To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-02-11
Wieliczka: Świadczenie usług polegających na zorganizowaniu i prowadzeniu zajęć na basenie (pływalni krytej), wraz z dowozem i odwozem, dla grup uczniów Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 4 im. Erazma Józefa Jerzmanowskiego, 32-020 Wieliczka, ul. Krzyszkowicka 18a w 2016r.
Numer ogłoszenia: 14243 - 2016; data zamieszczenia: 11.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 183049 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samorządowa Szkoła Podstawowa Nr 4, ul. Krzyszkowicka 18a, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 653 38 88, faks 12 653 38 88.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Podstawowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług polegających na zorganizowaniu i prowadzeniu zajęć na basenie (pływalni krytej), wraz z dowozem i odwozem, dla grup uczniów Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 4 im. Erazma Józefa Jerzmanowskiego, 32-020 Wieliczka, ul. Krzyszkowicka 18a w 2016r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług polegających na zorganizowaniu i prowadzeniu zajęć nauki pływania na basenie (pływalni krytej), wraz z dowozem i odwozem w ramach zajęć lekcyjnych dla uczniów Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 4 w Wieliczce. Przedmiotem zamówienia jest w szczególności zakup biletów wstępu na basen publiczny który podlega nadzorowi instytucji ds. zdrowia, zgodnie z obowiązującym prawem i standardami, w szczególności rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997 r. w sprawie określenia warunków bezpieczeństwa osób przebywających w górach, pływających, kąpiących się i uprawiających sporty wodne (Dz. U z dnia 7 czerwca 1997 r., Nr 57 poz. 358), wraz z usługą instruktorską i nauką pływania, oraz usługą dowozu i odwozu po zajęciach grup uczniów. CPV 92600000-7 Usługi sportowe 60130000-8 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób 3.1. Nauka pływania na basenie - standardy usługi: 1. Instruktorzy pływania w liczbie co najmniej 1 na 15 osób 2. Stały nadzór ratowników na basenie (min. 3 ratowników) 3. Sprzęt do nauki pływania Makarony w ilości ok. 60 sztuk Rękawki w ilości ok. 30 sztuk w różnych wielkościach Deski w ilości ok. 60 sztuk Sprzęt do zajęć adaptacyjnych w wodzie dzieci 4. Liczba osób przebywających równocześnie na basenie do 75 uczniów, 5. Dwie szatnie damska i męska z przebieralniami oraz szatnia dla niepełnosprawnych, min. 16 suszarek stacjonarnych 6. Zaplecze: basen sportowy o głb. do ok.1, 80 m, basen rekreacyjny o głb. do ok. 1,20 m, 7. Zapewnienie dowozu na zajęcia według trasy szkoła - basen - szkoła, na 45 minut przed zajęciami, oraz odwóz 40 min. po zajęciach wg harmonogramu zajęć. 8. Zapewnienie środków transportu; zaleca się co najmniej 2 autobusy do przewozu ok.75 osób i co najmniej 1 bus do przewozu 19 osób. 3.2. Zamawiający planuje opracowanie szczegółowego harmonogramu zajęć na basenie po wyborze oferty najkorzystniejszej w uzgodnieniu Wykonawcą. Usługą objętych będzie ok. 330 uczniów (tygodniowo), zajęcia odbywać się będą w okresie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem okresów przerw w nauce i dni wolnych. Rzeczywista ilość wykonywanych usług będzie uzależniona od faktycznych potrzeb Zamawiającego. 3.3. Przykładowa tematyka zajęć: a) zapoznanie się z obiektem, jego regulaminem, zasadami bezpieczeństwa i higieny b) opanowanie podstawowych czynności ruchowych w środowisku wodnym c) wyczuwanie sił wyporu wody tj. opanowanie leżenia na piersiach i grzbiecie d) pływanie elementarne e) doskonalenie wyuczonych elementów pływania 3.4. Świadczona usługa transportowa polegać będzie na dowozie zorganizowanych grup uczniów wraz z opiekunami (max 75 osób) z siedziby Zamawiającego na teren przy basenie (pływalni), oraz ich odwozie po zakończonych zajęciach na pływalni. Wyznaczenie osób sprawujących opiekę nad przewożonymi uczniami pozostaje w wyłącznej kompetencji Zamawiającego. Zadaniem po stronie Wykonawcy pozostaje zapewnienie dobrej współpracy pomiędzy kierowcą danego pojazdu, a osobami sprawującymi opiekę. Ilość uczniów korzystających z usługi może ulec zmianie w trakcie trwania roku kalendarzowego. Wykonawca usługi musi posiadać możliwości techniczne 2 autobusów do przewozu ok.75 osób i co najmniej 1 bus do przewozów 19 osób z tym że, wyjazd sprzed szkoły na 45 min przed rozpoczęciem zajęć. Odwóz z powrotem wszystkich grup 40 min. po zakończeniu zajęć. Czas ten w indywidualnych przypadkach może ulec zmianie. Wykonawca może zapoznać się w terenie z trasami przewozu uczniów z siedziby Zamawiającego na teren basenu (pływalni). UWAGA: Planuje się ustalenie harmonogramu z Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty. Zadaniem wykonawcy jest zapewnienie przewożonym uczniom bezpiecznych i higienicznych warunków przejazdu pojazdami sprawnymi technicznie i dopuszczonymi do ruchu kołowego, obsługiwanych przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach. Zaleca się, by Wykonawca posiadał lub miał dostęp (np. na zasadach wynajmu, leasingu itp.) co najmniej do następujących środków transportu: - 2 autobusów do przewozu co najmniej 75 osób (miejsca siedzące + stojące), - 1 busa do przewozu co najmniej 19 osób, oraz aby dysponował co najmniej 3 kierowcami posiadającymi kwalifikacje wymagane prawem do kierowania w/w pojazdami. Zamawiający oczekuje, że Wykonawca dobierze w sposób optymalny pojemności autobusów w stosunku do liczby uczniów dowożonych na zajęcia, gdyby zaistniały zmiany niemożliwe do przewidzenia na etapie sporządzania niniejszej specyfikacji. Zadaniem Wykonawcy jest udzielenie gwarancji rozumianej jako konieczność bezwzględnego zapewnienia ciągłości wykonywania usługi, tak więc: a) w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających Wykonawcy realizację usługi transportowej jest on zobowiązany na własny koszt i ryzyko zapewnić zastępcze wykonanie usługi przez innego koncesjonowanego przewoźnika, który spełnia podstawowe wymagania stawiane wykonawcy; b) jeżeli Wykonawca nie dopełni obowiązków wskazanych w pkt a, zamawiający zleci zastępcze wykonanie usługi transportowej innemu Wykonawcy, a koszty tej usługi zostaną potrącone z wynagrodzenia Wykonawcy wskazanego na najbliższej fakturze; c) zabrania się przewożenia osób trzecich nie związanych bezpośrednio z wykonywanym dowozem uczniów lub zajęciami na basenie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.60.00.00 - Usługi sportowe 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.01.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SOLNE MIASTO Sp. z o.o., ul. Tadeusza Kościuszki 15, 32-020 Wieliczka, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 238095,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 168000,00
Oferta z najniższą ceną: 168000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 168000,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Dostawy materiałów budowlanych: część 2 - zaprawy, cementy"
- "Wykonanie robót budowlanych związanych z bieżącą konserwacją w budynku szybu Kinga Kopalni Soli "Wieliczka""
- "Wykonanie przeglądu głównego oraz remontu wentylatorów lutniowych"
- "Świadczenie usług w zakresie dozorowania i ochrony obiektów Sądu Rejonowego w Wieliczce, w tym działanie grup interwencyjnych"
- Remont drogi gminnej 560861K w km od 0+166 do km 0+642 w miejscowości Wieliczka, Gmina Wieliczka
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych dla dzieci niepełnosprawnych w roku szkolnym 2024/2025
- Transport sanitarny typu "S" z lekarzem oraz pielęgniarką lub ratownikiem medycznym,
- 8/2024 "Usługa transportu sanitarnego karetką typu "S" i "P" dla pacjentów Szpitala Rejonowego im. dr. J. Rostka w Raciborzu"
- Świadczenie usług dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych w ramach miesięcznych abonamentów dofinansowanych przez Pracodawcę dla pracowników CUW DPS i CRO DPS oraz osób towarzyszących i dzieci.
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Warta Bolesławiecka do placówek oświatowych w Bolesławcu w roku szkolnym 2024/2025
- Przewóz dzieci do Szkoły Podstawowej nr 2 w Łęcznej przy ul. Szkolnej 53 i ul. M. Piłsudskiego 12, Przedszkola Publicznego nr 1 w Łęcznej i Przedszkola Publicznego nr 2 w Łęcznej-02.09-20.12.2024r.
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.