eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wołomin › Wymiana stolarki okiennej.



Ogłoszenie z dnia 2008-06-27

Wołomin: Wymiana stolarki okiennej.
Numer ogłoszenia: 142429 - 2008; data zamieszczenia: 27.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 3 w Wołominie, ul. Kazimierza Wielkiego 1, 05-200 Wołomin, woj. mazowieckie, tel. 0-22 787 65 48.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej w Zespole Szkół nr 3 w Wołominie

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.20 - Instalowanie framug i ram okiennych z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.10 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się wniesienia wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych, (Dz.U.Nr 223 z 2007 r. poz.1655, tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj: dokonali w ciągu ostatnich 5 lat licząc od daty wszczęcia niniejszego postępowania wymiany stolarki okiennej w co najmniej 1 zadaniu, o wartości co najmniej 80.000,00 złotych w każdym zadaniu. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia tego warunku na podstawie przedstawionego wykazu zamówień wykonanych przez wykonawcę, zawierającego nazwy i lokalizacje zamówień, nazwę zleceniodawcy z podaniem siedziby i telefonu, zakres realizowanego zadania, wartości zrealizowanego zadania oraz jego terminu realizacji. Do w/w wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane z należytą starannością. Wyżej wymienione doświadczenie wykonawcy będzie podlegało ocenie. Za każde zadanie spełniające w/w warunki wykonawca otrzyma jeden punkt. Do dalszego postępowania zostanie zaproszonych 5 wykonawców, którzy otrzymają największą liczbę punktów, z tym, że każdy wykonawca musi otrzymać co najmniej 1 punkt - zgodnie z w/w warunkiem minimalnym udziału w niniejszym postępowaniu. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców. 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków, o których mowa w ust. 1 na podstawie złożonych wraz z wnioskiem oświadczeń o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, a także dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wniosek zawierający nazwę zamówienia, nazwę zamawiającego oraz nazwę i siedzibę wykonawcy, podpisany przez uprawnione do tego osoby (wykonawca sporządza wniosek samodzielnie, jednak może skorzystać z wzoru przygotowanego przez Zamawiającego, dostępnego w jego siedzibie lub na jego stronie internetowej, o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załącznikami, w tym: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz ewentualne pełnomocnictwo w przypadku, gdy wniosek lub załączone do niego dokumenty podpisuje osoba nieujawniona we właściwym rejestrze lub ewidencji do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych ( wykonawca sporządza oświadczenia samodzielnie, jednak może skorzystać z wzorów przygotowanych przez Zamawiającego, dostępnych w jego siedzibie lub na jego stronie internetowej), 3) wypełniony wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich pięciu latach odpowiadających wymaganiom określonym warunkach udziału w postępowaniu (wykonawca sporządza wykaz samodzielnie, jednak może skorzystać z wzoru przygotowanego przez Zamawiającego, dostępnego w jego siedzibie lub na jego stronie internetowej), oraz dokumenty potwierdzające wykonanie zamówień z należytą starannością.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

    IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nie dotyczy.

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2008 godzina 10:00, miejsce: 05-200 Wołomin, ul. Kazimierza Wielkiego 1, sekretariat Zespołu Szkół nr 3 w Wołominie..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.