eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Adaptacji budynku na potrzeby Biblioteki Pedagogicznej w Radomiu Filia w Grójcu, ul. Różana 9

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-12

Radom: Adaptacji budynku na potrzeby Biblioteki Pedagogicznej w Radomiu Filia w Grójcu, ul. Różana 9
Numer ogłoszenia: 142566 - 2015; data zamieszczenia: 12.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 115502 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Biblioteka Pedagogiczna w Radomiu, ul. Kościuszki 5A, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3459550, faks 048 3459550 w. 101.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: biblioteka.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacji budynku na potrzeby Biblioteki Pedagogicznej w Radomiu Filia w Grójcu, ul. Różana 9.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących nadbudowę, przebudowę wraz ze zmianą sposobu użytkowania w ramach zadania pn. Adaptacja budynku na potrzeby Biblioteki Pedagogicznej w Radomiu filia w Grójcu, ul. Różana 9. Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie: nadbudowy, przebudowy budynku (wzmocnienie stropów, ocieplenie ścian i dachu, tynkowanie, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana i renowacja posadzek, malowanie, pozostałe prace remontowe), instalacji sanitarnych instalacji elektrycznych, instalacji niskoprądowych (teletechnicznych oraz systemu sygnalizacji pożaru), zagospodarowania terenu, prace towarzyszące i roboty tymczasowe konieczne do prawidłowego wykonania robót tj. projekt organizacji ruchu wraz z koniecznymi uzgodnieniami (w razie potrzeby), plan BIOZ, uzyskanie stosownych decyzji wraz z opłatami oraz wykonanie tych decyzji na koszt wykonawcy: związanych z realizacją robót w pobliżu urządzeń wymagających stosownych decyzji, związanych z zajęciem odcinka pasa drogowego, innych niezbędnych przy realizacji zadania, organizacja i zabezpieczenie placu budowy, uporządkowanie terenu objętego placem budowy i przywrócenie stanu pierwotnego w tym również posesji sąsiadujących (w razie potrzeby), likwidacja placu budowy świadectwa charakterystyki energetycznej i efektywności energetycznej budynku, instrukcji bezpieczeństwa pożarowego, scenariusz pożarowy, planów ewakuacyjnych oraz pozostałą dokumentację niezbędną do: uzyskania pozwolenia na użytkowanie, odbioru budynku przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego, Państwową Straż Pożarną oraz Państwową Inspekcję Sanitarną. oraz wszelkie inne prace nie ujęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na obowiązujące przepisy i sztukę budowlaną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: projekt budowlany, projekt wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), przedmiary robót Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane przez siebie roboty oraz zamontowane urządzenia (w przypadku gwarancji producenta na okres dłuższy niż 36 miesięcy obowiązuje okres gwarancji wskazany przez producenta urządzenia). W zakres tej gwarancji wchodzą bezpłatne przeglądy gwarancyjne, zgodne z zaleceniami producenta, zapewniające bezusterkową eksploatację urządzeń..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlano Handlowe REMAR Rafał Makowski,, ul. Brandta 48, 26-505 Orońsko, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1245942,69 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1170077,66

  • Oferta z najniższą ceną: 1170077,66 / Oferta z najwyższą ceną: 1418630,29

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.