eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leżajsk › Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych na obiekcie poscaleniowym w obrębie Brzóza Królewska na dz. o nr ewid. 5710, 5712, 1927

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-29

Leżajsk: Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych na obiekcie poscaleniowym w obrębie Brzóza Królewska na dz. o nr ewid. 5710, 5712, 1927
Numer ogłoszenia: 142563 - 2015; data zamieszczenia: 29.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 126223 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Leżajsk, ul. Opalińskiego 2, 37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie, tel. 017 240 62 00, faks 017 240 62 48.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych na obiekcie poscaleniowym w obrębie Brzóza Królewska na dz. o nr ewid. 5710, 5712, 1927.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych na obiekcie poscaleniowym w Brzózie Królewskiej - dz. nr ewid. 5710,5712, 1927 Zakres inwestycji obejmuje: 1) modernizację drogi dojazdowej na odcinku 595 mb, w tym na odcinku 180 mb o szerokości 4 m i na odcinku 415 mb o szerokości 3,5 m poprzez wykonanie: a) nawierzchni z tłucznia kamiennego gr 17 cm, b) gruntowych poboczy o szerokości 0,5 m, c) przepustów z rur polipropylenowych fi 50 z przyczółkami betonowymi, d) przepustów pod zjazdami do pól z rur polipropylenowych fi 40 cm z przyczółkami darniowymi 2) modernizację drogi dojazdowej na odcinku 472 mb, w tym na odcinku 72 mb o szerokości 4 m i na odcinku 400 mb o szerokości 3,5 m poprzez wykonanie: a) nawierzchni z tłucznia kamiennego gr 7 cm, b) gruntowych poboczy o szerokości 0,5 m z gruntu dostarczonego przez wykonawcę, Szczegółowy zakres robót oraz inne informacje niezbędne do wyceny robót określa: 1) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - (wg załącznika nr 8 do siwz) 2) Przedmiar robót - (wg załącznika nr 9 do siwz) Wykonawca podczas odbioru przedstawia Zamawiającemu komplet dokumentacji niezbędnej do odbioru, który powinien zawierać w szczególności: kosztorysy powykonawcze, atesty wbudowanych materiałów, deklaracje zgodności, inwentaryzacje powykonawcze. Określone w przedmiarach robót i STWiOR typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały i urządzenia, o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych.. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu). Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Każda pozycja w kosztorysie ofertowym powinna być odrębnie wyceniona. Kosztorys ofertowy uproszczony musi być w pełni zgodny z zapisami zawartymi w przedmiarze robót (materiał, opis, ilość) i ma zawierać ceny jednostkowe dla poszczególnych pozycji.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SPÓŁDZIELNIA USŁUG DROGOWO - ROLNICZYCH, GRODZISKO DOLNE 125 C, 37-306 GRODZISKO DOLNE, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 173236,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 98091,21

  • Oferta z najniższą ceną: 98091,21 / Oferta z najwyższą ceną: 131266,08

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.