eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomin › Przebudowa drogi gminnej Nr 110346C w miejscowości Wilczewko gmina Radomin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-11

Radomin: Przebudowa drogi gminnej Nr 110346C w miejscowości Wilczewko gmina Radomin
Numer ogłoszenia: 142590 - 2009; data zamieszczenia: 11.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Radomin , Radomin 1a, 87-404 Radomin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6837522.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej Nr 110346C w miejscowości Wilczewko gmina Radomin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie nastepujacego zakresu: 1. Roboty przygotowawcze a/ odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie 0,850 km 2. Roboty ziemne a/wykonanie wykopów mechanicznie z transportem urobku na odl. 2-5 km - 293,04 m3; b/roboty ziemne na przerzut wykonane ręcznie - 135,20 m3 c/wykonanie nasypów mechanicznie z gruntu uzyskanego z wykopu - 26,3m3 3. Odwodnienie korpusu drogowego a ułożenie przepustu pod koroną drogi z rur PEHD typu PEKOR OPTIMA o średnicy 40 cm wraz z obcięciem rur do pochylenia skarp -7,0 m b/wykonanie ławy żwirowej pod przepustem - 0,56 m3 c/wykonanie przykanalika z rur PCV o śr. 20 cm - 30,0 m d/wykonanie studzienki ściekowej o śr. rury 50cm - 1 szt e/wykonanie studzienki chłonnej z kręgów o średnicy 120 cm i h 2,0m - 1 szt 4. Podbudowy a/ Wykonanie koryta ręcznie wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża w gr. kat I-VI pod konstrukcję zjazdów indywidualnych - 86,16 m2 b/ Wykonanie warstwy odsączającej z piasku grubości 10 cm pod zjazdami indywidualnymi- 86,16 m2 c/mechaniczne oczyszczenie warstw konstrukcyjnych nawierzchni drogi - 3.099,35 m2 d/mechaniczne skropienie warstw konstrukcyjnych drogi emulsją asfaltową w ilości 0,4 kg/m2 - 3.099,35 m2 e/wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o średniej grubości 15cm - 3.182,55m2 f/ wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o średniej grubości 15cm pod zjazdami indywidualnymi - 86,16m2 5. Nawierzchnie bitumiczne a/ wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu warstwa ścieralna gr. w-wy 5 cm - 3.099,35 m2; 6. Roboty wykończeniowe a/umocnienie skarpy na wlocie przepustu brukowcem na posypce cem.- piaskowej - 1,0 m2 b/ ułożenie przepustu rurowego betonowego o średnicy 30 cm z kołnierzowym zakończeniem na wlocie i wylocie na zjazdach indywidualnych - 12,00 mb; c/profilowanie poboczy szer. 2x0,75m - 2.495,0 m2 7. Oznakowanie a/ ustawienie pionowych znaków drogowych odblaskowych na słupkach z rur stalowych - 4 szt; 8.Elementy ulic a/ułożenie ścieku z prefabrykowanych elementów betonowych gr.15 cm na ławie betonowej B-10 - 120,0 m; 9. Inne roboty a/ geodezyjny pomiar powykonawczy - 0,850 km;.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 wymienionej ustawy oraz spełniający warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w oparciu o zestawienie tych warunków, na zasadzie -spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych min. 2 robót budowlanych, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z załączeniem dokumentów ( referencji ) potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. 4. Wykaz sprzętu i środków transportu, który będzie użyty do wykonania zamówienia. 5. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, z podaniem ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia, wykształcenia i uprawnień do kierowania robotami budowlanymi drogowymi ( przynależność do Izby właściwej branżowo), jako niezbędnych do wykonania wymienionego zamówienia. 6. Polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.radomin.pl Menu przedmiotowe-przetargi zamówień publicznych.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gminy Radomin, Radomin 1a, 87-404 Radomin, pokój Nr 15, I piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2009 godzina 13:00, miejsce: siedziba Urzędu Gminy Radomin, Radomin 1a, 87-404 Radomin, pow. golubsko-dobrzyński, pokój Nr 8, I pietro - Sekretariat urzędu..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.