Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-27
Krotoszyn: Budowa ulic Karbowiaka i Armii Krajowej w Krotoszynie.
Numer ogłoszenia: 142323 - 2008; data zamieszczenia: 27.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Krotoszyn, ul. Hugona Kołłątaja 7, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7227454, fax 062 7228251.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.krotoszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulic Karbowiaka i Armii Krajowej w Krotoszynie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa ulic Karbowiaka i Armii Krajowej w Krotoszynie, obejmująca budowę od podstaw ulicy Karbowiaka na odcinku od km 0+030 do km 0+0405 oraz ulicy Armii Krajowej na odcinku od ul. Tyczyńskiego do ul. Batalionów Chłopskich: -ulica Karbowiaka: jezdnia o długości 375 m, szer. 6 m, o nawierzchni z kostki betonowej (na dł. 291 m) oraz masy bitumicznej (na dł. 84 m); -ulica Armii Krajowej: jezdnia o długości 179 m, szer. 6 m, o nawierzchni z kostki betonowej; -oznakowanie pionowe i poziome; -wpusty deszczowe wraz z przykanalikami z włączeniem do istniejącej sieci kanalizacyjnej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 10 000,00 PLN..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1/. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 2/. posiadają uprawnienie do występowania w obrocie prawnym; 3/. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : a/. zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie : min. 5 zadań dotyczących budowy lub przebudowy ulic, dróg, skrzyżowań lub placów o nawierzchni z kostki brukowej, o wartości nie mniejszej niż 400 000 PLN netto każde. Do doświadczenia nie będą zaliczane zadania obejmujące remonty oraz poszerzenia pasa jezdnego dróg i ulic. Wykazane zadania winny być poparte referencjami zaświadczającymi ich należyte wykonanie. b/. zapewnią nadzór nad prowadzonymi robotami: kierownika budowy (inżynier lub technik drogowy) posiadającego uprawnienia budowlane branży drogowej i wpisanego na listę członków właściwej izby inżynierów budownictwa oraz kierownika robót drogowych lub majstra (technik lub inżynier budownictwa ogólnego lub drogowego - wymagany dyplom ukończenia szkoły), oraz dysponują pozostałymi osobami przewidzianymi do wykonania zamówienia, tj. : brukarze - 10, bitumiarze - 4, operator układarki, operator równiarki, operator spycharki, operator walca statycznego, operator walca wibracyjnego, operator koparki, robotnicy niewykwalifikowani - min. 6 osób ; c/. posiadają lub dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia, szczegółowo określonym w siwz, tj.: wytwórnia mas bitumicznych, układarka mas bitumicznych, walec drogowy statyczny>10 t,, walec drogowy wibracyjny, spycharka, samochód ciężarowy samowyładowczy> 8 t- 2, płyty wibracyjne-2, stopa wibracyjna, piła do cięcia betonu, równiarka samojezdna, koparka, skrapiarka, młot pneumatyczny, transport przystosowany do przewozu masy bitumicznej, kocioł do podgrzewania bitumu, niwelator, teodolit ). 4/. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności : a/. potwierdzą posiadanie środków finansowych lub zdolności do zaciągnięcia kredytu w wysokości nie mniejszej niż 1/4 wartości złożonej oferty (brutto), b/. potwierdzą posiadanie ubezpieczenia od OC o sumie gwarancyjnej nie mniejszej niż 1/3 wartości złożonej oferty (brutto). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców będzie dokonywana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych oświadczeń i dokumentów, jakich żąda zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według metody : spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp 2/. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3/. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, 4/. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, ze uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 5/.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy pzp. 6/. Aktualna informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy pzp. 7/. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień kierownika budowy branży drogowej wraz zaświadczeniem o jego przynależności do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa oraz dyplom ukończenia szkoły kierownika robót 8/. Wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia. 9/. Wykaz robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie. 10/. Oświadczenie Wykonawcy o tym, w którym banku posiada podstawowy rachunek bankowy wraz z podaniem numeru rachunku. 11/. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy. 12/. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności Inne wymagane oświadczenia i dokumenty, które należy dołączyć do ofert: - W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik : pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. - W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.krotoszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Krotoszynie, Zespół Zamówień Publicznych, ul. Kołłątaja 7, 63-700 Krotoszyn, pok. nr 63..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2008 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Krotoszynie, Zespół Zamówień Publicznych, ul. Kołłątaja 7, 63-700 Krotoszyn, pok. nr 63..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- Podwójne powierzchniowe utrwalenie dróg powiatowych na terenie Powiatu Krotoszyńskiego
- Dostawa staplerów i akcesoriów do zabiegów kolorektalnych dla SPZOZ w Krotoszynie
- Budowa przedszkola i żłobka w Krotoszynie - etap II
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Powiatu Krotoszyńskiego w roku 2024
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- " Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców w obrębie terenów po byłym PGR w Niegowie poprzez inwestycję drogową" objętego dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład -Program inwestycji strategicznych.
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Jordanowie Śląskim wraz z systemem kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej
- Przebudowa kanalizacji deszczowej na osiedlu wielorodzinnym w miejscowości Dydule gm. Orla
- " Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców w obrębie terenów po byłym PGR w Niegowie poprzez inwestycję drogową" objętego dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład -Program inwestycji strategicznych.
- Budowa pętli autobusowej przy zbiegu ul.Kołłątaja i opaski ul.Kolejowej zgodnie z dokumentacją projektową pn."Budowa drogi gminnej od ul.Równoległej do ul. Sierakowskiej w Łomiankach"-zad. nr 2020/34.
- "Przebudowa drogi Mokobody-Kolonia"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.