To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-07-19
Warszawa: Świadczenie usług serwisowych, konserwacyjnych oraz przeglądów okresowych, systemów i urządzeń infrastruktury technicznej i teleinformatycznej, zamontowanych w Centrach Przetwarzania Danych Platformy Lokalizacyjno-Informacyjnej z Centralną Bazą Danych (CPD PLI CBD) w podziale na dwa zadania
Numer ogłoszenia: 142653 - 2016; data zamieszczenia: 19.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 134918 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Komunikacji Elektronicznej, ul. Kasprzaka 18/20, 01-211 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5349259, 5349169, faks 022 5349341.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług serwisowych, konserwacyjnych oraz przeglądów okresowych, systemów i urządzeń infrastruktury technicznej i teleinformatycznej, zamontowanych w Centrach Przetwarzania Danych Platformy Lokalizacyjno-Informacyjnej z Centralną Bazą Danych (CPD PLI CBD) w podziale na dwa zadania.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług serwisowych, konserwacyjnych oraz przeglądów okresowych, systemów i urządzeń infrastruktury technicznej i teleinformatycznej, zamontowanych w Centrach Przetwarzania Danych Platformy Lokalizacyjno-Informacyjnej z Centralną Bazą Danych (CPD PLI CBD), zlokalizowanych w Boruczy (ok. 50 km od Warszawy) i w Siemianowicach Śląskich, z uwzględnieniem warunków wynikających z ich instalacji, a także wymagań wynikających z przepisów ogólnych dla poszczególnych branż, w podziale na dwa zadania, tj.: 1) Zadanie numer 1: Świadczenie usług serwisowych, konserwacyjnych oraz przeglądów okresowych następujących systemów i urządzeń: - Śluza osobowa wraz z czytnikiem tęczówki oka; - Agregaty prądotwórcze; - System zasilania gwarantowanego UPS; - Instalacje elektryczne, oświetleniowe, trasy kablowe, linie zasilające; - System gaszenia pożaru gazem Inergen, system wczesnej detekcji dymu Vesda; - System telewizji przemysłowej CCTV; - System kontroli dostępu SKD oraz system sygnalizacji włamania i napadu SSWiN; - Komora Lampertza oraz Sejf ogniotrwały Lampertza; - System zarzadzania budynkiem i monitoringu środowiska BMS; - Winda towarowa GEDA; 2) Zadanie numer 2: Świadczenie usług serwisowych, konserwacyjnych oraz przeglądów okresowych następujących systemów i urządzeń: - Klimatyzacja precyzyjna, - System wentylacji mechanicznej i przewietrzania, - Klimatyzacja komfortu. 2. Wykonawcy świadczący wykwalifikowaną obsługę serwisową, usługi konserwacyjne oraz dokonujący przeglądów okresowych, systemów i urządzeń wskazanych w załączniku nr 1 do projektu umowy, stanowiącej załącznik nr 7 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwanej dalej w skrócie SIWZ) świadczyć będą usługi w sposób zgodny z wymaganiami producentów urządzeń i systemów. 3. Obsługa techniczna oraz konserwacja urządzeń przeprowadzona będzie zgodnie z DTR (dokumentacją techniczno - ruchową) poszczególnych urządzeń, potwierdzona każdorazowo odpowiednim protokołem z przeprowadzonej kontroli, potwierdzonym przez Kierownika CPD PLI CBD lub osobę przez niego upoważnioną. 4. Zamawiający wymaga, aby wszystkie materiały eksploatacyjne zużywalne i wymienne, konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia były materiałami fabrycznie nowymi, nie regenerowanymi, nieużywanymi, wolnymi od wad, kompletnymi i najwyższej jakości, oryginalnie zapakowanymi, nie noszącymi śladów otwierania. 5. Zamawiający wymaga, aby wszystkie elementy danego materiału eksploatacyjnego nie wchodziły wcześniej (pierwotnie) w całości ani w części w skład innego materiału, były wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi, nieregenerowanymi, nieprefabrykowanymi, a ich zastosowanie nie może spowodować uszkodzenia urządzenia. 6. Zamawiający wymaga, aby wszystkie materiały i części eksploatacyjne zużywalne i wymienne, konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia określonego w Załączniku nr 7 do SIWZ były materiałami i częściami oryginalnymi lub zalecanymi i dopuszczonymi przez producenta danego systemu lub urządzenia. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania (do wglądu) dokumentu potwierdzającego dopuszczenie przez producenta materiałów lub części. W sytuacji takiej obowiązkiem Wykonawcy będzie dostarczenie w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie wyżej wymienionego dokumentu. 8. Zamawiający informuje, iż dysponuje dokumentacją techniczną obejmującą wszystkie elementy wchodzące w skład przedmiotu zamówienia. Dokumentacja dostępna jest wyłącznie do wglądu dla CPD Siemianowice Śląskie w UKE DT PLI CBD Siemianowicach Śląskich, ul. Wróblewskiego 75 oraz dla CPD Borucza w UKE DT PLI CBD Borucza, 05-282 Strachówka, powiat Wołomin (GPS 52.34206 stopni N, 21.56818 stopni E) (Dojazd drogą krajową nr 50 - 2km za miejscowością Rządza). Wgląd do dokumentacji jest możliwy w dni robocze po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się, pod nr tel.: 22 329 90 37 lub 32 220 75 75. Dokumentacja techniczna nie stanowi załącznika do SIWZ. 9. Zamawiający informuje, że wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa w sprawie realizacji zamówienia zostanie przekazana do zapoznania się dokumentacja, o której mowa w ust. 8 niniejszego rozdziału. 10. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia określony został w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ oraz załącznikach do umowy. 11. Zamawiający informuje, że w przypadku gdy określił w SIWZ wymagania z użyciem znaków towarowych, patentów, pochodzenia, norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia, to należy traktować takie określenie jako przykładowe. W każdym takim przypadku Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych. 12. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest: siedziba CPD PLI CBD: Borucza, 05-282 Strachówka, powiat Wołomin oraz w CPD PLI CBD, ul. Wróblewskiego 75, 41-106 Siemianowice Śląskie. 13. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych obejmujących wykonanie jednej, kilku lub wszystkich ze wskazanych powyżej części (zadań).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych 50.71.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych 50.73.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie numer 1: Świadczenie usług serwisowych, konserwacyjnych oraz przeglądów okresowych następujących systemów i urządzeń.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- QUMAK SPÓŁKA AKCYJNA, ul. Al. Jerozolimskie, nr 134, 02-305 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 76000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 149202,69
Oferta z najniższą ceną: 19900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 182040,00
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie numer 2: Świadczenie usług serwisowych, konserwacyjnych oraz przeglądów okresowych następujących systemów i urządzeń.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CPD SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOSCIĄ, ul. Skorupki, nr 13, 05-220 Zielonka, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 144000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 131610,00
Oferta z najniższą ceną: 51168,00 / Oferta z najwyższą ceną: 154319,49
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup zapór sieciowych Palo Alto
- Przebudowa ulicy Stelmachów w zakresie zmiany sposobu odwodnienia w rejonie skrzyżowania z ul. Szeroką w Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Dostawa produktów leczniczych: 1. Niwolumab+Relatlimab; 2. Tepotynib, nr TP-106/24/TM
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych administrowanych przez ZGN Wola na terenie TZOM Ogrodowa w 2024 r. (7 lokali).
- USŁUGA ZABEZPIECZENIA LOGISTYCZNEGO DLA ORGANIZACJI MIĘDZYNARODOWEJ KONFERENCJI NAUKOWEJ "CLC 24" NA MAZURACH
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa sprzątania wraz z obsługą portierską, szatniarską i bieżącym utrzymaniem gospodarczo - technicznym budynku Auli Koncertowej "Florianka"
- Usługi w zakresie przeglądów okresowych instalacji i urządzeń infrastruktury
- Doposażenie wentylacji mechanicznej Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPW ZOZ w Stargardzie
- Obsługa techniczna, eksploatacyjna oraz konserwacja urządzeń i instalacji znajdujących się w nieruchomości Sądów przy ul. Terespolskiej 15A w Warszawie.
- Wymiana podzespołów (wentylatory, kondensatory) w 2 zasilaczach UPS ABB PowerWave 33 400kW w budynku D21 Politechniki Wrocławskiej.
- Budowa zespołu kancelarii dla Leśnictwa Sokołowsko, Leśnictwa Unisław, Leśnictwa Mieroszów na działce ewidencyjnej nr 244 obręb 0002 Kowalowa
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.