eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karwica › Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku mieszkalno-biurowego zlokalizowanego w Praniu gm. Ruciane Nida (dz. nr 25/1) oraz istniejącej infrastruktury wodno-kanalizacyjnej i elektrycznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-11

Karwica: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku mieszkalno-biurowego zlokalizowanego w Praniu gm. Ruciane Nida (dz. nr 25/1) oraz istniejącej infrastruktury wodno-kanalizacyjnej i elektrycznej
Numer ogłoszenia: 142636 - 2009; data zamieszczenia: 11.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum K. I. Gałczyńskiego , Pranie 1, 12-215 Karwica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-87 425 62 48, faks 0-87 425 62 48.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesniczowkapranie.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku mieszkalno-biurowego zlokalizowanego w Praniu gm. Ruciane Nida (dz. nr 25/1) oraz istniejącej infrastruktury wodno-kanalizacyjnej i elektrycznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku mieszkalno-biurowego zlokalizowanego w Praniu gm. Ruciane Nida (dz. nr 25/1) oraz istniejącej infrastruktury wodno-kanalizacyjnej i elektrycznej. Prace obejmują: - wymianę stolarki okiennej (13szt.) i drzwiowej (19szt.), - wymianę podłóg z desek w kondygnacji parteru i poddasza wraz z ociepleniem podłogi, - wymianę drewnianych schodów na poddaszu, - wykonanie posadzki z terakoty w następujących pomieszczeniach: wc, łazience, kotłowni, hydroforni, dwóch przedsionkach, - ułożenie glazury w następujących pomieszczeniach: łazience, kotłowni, kuchni, - naprawę tynków wewnętrznych w całym budynku, - malowanie wszystkich ścian wewnętrznych, - wykonanie ogrzewania kominkowego w parterze z rozprowadzeniem ciepła do wszystkich pomieszczeń, - wykonanie wentylacji pomieszczenia łazienki i garderoby na poddaszu oraz wc w parterze, - ocieplenie poddasza wełną mineralną w połaciach dachowych i ścianach szczytowych (od strony wewnętrznej), - wymianę pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej na całym budynku, nowe pokrycie z dachówki ceramicznej holenderki, - ocieplenie fundamentów istniejących od strony wewnętrznej, - wykonanie opaski betonowej szer. 50cm na zewnątrz wokół budynku, - przebudowę i remont instalacji elektrycznej i oświetleniowej w zakresie: rozdzielnice i wewnętrzne linie zasilające, instalacje elektryczne gniazd wtyczkowych 1 f/Z ogólnego przeznaczenia, instalacja elektryczna siły, instalacja połączeń wyrównawczych, instalacja el.przeciwpożarowa, - wymianę instalacji centralnego ogrzewania, - wymianę instalacji wodno-kanalizacyjnej, - przebudowa zewnętrznej instalacji sanitarnej. 2.Szczegółowy zakres i sposób realizacji prac znajduje się w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, kosztorysach ślepych i przedmiarach robót, które stanowią załącznik do niniejszej SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 10.000zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie dokumentów: oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie: - wykazu wykonanych robót budowlanych (min. 1 zamówienie) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, - wykazu pracowników, z którego wynikać będzie dysponowanie przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia w branży ogólnobudowlane, elektrycznej i sanitarnej, - oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 pzp). Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2. W przypadku złożenia oferty przez uprawnione podmioty występujące wspólnie powinny one spełniać wszystkie warunki określone w ustawie Pzp oraz specyfikacji, a także złożyć wymagane dokumenty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3 Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych przez pracowników do kierowania robotami budowlanymi wraz z zaświadczeniem o przynależności do izby inżynierów budownictwa. 1.4 Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykonane roboty budowlane muszą być wykazane wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie. 1.5 Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 1.6 Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwa musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza. 1.7 Firmy upadające lub w stanie likwidacji powinny dołączyć układ z wierzycielami, aby spełnić warunki udziału w postępowaniu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lesniczowkapranie.republika.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum K.I. Gałczyńskiego w Praniu, 12-220 Ruciane Nida.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Muzeum K.I. Gałczyńskiego w Praniu, 12-220 Ruciane Nida.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.