eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przystajń › ROZBUDOWA GIMNAZJUM WRAZ Z BUDOWĄ HALI SPORTOWEJ W GMINIE PRZYSTAJŃ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-27

Przystajń: ROZBUDOWA GIMNAZJUM WRAZ Z BUDOWĄ HALI SPORTOWEJ W GMINIE PRZYSTAJŃ
Numer ogłoszenia: 142488 - 2008; data zamieszczenia: 27.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Oświaty Samorządowej w Przystajni, ul. Częstochowska 5, 42-141 Przystajń, woj. śląskie, tel. 0-34 319 11 53 wew. 15, fax 0-34 319 17 32.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.przystajn.akcessnet.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBUDOWA GIMNAZJUM WRAZ Z BUDOWĄ HALI SPORTOWEJ W GMINIE PRZYSTAJŃ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie robót budowlanych dla projektu inwestycyjnego pn.: POPRAWA WARUNKÓW KSZTAŁCENIA W GMINIE PRZYSTAJŃ POPRZEZ ROZBUDOWĘ GIMNAZJUM WRAZ Z BUDOWĄ HALI SPORTOWEJ W PRZYSTAJNI, UL. SZKOLNA I NOWA obejmującego budowę obiektów kubaturowych wraz z instalacjami wewnętrznymi (instalacja sanitarna i elektryczna) oraz zagospodarowanie terenu. Kubatura: gimnazjum + zaplecze sali sportowej - 11 319 m 3 hala sportowa - 9 552 m 3 . Opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne realizacji zamówienia określono w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ, Dokumentacji projektowej - Załącznik Nr 5 oraz w Przedmiarach robót - Załącznik Nr 4. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.przystajn.akcessnet.net. SIWZ wraz z załącznikami w wersji papierowej można uzyskać w Gminnym Zespole Oświaty Samorządowej w Przystajni ul. Częstochowska 5, 42-141 Przystajń pokój nr 6, po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu pod nr telefonu: tel. 034 319/11/53, 034 319/11/54 wew. 16, faks. 034 319/17/32. Cena wersji papierowej: 1500 zł

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium wniesionym najpóźniej w terminie składania ofert, tj. do dnia 18 lipca 2008r. do godz. 12.00 w wysokości: 170.000,00 PLN (słownie: sto siedemdziesiąt tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności: - Prowadzą działalność obejmującą zakresem przedmiotowe postępowanie 4.Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - Zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: - minimum 1 zamówienie polegające na budowie obiektu użyteczności publicznej wraz z zagospodarowaniem terenu o wartości zadania inwestycyjnego nie mniejszej niż 10.000.000 PLN brutto oraz - minimum 1 zamówienie polegające na budowie obiektu sportowego o wartości nie mniejszej niż 4.000.000 PLN brutto. - Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, z odpowiednim wykształceniem, doświadczeniem i kwalifikacjami niezbędnymi dla wykonania zamówienia w tym: a)1 kierownik budowy z uprawnieniami bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (jak wskazano w pkt. 3a) z min. 10 letnim doświadczeniem kierowniczym przy robotach budowlanych w tym z doświadczeniem kierowniczym przy budowie obiektu użyteczności publicznej o wartości zadania inwestycyjnego nie mniejszej niż 10.000.000 PLN brutto wraz z zagospodarowaniem terenu oraz z doświadczeniem kierowniczym przy budowie obiektu w konstrukcji stalowej, b) 1 kierownik robót sanitarnych z uprawnieniami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych (jak wskazano w pkt. 3b) z min. 5 letnim doświadczeniem kierowniczym przy robotach instalacyjnych. c) 1 kierownik robót elektrycznych z uprawnieniami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (jak wskazano w pkt. 3c) z min. 5 letnim doświadczeniem kierowniczym przy robotach elektrycznych 5.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - Posiadają w okresie ostatnich trzech lat (2005, 2006, 2007), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, średnioroczne przychody netto w wysokości nie mniejszej niż 7.000.000 PLN. - Posiadają polisę ubezpieczeniową OC od prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 3.000.000 PLN. - Posiadają zdolność kredytową lub dostęp do innych środków finansowych wystarczających do zapewnienia płynności finansowej w okresie trwania realizacji zadania. Kwota wolnych środków finansowych lub zdolność kredytowa powinna wynosić co najmniej 1.500.000 PLN. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły - spełnia - nie spełnia Nie spełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wypełniony formularz ofertowy /Zał. Nr 1A/, 2)wstępny harmonogram rzeczowo-finansowy UWAGA! Harmonogram będzie stanowić podstawę do wystawiania protokołów odbioru elementów robót a następnie faktur. Podstawą do wystawienia protokołu odbioru elementu robót i faktury będzie zakończenie wskazanego w harmonogramie elementu. 3)oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 20 listopada 2007 r. nr 223 poz. 1655 z późn. zmianami) /Zał. Nr 1B/ 4)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 5)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 6)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 7)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 8)bilans i rachunek zysków i strat ze sprawozdań finansowych za 2005, 2006, 2007 rok, a jeżeli podlegają one badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o bilansie i rachunku zysków i strat za 2005, 2006 rok a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 9)informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy (wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) 10)wykaz osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności /Zał. Nr 1C/, 11)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wskazane w ofercie w Zał. Nr 1C) posiadają wymagane uprawnienia - uprawnienia oraz potwierdzenia przynależności do izby samorządu zawodowego, 12)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje Zamawiającego) /Zał. Nr 1D/, 13)polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 14)potwierdzenie wniesienia wadium 15)kosztorys ofertowy w wersji szczegółowej sporządzony na podstawie Załącznika Nr 5 (Dokumentacja projektowa), Załącznika Nr 3 (Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót) oraz Załącznika Nr 4 (Przedmiar robót) z uwzględnieniem lokalnych warunków wykonania zamówienia, ryzyk i innych czynników cenotwórczych zidentyfikowanych w trakcie wizji miejsca przyszłej realizacji robót i analizy dokumentów umownych. 16) Pełnomocnictwo, o którym mowa w punkcie 5.1. SIWZ, jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przystajn.akcessnet.net

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ wraz z załącznikami w wersji papierowej można uzyskać w siedzibie Zamawiającegopo wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu pod nr tel. 034 319/11/53wew. 16 Cena wersji papierowej:1500 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Budynek Urzędu Gminy Przystajń, Przystajń ul. Częstochowska 5, pokój nr 6 parter.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.