eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lębork › Remont elewacji i wymiana okien w budynku Muzeum w Lęborku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-27

Lębork: Remont elewacji i wymiana okien w budynku Muzeum w Lęborku.
Numer ogłoszenia: 142654 - 2008; data zamieszczenia: 27.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lębork, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 0-59 862 42 80, fax 0-59 862 24 27.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.lebork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji i wymiana okien w budynku Muzeum w Lęborku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przedmiotu zamówienia zadania pn. Remont elewacji i wymiana okien w budynku Muzeum w Lęborku obejmuje: 1.Remont elewacji południowej budynku zabytkowego: - odbicie starych tynków zewnętrznych, wykonanie zewnętrznych tynków renowacyjnych po uprzednim przygotowaniu podłoża, odnowienie elementów dekoracyjnych, wymiana obróbek blacharskich i rur spustowych na elementy wykonane z blachy cynkowo - tytanowej, malowanie elewacji; 2.Wymiana okien od strony południowej oraz okien na klatce schodowej: - wymiana okien skrzynkowych na okna ościeżnicowe z drewna klejonego z okleiną złoty dąb dwustronnie - na I- szym i II- gim piętrze od strony miasta tj. w elewacji południowej, nowe okna powinny posiadać wszystkie elementy okna istniejacego (frezy, profile) oraz w miarę możliwości wykorzystać istniejące klamki okienne, okna muszą posiadać szkło antywłamaniowe o klasie szkła P2 z szybą o grubości 4 mm (od strony zewnętrznej, bez okuć antywłamaniowych), parapety wewnętrzne wykonać z drewna naturalnego bez oklein (na szerokości i długości mogą być sklejane z zachowaniem słoi), parapety zewnętrzne - z blachy cynkowo- tytanowej; - okna drewniane na parterze i III - piętrze pomalować dwukrotnie farbą olejną w kolorze zbliżonym do koloru złotego lub jasnego dębu (uzgodnić z inspektorem nadzoru); - istniejące drzwi wejściowe po oczyszczeniu malowane jak w/w okna; - wymiana 3 szt. okien łukowych na klatce schodowej z drewna klejonego z okleiną złoty dąb obustronnie, okna muszą posiadać szkło antywłamaniowe o klasie szkła P2 z szybą o grubości 4 mm (od strony zewnętrznej, bez okuć antywłamaniowych), parapety wewnętrzne wykonać z drewna naturalnego bez oklein (na szerokości i długości mogą być sklejane z zachowaniem słoi), parapety zewnętrzne - z blachy cynkowo- tytanowej, likwidacja krat okiennych zewnętrznych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.42.11.35 - Instalowanie okien drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W razie wpłat na konto wadium powinno być wnoszone z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne znalazły się na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej w dniu 21.07.2008r. do godziny 1145, pod rygorem uznania, że warunek wpłaty wadium nie został spełniony. 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.000,00 złotych /słownie: trzy tysiące /. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form: pieniądzu - przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Lęborku przy ul. Armii Krajowej 14 (Bank PeKaO S.A. I Oddział w Lęborku, nr konta 26 1240 3800 1111 0010 0880 2054), poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158, z późn. zm.) 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej wnosi się w oryginale dołączając do przygotowanej oferty w osobnej kopercie. Załącznikiem do oferty dot. dowodu wniesienia wadium będzie kserokopia gwarancji. 6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: 6.1. upłynął termin związania ofertą; 6.2.zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 6.3.zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: 7.1.który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 7.2.który został wykluczony z postępowania; 7.3.którego oferta została odrzucona. 8. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie pkt. 6 ppkt. 6.2. i 6.3., jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wniosą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 10.1.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 10.2.nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 10.3.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki wymagane od wykonawców: 1. Spełnienie warunków art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. Nr 223 z dnia 29.11.2007 poz. 1655) 2. Wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej jednej budowy, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. prace restauratorskie na obiekcie zabytkowym 3. Wniesienie wymaganego wadium. 4. Przyjęcie terminu ważności oferty przez okres 30 dni 5. Przyjęcie projektu umowy o roboty budowlane stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ 6. Wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom 7. Osoba kierująca robotami budowlanymi musi posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane oraz co najmniej 2 - letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych (zgodnie z Ustawą o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami art. 37 ust. 1 pkt. 2, Rozporządzenie Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r.(Dz. U.04.150.1579); § 8, pkt. 1.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu wymienione w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. Nr 223 z dnia 29.11.2007 poz. 1655) - wypełniony Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty stwierdzające, że osoba, kierująca robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, posiada wymagane prawem budowlanym uprawnienia, przynależy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa i posiada aktualne ubezpieczenie oraz odbyła co najmniej 2 - letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych- Załącznik Nr 9 do SIWZ. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - w/w dokumenty (tj. referencje, list referencyjny) muszą być poświadczone przez Konserwatora Zabytków - Załącznik Nr 7 do SIWZ. 6. Dowód wniesienia wadium. 7. Oświadczenie o ważności oferty przez okres 30 dni - wypełniony Załącznik Nr 3 do SIWZ. 8. Oświadczenie o przyjęciu projektu umowy o roboty budowlane, stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ - wypełniony Załącznik Nr 4 do SIWZ 9. Oświadczenie dotyczące powierzenia podwykonawcom wykonania części zamówienia - wypełniony Załącznik Nr 5 do SIWZ (wypełnić część A lub B) 10. Ewentualne pełnomocnictwo do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. 11. Harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji inwestycji - wypełniony Załącznik nr 1 do umowy (pouczenie: niewypełniony w/w harmonogram powoduje, że zapłata za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi po całkowitym zakończeniu robót budowlanych opisanych w rozdz. III niniejszej SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.lebork.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork, Wydział Gospodarki Miejskiej i Inwestycji pokój 122. Opłata za materiały przetargowe: 20 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2008 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miejski w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork Kancelaria Ogólna - BOX nr 1..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.