eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rumia › Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w szkołach Podstawowych nr 9 i 10 w Rumi.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-02

Rumia: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w szkołach Podstawowych nr 9 i 10 w Rumi.
Numer ogłoszenia: 142463 - 2014; data zamieszczenia: 02.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Rumia , ul. Sobieskiego 7/204, 84-230 Rumia, woj. pomorskie, tel. 058 6719410, faks 058 6796517.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.rumia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w szkołach Podstawowych nr 9 i 10 w Rumi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wymiana stolarki okiennej w Szkole Podstawowej nr 10 przy ul. Górniczej oraz stolarki okiennej i drzwiowej w Szkole Podstawowej nr 9 przy ul. Stoczniowców w Rumi w podziale na dwie części. 2. Zakres robót obejmuje: A. Część 1 - Szkoła Podstawowa nr 10 przy ul. Górniczej w Rumi: 1) wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna PCV - szt. 25, 2) wymiana parapetów zewnętrznych, 3) wywóz i utylizacja gruzu z rozbiórki; B Część 2 - Szkoła Podstawowa nr 9 przy ul. Stoczniowców w Rumi. 1) wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna PCV - szt. 85, 2) wymiana parapetów zewnętrznych, 3) wymiana stolarki drzwiowej stalowej na drzwi aluminiowe - szt. 5, 4) wywóz i utylizacja gruzu z rozbiórki. 3. Szczegółowy zakres prac stanowiących przedmiot zamówienia został przedstawiony w szkicach lokalizacyjnych, zestawieniach stolarki okiennej i drzwiowej, specyfikacjach technicznych i przedmiarach. Prace budowlane realizowane będą na czynnych obiektach. UWAGA: Wszystkie podane wymiary stolarki należy sprawdzić na budowie. 4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz oddania przedmiotu niniejszego postępowania Zamawiającemu w terminie w niej uzgodnionym..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4, 45.00.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Wykonawca powinien wykazać posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez realizację robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone tj. zrealizowanych co najmniej dwóch kontraktów o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia polegających na wymianie stolarki okiennej o wartości minimum 200.000 zł brutto każdy;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, tj. minimum jedną osobą z odpowiednimi uprawnieniami do obsadzenia stanowiska kierownika budowy, która powinna posiadać uprawnienia do kierowania robotami w branży konstrukcyjno-budowlanej i wpisaną na istę członków właściwej izby zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.); b) dysponuje na każdą część zamówienia (obiekt) minimum: - dwoma brygadami montażystów stolarki, - brygadą tynkarzy wraz z robotnikami budowlanymi, - brygadą tynkarzy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni być ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 100.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony formularz ofertowy, 2) Kosztorys ofertowy z zachowaniem kolejności pozycji w oparciu o załączone pomocniczo przedmiary i zestawienia stolarki okiennej oraz stolarki okiennej i drzwiowej, 3) oświadczenie o dysponowaniu na każdą część zamówienia niezależnymi brygadami: a) dwoma brygadami montażystów stolarki, b) brygada tynkarzy wraz z robotnikami budowlanymi, c) brygadą dekarzy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmianę terminów wykonania umowy, zawartych w projekcie umowy, w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: 1) wystąpienia kolizji nieprzewidzianej w projekcie i uniemożliwiającej kontynuację robót, 2) wystąpienia wad lub braków w dokumentacji projektowej, 3) wystąpienia konieczności dokonania zmian dokumentacji projektowej, 4) w przypadku wystąpienia zamówień dodatkowych i/lub zamiennych, o których mowa w § 6 projektu umowy, 5) wystąpienia siły wyższej, 6) opóźnień Zamawiającego w zakresie dokonywania odbiorów, pod warunkiem niezwłocznego pisemnego zgłoszenia przedstawicielowi Zamawiającego zdarzeń, o których mowa powyżej w pkt 1 - 6 przez Kierownika Budowy i potwierdzeniu przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, oraz 7) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. Dopuszcza się możliwość aneksowania umowy w przypadku zmiany podwykonawcy, wprowadzenie nowego podwykonawcy w trakcie realizacji zamówienia, czego Wykonawca nie mógł przewidzieć w momencie składania oferty oraz zmiany Kierownika Budowy lub Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. Dopuszcza się dodatkowo zmiany postanowień umowy w sytuacji opisanej w projekcie umowy § 16.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.rumia.pl (zamówienia publiczne - przetargi aktualne)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rumi, 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 7, Referat Zamówień Publicznych, Pokój nr 213..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2014 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Rumi, 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 7, Sekretariat, Pokój nr 204..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawcy winni udzielić gwarancji oraz rękojmi na okres co najmniej 60 miesięcy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1. Wymiana stolarki okiennej w Szkole Podstawowej nr 10 przy ul. Górniczej w Rumi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: A. Część 1 - Szkoła Podstawowa nr 10 przy ul. Górniczej w Rumi: 1) wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna PCV - szt. 25, 2) wymiana parapetów zewnętrznych, 3) wywóz i utylizacja gruzu z rozbiórki; Szczegółowy zakres prac stanowiących przedmiot zamówienia został przedstawiony w szkicach lokalizacyjnych, zestawieniach stolarki okiennej i drzwiowej, specyfikacjach technicznych i przedmiarach. Prace budowlane realizowane będą na czynnych obiektach. UWAGA: Wszystkie podane wymiary stolarki należy sprawdzić na budowie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4, 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w Szkole Podstawowej nr 9 przy ul. Stoczniowców w Rumi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: B Część 2 - Szkoła Podstawowa nr 9 przy ul. Stoczniowców w Rumi. 1) wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna PCV - szt. 85, 2) wymiana parapetów zewnętrznych, 3) wymiana stolarki drzwiowej stalowej na drzwi aluminiowe - szt. 5, 4) wywóz i utylizacja gruzu z rozbiórki. Szczegółowy zakres prac stanowiących przedmiot zamówienia został przedstawiony w szkicach lokalizacyjnych, zestawieniach stolarki okiennej i drzwiowej, specyfikacjach technicznych i przedmiarach. Prace budowlane realizowane będą na czynnych obiektach. UWAGA: Wszystkie podane wymiary stolarki należy sprawdzić na budowie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4, 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.