eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trojanów › Dostawa ambulansu sanitarnego typu A1 dla SPZOZ w Trojanowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-19

Trojanów: Dostawa ambulansu sanitarnego typu A1 dla SPZOZ w Trojanowie
Numer ogłoszenia: 142345 - 2011; data zamieszczenia: 19.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 119349 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, , 08-455 Trojanów, woj. mazowieckie, tel. 25 682 71 22, faks 25 682 71 22.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ambulansu sanitarnego typu A1 dla SPZOZ w Trojanowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa ambulansu sanitarnego, transportowego, typu A1, dla SPZOZ w Trojanowie, o parametrach technicznych, konstrukcyjnych, wyposażeniu i innych wymaganiach, określonych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w Załączniku Nr 6 (będącym szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia i zarazem zestawieniem parametrów technicznych ambulansu). Warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Oferowany przez wykonawców przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i do używania oraz zgodnej z przeznaczeniem eksploatacji, spełniać wymagania zasadnicze zgodne z wymaganiami prawa wspólnotowego i polskiego, spełniać wymagania jakościowe oraz posiadać na to odpowiednie dokumenty typu: atest, certyfikat, deklaracja zgodności, a także inne określające jego rodzaj, parametry, wyposażenie i umożliwiające jego zarejestrowanie. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymaganiom określonym w : 1)Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. 2003, Nr 32, poz.262, z późn. zm.) , 2)ustawie z dnia 30 sierpnia 1991 r. o zakładach opieki zdrowotnej (Dz. U. Nr 91, poz. 408 z późn. zm., tekst jednolity: Dz. U. 2007, Nr 14, poz.89 z późn. zm.), 3)normie PN-EN 1789, normie PN-EN 1865, 4)ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896, z późn. zm.), 5)Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2004 r. w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia (Dz. U. z 2004r., Nr 251, poz. 2514, z późn. zm.), 6)ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity Dz. U. z 2004 r. Nr 204,poz. 2087 z późn. zm.) - dotyczy wyrobów nie ujętych w ustawie o wyrobach medycznych (jeżeli dotyczy). 3. Dla potwierdzenia zgodności parametrów technicznych oferowanego przedmiotu zamówienia z parametrami określonymi przez zamawiającego, wykonawca dołączy do oferty odpowiednie karty katalogowe (lub inne materiały informacyjne w języku polskim, jak zdjęcia, foldery, opisy itp.), charakteryzujące oferowany przedmiot zamówienia, w tym pełny opis sprzętu dokonany na załączniku Nr 6. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, będący zarazem zestawieniem parametrów technicznych ambulansu, stanowi załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ, a wypełniony przez Wykonawcę stanowić będzie załącznik do umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.41.00 - Pojazdy pogotowia 34.11.41.21 - Karetki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowo Produkcyjne w Mławie Sp. z o.o., ul. Płocka 91, 06-500 Mława, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 96570,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 90470,20

  • Oferta z najniższą ceną: 90470,20 / Oferta z najwyższą ceną: 90470,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.