Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-27
Bolesławiec: Budowa sali gimnastycznej przy Miejskim Zespole Szkół nr 2 w Bolesławcu.
Numer ogłoszenia: 142318 - 2008; data zamieszczenia: 27.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Bolesławiec, ul. Rynek 41, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 075 6456400, fax 075 6456402.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.boleslawiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sali gimnastycznej przy Miejskim Zespole Szkół nr 2 w Bolesławcu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Planowana inwestycja obejmować będzie budowę budynku sali gimnastycznej wraz z łącznikiem naziemnym, częściową wymianę ogrodzenia oraz ciągów pieszojezdnych. Przedmiotowy obiekt będzie pełnił funkcję budynku dydaktyczno - sportowego, funkcjonalnie połączonego z istniejącym budynkiem szkoły. Przejście ze szkoły zapewnione będzie w części północno - wschodniej poprzez projektowany łącznik o długości 21,63m. Łącznik został tak zaprojektowany, iż (wchodzi) do budynku poprzez istniejące wyjście ewakuacyjne. Funkcjonalnie obiekt dzieli się na dwie części: - niższą - zlokalizowaną od północnej ściany sali gimnastycznej i zawierającą zaplecza sanitarno - szatniowe dla dziewcząt i chłopców, pokój trenera dostępny z sali gimnastycznej oraz z korytarza, magazyn sprzętu sportowego, sanitariaty ogólnodostępne, szatnię na okrycia wierzchnie oraz sklepik i pomieszczenie techniczne dostępne z zewnątrz, mieszczące przyłącze węzła cieplnego . - wyższą - salę gimnastyczną o wymiarach boiska głównego 42,40x24,62m przystosowaną do rozgrywania meczy piłki ręcznej, koszykówki, siatkówki, odbywania ćwiczeń gimnastycznych oraz organizację imprez sportowych o charakterze masowym. Salę można podzielić, za pomocą 2 przesuwnych kotar podwieszanych do konstrukcji dachu, na trzy w pełni niezależne jednostki. Dzięki czemu zajęcia w-f mogą odbywać się w trzech niezależnych grupach ćwiczących po ok. 20-25 osób każda. Powierzchnia użytkowa 1.522,8m2 Powierzchnia całkowita 1.691,3m2 Powierzchnia zabudowy 1.743,2m2 Kubatura 13.141,2m3 Wysokość budynku 11,13m
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.22 - Sale gimnastyczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium wniesionym najpóźniej w terminie składania ofert, tj. do dnia 18.07.2008 roku do godz. 10.00 w wysokości: 50.000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych: A. posiadają uprawnienia do wykonywanej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, B. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, C. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, D. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokument potwierdzający warunek A Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Dokument potwierdzający warunek B Wykaz zamówień wykonanych przez Wykonawcę w ostatnich pięciu latach wraz z dokumentami potwierdzającymi (referencje oraz protokół odbioru), że wymienione w wykazie zamówienia zostały wykonane należycie, w tym minimum zrealizował w charakterze generalnego wykonawcy 1 zadanie polegające na budowie budynku o kubaturze conajmniej 13000 m3 Dokument potwierdzający warunek C Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500.000,00 PLN. (Informacja banku, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawiona nie wcześniej niż 3 m-ce przed terminem składania ofert). Dokument potwierdzający warunek D Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument potwierdzający warunek A, B, C, D Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.boleslawiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Bolesławiec 59-700 Bolesławiec Plac Piłsudskiego 1 pok 511.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Bolesławiec 59-700 Bolesławiec Rynek 41 - Ratusz pokój nr 101 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BOLESŁAWCA
- Modernizacja infrastruktury oświetleniowej w Bolesławcu
- Remont drogi gminnej w miejscowości Piaski (Krupka)
- Budowa, modernizacja infrastruktury drogowej w gminie Bolesławiec
- Wykonanie prac remontowo modernizacyjnych w ramach zadania: Wsparcie inwestycji dla oddziałów psychiatrycznych dla dzieci i młodzieży Prace Adaptacyjne Pawilon IV
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy II Liceum Ogólnokształcącym w Bolesławcu"
- Modernizacja drogi dz. nr 183, 190 we wsi Suszki
więcej: przetargi w Bolesławcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego o wymiarach pola gry 18m x 30m wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Blinowie."
- Remont i modernizacja budynków placówek oświatowych powiatu kętrzyńskiego
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Krępcu poprzez utworzenie nowego skrzydła sportowo-dydaktycznego
- Suchy Las - przebudowa sali gimnastycznej przy SP1 oraz projekt i budowa rozwiązań przeciwpożarowych w SP1
- "Roboty budowlane związane z modernizacją sali gimnastycznej w Zespole Szkół Techniczno-Informatycznych w Gliwicach"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.