eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont, adaptacja i rewaloryzacja Oddziałów Muzeum Literatury w ramach zadań1) Remont i rewaloryzacja ogrodzenia oraz części pomieszczeń w willi przy ul. Dąbrowskiego 51, siedzibie Muzeum Władysława Broniewskiego, 2) Remont i adaptacja jadalni dla potrzeb

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-28

Warszawa: Remont, adaptacja i rewaloryzacja Oddziałów Muzeum Literatury w ramach zadań: 1) Remont i rewaloryzacja ogrodzenia oraz części pomieszczeń w willi przy ul. Dąbrowskiego 51, siedzibie Muzeum Władysława Broniewskiego, 2) Remont i adaptacja jadalni dla potrzeb działalności oświatowej w mieszkaniu przy ul. Polnej 40 m 31, siedzibie Muzeum Marii Dąbrowskiej, 3) Remont i rewaloryzacja mieszkania przy Al. Niepodległości 210 m 10A, siedziby Muzeum Andrzeja Struga
Numer ogłoszenia: 142523 - 2009; data zamieszczenia: 28.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza , ul. Rynek Starego Miasta 20, 00-272 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 8314061, 6359652, faks 0-22 8317692.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumliteratury.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont, adaptacja i rewaloryzacja Oddziałów Muzeum Literatury w ramach zadań: 1) Remont i rewaloryzacja ogrodzenia oraz części pomieszczeń w willi przy ul. Dąbrowskiego 51, siedzibie Muzeum Władysława Broniewskiego, 2) Remont i adaptacja jadalni dla potrzeb działalności oświatowej w mieszkaniu przy ul. Polnej 40 m 31, siedzibie Muzeum Marii Dąbrowskiej, 3) Remont i rewaloryzacja mieszkania przy Al. Niepodległości 210 m 10A, siedziby Muzeum Andrzeja Struga.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w Oddziałach Muzeum Literatury o nazwach: 1) Remont i rewaloryzacja ogrodzenia oraz części pomieszczeń w willi przy ul. Dąbrowskiego 51, siedzibie Muzeum Władysława Broniewskiego - w zakresie zgodnym z Przedmiarem na malowanie pomieszczeń Muzeum Wł. Broniewskiego - Załącznikiem Nr 7a do SIWZ, obejmującym między innymi: a) przecieranie, gruntowanie i dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi, b) dwukrotne malowanie farbą olejną podokienników, krat i balustrad, stolarki drzwiowej, rur wodociągowych i gazowych, c) wykucie z muru starych i obsadzenie nowych kratek wentylacyjnych, d) dopasowanie skrzydeł drzwiowych, e) demontaż starych i montaż nowych włączników i gniazdek; 2) Remont i adaptacja jadalni dla potrzeb działalności oświatowej w mieszkaniu przy ul. Polnej 40 m 31, siedzibie Muzeum Marii Dąbrowskiej - w zakresie zgodnym z Przedmiarem na remont pomieszczeń Muzeum M. Dąbrowskiej - Załącznikiem Nr 7b do SIWZ, obejmującym między innymi: a) przecieranie, gruntowanie i dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi, b) dwukrotne malowanie farbą olejną podokienników, krat i balustrad, grzejników, stolarki drzwiowej, rur wodociągowych i gazowych, c) wykucie z muru starych i obsadzenie nowych kratek wentylacyjnych, d) demontaż starych i montaż nowych włączników i gniazdek, e) dopasowanie skrzydeł okiennych i drzwiowych, f) montaż rolet antywłamaniowych; 3) Remont i rewaloryzacja mieszkania przy Al. Niepodległości 210 m 10A, siedziby Muzeum Andrzeja Struga - w zakresie zgodnym z Przedmiarem na remont pomieszczeń Muzeum A. Struga - Załącznikiem Nr 7c do SIWZ, obejmującym między innymi: a) zerwanie obicia z tkaniny na ścianach, rozebranie stelażu z łat na ścianach, b) wykucie z muru starych i obsadzenie nowych kratek wentylacyjnych, c) roboty remontowe łazienki wraz z wymianą drzwi, d) gruntowanie i dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi, e) dwukrotne malowanie farbą olejną podokienników, grzejników, stolarki drzwiowej, ścianek i szafek, rur wodociągowych i gazowych, f) dopasowanie skrzydeł drzwiowych, g) montaż drzwi harmonijkowych i rolet kasetonowych, zwijanych z materiału. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych na remont związany z bieżącą konserwacją pomieszczeń lokali - stanowiących załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.45.41.00 - Odnawianie 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty 45.43.12.00 - Kładzenie glazury 45.42.11.45 - Instalowanie rolet .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 2000,00 zł (dwa tysiące złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. Złożą ofertę zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, 1.2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.3. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: a) wykonali należycie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 roboty budowlane o charakterze remontowo-renowacyjnym o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 złotych brutto każda, b) zapewnią kierowanie budową przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (Art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm), 1.4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy ww. dokumentów metodą zero-jedynkową. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia Wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych dokumentów lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia (art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych oraz § 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane): 1. Załącznik Nr 1 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 2. Załącznik Nr 2 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Załącznik Nr 3 - dokumenty uprawnień budowlanych osoby posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (uprawnienia i zaświadczenie) wpisanej na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (Art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.). 4. Załącznik Nr 4 - wykaz należycie wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych (minimum 2) o charakterze remontowo-renowacyjnym i o wartości każdej roboty nie mniejszej niż 70 000,00 złotych brutto. 5. Załącznik Nr 5 - dokumenty (dla minimum 2 zamówień na roboty budowlane) potwierdzające, że roboty wymienione w Załączniku Nr 4 zostały wykonane z należytą starannością. 6. Załącznik Nr 6 - harmonogram rzeczowo-finansowy uwzględniający etapy realizacji przedmiotu zamówienia i fakturowania, a który będzie stanowił Załącznik Nr 1 do umowy. 7a. Załącznik Nr 7a - kosztorys ofertowy sporządzony według Przedmiaru na malowanie pomieszczeń Muzeum Wł. Broniewskiego przekazanego w materiałach przetargowych. 7b. Załącznik Nr 7b - kosztorys ofertowy sporządzony według Przedmiaru na remont pomieszczeń Muzeum M. Dąbrowskiej przekazanego w materiałach przetargowych. 7c. Załącznik Nr 7c - kosztorys ofertowy sporządzony według Przedmiaru na remont pomieszczeń Muzeum A. Struga przekazanego w materiałach przetargowych. 8. Załącznik Nr 8 - wadium w formie niepieniężnej - oryginał dokumentu. 9. Załącznik Nr 9 - składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, spółka cywilna - pełnomocnictwo.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumliteratury.pl - w zakładce ADMINISTRACJA.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza, Rynek Starego Miasta 20, 00-272 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2009 godzina 10:30, miejsce: Dział Administracji, pokój Nr 67, Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza, Rynek Starego Miasta 20, 00-272 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.