eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wyposażenie Zakładu Diagnostyki UJ-CM. Spr. znak. DAp/CM/242/12/ZP/09

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-28

Kraków: Wyposażenie Zakładu Diagnostyki UJ-CM. Spr. znak. DAp/CM/242/12/ZP/09
Numer ogłoszenia: 142641 - 2009; data zamieszczenia: 28.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum Dział ds. Aparatury , ul. Kopernika 19B, 31-501 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4210466, 4213800, 4292470, faks 012 4210466, 4213800.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-uj.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie Zakładu Diagnostyki UJ-CM. Spr. znak. DAp/CM/242/12/ZP/09.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie Zakładu Diagnostyki UJ-CM. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.Dostawę wraz z transportem do siedziby użytkownika. 2.Uruchomienie 3.Przeprowadzenie szkolenia w zakresie obsługi dla 3 osób w terminie ustalonym przez użytkownika. 4.Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim. 5.Udzielenie minimum 12 miesięcznej gwarancji jakości. 6.Zapewnienie autoryzowanego serwisu gwarancyjnego z czasem reakcji na zgłoszoną usterkę do 48 godzin od chwili zgłoszenia przez użytkownika faksem. 7.Wykonanie w okresie gwarancji minimum 1 nieodpłatnego przeglądu gwarancyjnego.Termin wykonania przeglądu ustali użytkownik z wykonawcą. 8.W przypadku, gdy czas naprawy przekroczy 14 dni roboczych Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenie aparatu zastępczego na okres naprawy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 38.43.40.00 - Analizatory .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 2.Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawcę wymaganych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia opisane przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, do oferty należy dołączyć: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie wykonawcy - na podst. art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych II.W przypadku Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt I ppkt. 1, wykonawca składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, III.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt II, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, przy czym dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Formę dokumentów określa rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U.z 2006r Nr 87 poz. 605 z późn. zm.).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.cm-uj.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział ds Aparatury CM, ul. Kopernika 19B, 31-501 Kraków.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Dział ds Aparatury CM, ul. Kopernika 19 B, 31-501 Kraków.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mikropłytkowego czytnika fluorescencji i luminescencji.Spr. znak: DAp/CM/242/12/ZP/09.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mikropłytkowego czytnika fluorescencji i luminescencji. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.Dostawę wraz z transportem do siedziby użytkownika. 2.Uruchomienie 3.Przeprowadzenie szkolenia w zakresie obsługi dla 3 osób w terminie ustalonym przez użytkownika. 4.Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim. 5.Udzielenie minimum 12 miesięcznej gwarancji jakości. 6.Zapewnienie autoryzowanego serwisu gwarancyjnego z czasem reakcji na zgłoszoną usterkę do 48 godzin od chwili zgłoszenia przez użytkownika faksem. 7.Wykonanie w okresie gwarancji minimum 1 nieodpłatnego przeglądu gwarancyjnego.Termin wykonania przeglądu ustali użytkownik z wykonawcą. 8.W przypadku, gdy czas naprawy przekroczy 14 dni roboczych Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenie aparatu zastępczego na okres naprawy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa zautomatyzowanego analizatora do wykonywania badań immunochemicznych w formacie ELISA oraz badań biochemicznych przy użyciu mikropłytek.Spr. znak: DAp/CM/242/12/ZP/09.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zautomatyzowanego analizatora do wykonywania badań immunochemicznych w formacie ELISA oraz badań biochemicznych przy użyciu mikropłytek. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.Dostawę wraz z transportem do siedziby użytkownika. 2.Uruchomienie 3.Przeprowadzenie szkolenia w zakresie obsługi dla 3 osób w terminie ustalonym przez użytkownika. 4.Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim. 5.Udzielenie minimum 12 miesięcznej gwarancji jakości. 6.Zapewnienie autoryzowanego serwisu gwarancyjnego z czasem reakcji na zgłoszoną usterkę do 48 godzin od chwili zgłoszenia przez użytkownika faksem. 7.Wykonanie w okresie gwarancji minimum 1 nieodpłatnego przeglądu gwarancyjnego.Termin wykonania przeglądu ustali użytkownik z wykonawcą. 8.W przypadku, gdy czas naprawy przekroczy 14 dni roboczych Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenie aparatu zastępczego na okres naprawy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.40.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa czytnika mikropłytkowego do pomiarów kinetycznych i metodą punktu końcowego.Spr. znak: DAp/CM/242/12/ZP/09.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa czytnika mikropłytkowego do pomiarów kinetycznych i metodą punktu końcowego. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.Dostawę wraz z transportem do siedziby użytkownika. 2.Uruchomienie 3.Przeprowadzenie szkolenia w zakresie obsługi dla 3 osób w terminie ustalonym przez użytkownika. 4.Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim. 5.Udzielenie minimum 12 miesięcznej gwarancji jakości. 6.Zapewnienie autoryzowanego serwisu gwarancyjnego z czasem reakcji na zgłoszoną usterkę do 48 godzin od chwili zgłoszenia przez użytkownika faksem. 7.Wykonanie w okresie gwarancji minimum 1 nieodpłatnego przeglądu gwarancyjnego.Termin wykonania przeglądu ustali użytkownik z wykonawcą. 8.W przypadku, gdy czas naprawy przekroczy 14 dni roboczych Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenie aparatu zastępczego na okres naprawy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.