanie wykonania, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługi polegającej na zakładaniu terenu zieleni (w tym nasadzenia drzew, krzewów, zakładanie trawników) i pielęgnacji, o wartości netto minimum 60 000,00 zł, wraz z dokumentem potwierdzającym, że ta usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest dysponowanie następującymi narzędziami /urządzeniami technicznymi: wiertnicą do wykonania pali fundamentowych,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest dysponowanie: 1 osobą, na stanowisku Kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, z co najmniej 5 letnim doświadczeniem, która pełniła funkcję kierownika budowy przy co najmniej 2 robotach budowlanych obejmujących budowę lub przebudowę lub remont obiektu budowlanego o wartości netto minimum 2.000.000 zł łącznie, Zgodnie z art. 14 ust. 1 i ust.2 aktualnie obowiązującej ustawy prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity z 2010 r., Dz. U. Nr 243, poz.1623 z późn. zm.) uprawnienia budowlane udzielane są w specjalności j.w. W przypadku osoby, która uzyskała uprawnienia budowlane przed 01.01.1995r., Zamawiający dopuszcza wykazanie osoby, posiadającej ważne uprawnienia budowlane, udzielone na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku, gdy Wykonawca dysponuje osobą spoza terytorium RP, osoba ta musi: - posiadać wyksztłacenie i kwalifikacje wymagane do świadczenia usług w/w branży budowlanej w kraju zamieszkania tej osoby, - posiadać decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych w/w branży budowlanej w kraju zamieszkania tej osoby, - posiadać decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych w w/w branży budowlanej zgodnie z ustawą z dnia 18 marca 2008 r. o zaadach uznawania kwalifikacji zawodowych w państwach członkowskich Unii Europejskiej lub posiadać prawo do świadczenia usług transgranicznych, - spełniać opisane wyżej wymagania; oraz jedną osobą, posiadającą wykształcenie wyższe w zakresie: ogrodnictwo lub leśnictwo lub architektura krajobrazu i doświadczenie zawodowe 5 - letnie przy wykonywaniu terenów zieleni oraz posiadającą uprawnienia inspektora nadzoru terenów zieleni; które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

INNE, NIEZBĘDNE DOKUMENTY, KTÓRE WYKONAWCA UBIEGAJĄCY SIĘ O ZAMÓWIENIE PUBLICZNE ZOBOWIĄZANY JEST ZŁOŻYĆ: 1) Formularz OFERTA, wg wzoru zamawiającego, o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 1 do siwz. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy składają jeden formularz OFERTA. 2) Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 3) W przypadku wykonawcy będącego osobą fizyczną i prowadzącego działalność gospodarczą aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zaświadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), którą prowadzi Minister Gospodarki przez portal www.ceidg.gov.pl, jeżeli odrębne przepisy wymagają zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 4) Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom o treści odpowiadającej załącznikowi nr 8 do siwz wraz ze wskazaniem zakresu wykonywanych prac przez podwykonawców. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców. 5) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz 6) Pisemne zobowiązanie podmiotów oddających do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 7 do siwz.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień umowy wymaga zgody obu stron wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, a w szczególności w zakresie: a) przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że będą one korzystne np. technologicznie dla Zamawiającego albo zaszły okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, pomimo zachowania należytej staranności, np. w trakcie wykonywania robót pojawią się na rynku nowe, nowocześniejsze, lub o wyższych parametrach użytkowych urządzenia lub technologie, które lepiej będą zaspokajać potrzeby Zamawiającego lub gdy podczas wykonywania zamówienia pojawiły się okoliczności, których w trakcie sporządzania dokumentacji projektowej nie można było przewidzieć i jednocześnie powodują one, że wykonanie robót budowlanych zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją projektową lub specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiłoby wadę w prawidłowym funkcjonowaniu obiektu, b) przedmiotu zamówienia, jeżeli zachodzi konieczność zmiany użytych do realizacji zamówienia materiałów pod warunkiem, że materiały zamienne będą o parametrach nie gorszych lub równych, c) podwykonawców, pod warunkiem, że zmiana wynika z okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, d) wszelkich zmian umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa, z wyłączeniem podatku VAT; Zamawiający wyklucza możliwość zmiany umowy z powodu urzędowej zmiany stawki podatku VAT, e) terminu wykonania umowy, pod warunkiem, że zaszły okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności gdy realizowane jest zamówienie dodatkowe, f) przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku: - siły wyższej, - jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez Zamawiającego, g) przystosowania dachu obecnej wieży do potrzeb tarasu widokowego połączonego z zakładem gastronomicznym, co oznacza podwyższenie windy o jedną kondygnację, w przypadku uzyskania przez inwestora prywatnego zgody na prowadzenie działalności gospodarczej gastronomicznej na dachu budynku przylegającego do wieży. Wówczas wynagrodzenie ryczałtowe brutto zostanie zwiększone ---przy uwzględnieniu takich samych parametrów cenotwórczych, o których mowa w § 7 ust. 1 lit. a), b), c) wzoru umowy oraz norm zawartych w KNR - ch publikowanych przez Ośrodek Kosztorysowania Robót Budowlanych WACETOB-PZITB, cen materiałów (łącznie z kosztami zakupu) i sprzętu przyjmowanych wg średnich cen publikowanych w informatorze SEKOCENBUD aktualnych w danym kwartale lub w przypadku ich braku kalkulacji indywidualnych zatwierdzonych przez Zamawiającego, h) zmian osób reprezentujących, pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia drugiej strony, w następujących przypadkach: -śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, -niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy, -jeżeli zmiana stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy ( np. rezygnacji. itp.), 3. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem zapisu ust. 1 i 2 jest nieważna. 4. Żadna zmiana nie może odnosić się do zdarzeń uprzednio dokonanych, a skuteczność zmiany nie ma mocy wstecznej. 5. Niedopuszczalne jest wprowadzanie do umowy postanowień niekorzystnych dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.forumkultury.gdynia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie za opłatą w kwocie 600 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2012 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W pkt II.2 wskazano przewidywany termin rozpoczęcia zamówienia z uwagi na brak mozliwości wpisania terminu w sposób określony przez Zamawiającego. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 5 miesięcy i 15 dni od dnia podpisania umowy, z wyłączeniem nasadzeń drzew. Nasadzenia drzew od 15 października 2012 r. do 15 listopada 2012 r. Otwarcie ofert odbędzie się dnia 22.05.2012 r. o godz. 10.15 w siedzibie zamawiającego w sekretariacie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.