eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Augustów › Zorganizowanie turnusu rehabilitacyjnego dla osób niepełnosprawnych nad polskim morzem

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-12

Augustów: Zorganizowanie turnusu rehabilitacyjnego dla osób niepełnosprawnych nad polskim morzem
Numer ogłoszenia: 142517 - 2013; data zamieszczenia: 12.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 196632 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Młyńska 52, 16-300 Augustów, woj. podlaskie, tel. 087 6432071, 7341357, faks 087 6432071.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie turnusu rehabilitacyjnego dla osób niepełnosprawnych nad polskim morzem.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie 14 - dniowego turnusu rehabilitacyjnego, ogólnousprawniającego z programem rekreacyjno-wypoczynkowym dla 30 osób niepełnosprawnych, 9 opiekunów osób niepełnosprawnych, 2 członków kadry oraz psycholog Zamawiającego w ramach projektu pt. Razem łatwiej - integracja społeczno-zawodowa mieszkańców powiatu augustowskiego realizowanego przez PCPR w Augustowie. 2. W turnusie uczestniczyć będą osoby z następującymi schorzeniami: - upośledzenie umysłowe - choroby psychiczne - choroby narządu wzroku - cukrzyca - epilepsja - upośledzenie narządu ruchu (2 osoby poruszające się na wózku - inwalidzkim) - choroby układu moczowo- płciowego - choroby neurologiczne - schorzenia onkologiczne - choroby układu krążenia - schorzenia metaboliczne 3. Wykaz osób wraz z rodzajem w/w schorzeń Zamawiający dostarczy Wykonawcy najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem turnusu. 4. Wykonawca zobowiązany jest realizować turnus zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie turnusów rehabilitacyjnych z dnia 15 listopada 2007 r. (Dz. U. Nr 230 poz. 1694 z późn. zm.), a w szczególności w ramach realizacji zamówienia zapewnić: 1) wypoczynek w obiekcie sanatoryjnym lub wypoczynkowym, przystosowanym do realizacji turnusów rehabilitacyjnych, 2) obiekt winien być zlokalizowany w odległości nie większej niż 400 km od Augustowa nad polskim morzem w odległości do 500 m od plaży nadmorskiej, przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość lokalizacji obiektu w odległości większej niż 500 m. od morza, jednak nie większej niż 2000 m z jednoczesnym zapewnieniem transportu samochodem przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych z dysfunkcją narządu ruchu poruszających się na wózkach inwalidzkich do plaży nadmorskiej, z częstotliwością odpowiadającą potrzebom uczestników; 3) min. 27 zabiegów rehabilitacyjnych w okresie trwania turnusu dla każdego z uczestników turnusu, wg wskazań lekarza; 4) realizować turnus zgodnie z opracowanymi i złożonymi u wojewody programami tych turnusów; 5) ubezpieczyć uczestników turnusu rehabilitacyjnego na czas pobytu, w wysokości 10 tys. zł NNW przypadającą na jednego uczestnika turnusu; 6) kadrę gwarantującą prawidłową realizację programów turnusów; 7) łączny czas zorganizowanych zajęć indywidualnych i grupowych na turnusach w wymiarze nie mniejszym niż 6 godzin dziennie, a dla osób z upośledzeniem umysłowym w wymiarze nie mniejszym niż 7 godzin dziennie; 8) zajęcia specjalistyczne związane z rodzajem przedmiotowego turnusu i uwzględniające rodzaj niepełnosprawności lub rodzaj dysfunkcji albo schorzeń uczestników turnusu w wymiarze nie mniejszym niż 60% ogólnego czasu zorganizowanych zajęć dla uczestników turnusu, określonych w programie tego turnusu, 9) całodobową opiekę pielęgniarską i lekarską podczas turnusu, 10) przekazywać właściwemu centrum pomocy informację o przebiegu turnusu, o której mowa w art. 10c ust. 7 pkt 4 ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych z dnia 27 sierpnia 1997 r. (tekst jednolity z 2011 roku Dz. U. Nr 127 poz. 721 z późń. zm.). 5. W ramach zamówienia Wykonawca zapewni zakwaterowanie uczestników turnusu w obiekcie, który poza pełnym zapleczem gastronomicznym, sanitarnym i rekreacyjnym spełnia następujące warunki: 1) uzyskał wpis do rejestru ośrodków prowadzonego przez właściwego wojewodę na podstawie rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie turnusów rehabilitacyjnych z dnia 15 listopada 2007 r. (Dz. U. Nr 230 poz. 1694); 2) zakwaterowanie, wyżywienie i baza rehabilitacyjna znajduje się w jednym budynku; 3) jest dostosowany do osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich - dostęp osób niepełnosprawnych do wszystkich kondygnacji (winda); 4) zakwaterowanie uczestników w 2 - 3 osobowych pokojach z pełnym węzłem sanitarnym - wc i natryski w każdym pokoju (z całodobowym dostępem do ciepłej i zimnej wody); 5) bieżącą wodę zimną i ciepłą w miejscu zakwaterowania; 6) wyposażenie pokoi w jednoosobowe łóżka z pościelą, szafy ubraniowe, krzesła i stoliki, szafki przy łóżkach (wyklucza się łóżka piętrowe), TV, lodówki; 7) stołówka w ośrodku zakwaterowania uczestników turnusu; 8) posiada odpowiednią bazę do prowadzenia rehabilitacji i realizacji programu turnusu, w tym gabinet lekarski lub zabiegowy; 9) posiada salę lub aulę przystosowaną do przeprowadzania szkoleń na min. 20 - 25 osób. W powyższym turnusie będzie uczestniczył psycholog ze strony Zamawiającego. Będzie on realizować dodatkowe usługi wsparcia psychologicznego. Zamawiający przewiduje, że salę tę wykorzystywać będzie przez ok. 40 godz. w czasie trwania turnusu; 10) sprzęt sportowo-rekreacyjny, 6. Wykonawca zapewni zajęcia integracyjno-rozwojowe przy muzyce, wieczorki, zabawy taneczne, 2 ogniska z grochówką i pieczeniem kiełbasek. 7. Wykonawca zapewni codzienne - całodzienne wyżywienie składające się z m.in. trzech posiłków dziennie, w tym: w tym: 1) śniadanie, 2) obiad, 3) kolację, z możliwością stosowania diet (np. diety cukrzycowej), z zastrzeżeniem, że w dniu powrotu Wykonawca zapewni uczestnikom prowiant w związku z podróżą. 8. W ramach całodziennego wyżywienia, o którym mowa w ust. 1 Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dziennej stawki żywieniowej na 1 uczestnika w wysokości min. 40,00 zł. Żywienie uczestników turnusu powinno odbywać się zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia oraz z zachowaniem zasad higieny. Uwaga: obowiązek zapewnienia zakwaterowania i wyżywienia dotyczy również 9 opiekunów osób niepełnosprawnych oraz 2 członków kadry Zamawiającego oraz psychologa. 9. Wykonawca winien umożliwić oznakowanie miejsc w tym: pokoi, sali zajęciowej, z której będą korzystać uczestnicy turnusu poprzez umieszczenie dostarczonych przez Zamawiającego, plakatów informacyjnych dotyczących projektu oraz współfinansowania przez Unię Europejską. 10. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za właściwą realizację usług związanych z przebiegiem turnusu, w tym związanych m.in. z zabiegami leczniczymi, imprezami integracyjnymi i rozwojowymi oraz opieką lekarską.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne 85.00.00.00 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiotowe zamówienie publiczne współfinansowane jest ze środków PFRON oraz przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki: VII. Promocja integracji społecznej 7.1., Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Tytuł projektu: Razem łatwiej - integracja społeczno-zawodowa mieszkańców powiatu augustowskiego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Handlowo-Usługowo - Gastronomiczny LEMAX, ul. Kościuszki 1, 82-103 Stegna, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 82000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 73320,00

  • Oferta z najniższą ceną: 73320,00 / Oferta z najwyższą ceną: 80640,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.