eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bartoszyce › Modernizacja gospodarki cieplnej budynków należących do Ośrodka Centrum Edukacji Młodzieży w Bartoszycach z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-26

Bartoszyce: Modernizacja gospodarki cieplnej budynków należących do Ośrodka Centrum Edukacji Młodzieży w Bartoszycach z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii.
Numer ogłoszenia: 142262 - 2008; data zamieszczenia: 26.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Bartoszycach, ul. Grota-Roweckiego 1, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7629742, fax 089 7625310.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.computerland.pl/powiat_bartoszyce

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja gospodarki cieplnej budynków należących do Ośrodka Centrum Edukacji Młodzieży w Bartoszycach z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) przedmiot zamówienia obejmuje: a) budowę kotłowni o mocy 2,5 MW - kotłownia składa się z 3 jednostek kotłowych o mocy 2 x 0,9 MW (na zrębki drzewne - biomasa) oraz 1 x 0,89 MW (olejowa), roboty obejmą przebudowę istniejącego budynku na kotłownię o kubaturze 2184 m2, postawienie trzech kominów stalowych o średnicy Ø 400 i wysokości 12,95 m, wykonanie instalacji grzewczej, wod.-kan. i ciepłej wody, wykonanie instalacji elektrycznych wraz z oświetleniem zewnętrznym, budowa dwóch wiat stalowych i zadaszenia do składowania paliwa (zrębki), budowę systemu podawania paliwa, utwardzenie placu składowego o szacunkowej powierzchni 712 m2, b) wymianę wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania z istniejącego parowego na wodne w budynkach nr 9, 10, 13 14, 15 oraz w budynku sali gimnastycznej - budynek nr 16A, c) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej (razem 1132 szt.) w budynkach nr 9, 10,11, 12, 13, 14, 15, 16A i 20, d) budowę węzłów cieplnych w budynkach nr 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16A i 20, e) izolację stropów, dachów, stropodachów w budynkach nr 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16A, 20, f) sieci cieplne rozprowadzające czynnik grzewczy z kotłowni do poszczególnych budynków z rur preizolowanych o planowanej długości 673 m, g) budowę sieci zewnętrznej telemetrycznej o planowanej długości 760 m, h) wykonanie stanowiska wizualizacji pracy kotłów układu paliwa oraz węzłów cieplnych w budynkach (komputery, programy, itp.), 2) szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz przedmiary robót (do wglądu w siedzibie Inwestora Zastępczego - WPUI Spółka z o.o. z siedzibą w Olsztynie przy ul. Dąbrowszczaków 39, pokój 704), które zamawiający dostarczy wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia wszystkim wykonawcom zaproszonym do składania ofert.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.21.41 - Roboty grzewcze Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.41 - Roboty grzewcze Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: zamawiający żąda wniesienia przed terminem składania ofert wadium w wysokości 150000 złotych..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 tejże ustawy, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. posiadają wpis do właściwego rejestru albo wpis do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tj. składających wniosek wspólnie, warunek opisany w ppkt 1) lit. a) musi spełnić każdy z tych wykonawców, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali w ramach jednego lub kilku odrębnych zadań łącznie co najmniej: - jedną robotę budowlaną polegającą na budowie kotłowni biomasowej o mocy minimum 500 KW, - jedną robotę budowlaną polegającą na budowie kotłowni olejowej lub gazowej o mocy minimum 500 KW, - jedną robotę budowlaną polegającą na budowie sieci ciepłowniczej o długości minimum 500 m, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, tj. składający wniosek wspólnie, muszą spełnić łącznie warunek opisany w ppkt 1) lit. b), c) dysponują potencjałem technicznym do wykonania przedmiotu zamówienia, d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami zdolnymi do kierowania budową i robotami, posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i przynależącymi do właściwej izby samorządu zawodowego, takimi jak: - kierownik robót budowlanych - musi posiadać co najmniej 5 lat stażu pracy jako kierownik robót budowlanych oraz uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, - kierownik robót sanitarnych - musi posiadać co najmniej 5 lat stażu pracy jako kierownik robót sanitarnych oraz uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych (tj. co najmniej wodociągowych, kanalizacyjnych i cieplnych), a także dysponować doświadczeniem w zakresie realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej obejmującej budowę kotłowni biomasowej o mocy minimum 500 KW, - kierownik robót elektrycznych - musi posiadać co najmniej 5 lat stażu pracy jako kierownik robót elektrycznych oraz uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, tj. składający wniosek wspólnie, muszą spełnić łącznie warunek opisany w ppkt 1) lit. d), e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe, tj. 2005, 2006, 2007, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, w wysokości nie mniejszej niż 5,0 mln PLN rocznie, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, tj. składający wniosek wspólnie, muszą spełnić łącznie warunek opisany w ppkt 1) lit. e), 2) opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków - zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych przez wykonawcę, 3) znaczenie warunków udziału w postępowaniu - w przypadku, gdy liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 8, zamawiający zaprosi do składania ofert tych wykonawców, którzy otrzymają największą ilość punktów za spełnienie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, tj. wykonania w ramach jednego lub kilku odrębnych zadań łącznie co najmniej: - jednej roboty budowlanej polegającej na budowie kotłowni biomasowej o mocy minimum 500 KW, - jednej roboty budowlanej polegającej na budowie kotłowni olejowo-gazowej o mocy minimum 500 KW, - jednej roboty budowlanej polegającej na budowie sieci ciepłowniczej o długości minimum 500 m, a) znaczenie - 100%, b) ocena tego warunku zostanie dokonana poprzez zastosowanie następującego wzoru: LP = IWRB / IWRBMax x 10 pkt x 100% gdzie: LP - liczba punktów, IWRB - ilość wykonanych przez badanego wykonawcę łącznie: - robót budowlanych polegających na budowie kotłowni biomasowej o mocy minimum 500 KW, - robót budowlanych polegających na budowie kotłowni olejowej lub gazowej o mocy minimum 500 KW, - robót budowlanych polegających na budowie sieci ciepłowniczej o długości minimum 500 m, IWRBMax - maksymalna ilość wykonanych łącznie: - robót budowlanych polegających na budowie kotłowni biomasowej o mocy minimum 500 KW, - robót budowlanych polegających na budowie kotłowni olejowej lub gazowej o mocy minimum 500 KW, - robót budowlanych polegających na budowie sieci ciepłowniczej o długości minimum 500 m, c) w przypadku uzyskania przez wykonawców takiej samej liczby punktów, o kolejności zadecyduje najwyższa łączna wartość brutto ocenianych zadań (tzn. zadań spełniających wymagania zamawiającego), jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 8, zamawiający zaprosi do składnia ofert wszystkich wykonawców spełniających te warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, tj. składających wniosek wspólnie, zobowiązany jest oddzielnie złożyć dokumenty wymienione w ppkt od 2) do 5), oświadczenie wymienione w ppkt 1 może zostać złożone przez wykonawców wspólnie, 6) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, tj. wymagane jest wykazanie w tym okresie, że wykonawca wykonał w ramach jednego lub kilku odrębnych zadań łącznie co najmniej: a) jedną robotę budowlaną polegającą na budowie kotłowni biomasowej o mocy minimum 500 KW, b) jedną robotę budowlaną polegającą na budowie kotłowni olejowej lub gazowej o mocy minimum 500 KW, c) jedną robotę budowlaną polegającą na budowie sieci ciepłowniczej o długości minimum 500 m, do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty w nim wykazane zostały wykonane należycie, 7) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, tj. wymagane jest wykazanie, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, takimi jak: a) kierownik robót budowlanych - musi posiadać co najmniej 5 lat stażu pracy jako kierownik robót budowlanych oraz uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, b) kierownik robót sanitarnych - musi posiadać co najmniej 5 lat stażu pracy jako kierownik robót sanitarnych oraz uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych (tj. co najmniej wodociągowych, kanalizacyjnych i cieplnych), a także dysponować doświadczeniem w zakresie realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej obejmującej budowę kotłowni biomasowej o mocy minimum 500 KW, c) kierownik robót elektrycznych - musi posiadać co najmniej 5 lat stażu pracy jako kierownik robót elektrycznych oraz uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych, 8) rachunek zysków i strat za okres ostatnich trzech lat obrotowych (2005, 2006, 2007), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu i rachunku zysków i strat, informację określającą obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich trzech lat obrotowych, lub z okresu prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż trzy lata (pozycja: przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi), informację określającą wysokość średniego rocznego przychodu z okresu ostatnich trzech lat obrotowych należy podać na formularzu zgodnym z treścią załącznika do wniosku - wymagany średni roczny przychód nie mniejszy niż 5,0 mln PLN, dokumenty wymienione w ppkt 6) i 7) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, tj. składający wniosek wspólnie, składają łącznie; z dokumentu wymienionego w ppkt 8) musi wynikać, że wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniają łącznie warunek opisany w Warunkach Udziału {pkt III.2) ppkt 1) lit. e)} niniejszego ogłoszenia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 8.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z dokumentacją projektową (dokumentacja projektowa w formie elektronicznej) zostanie przekazana wykonawcom zaproszonym do składania ofert..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Bartoszycach, ul. Grota Roweckiego 1, pokój numer 219..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1) inne dokumenty wymagane od wykonawców: a) wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załącznikami - formularz wniosku dostępny jest w siedzibie Inwestora Zastępczego - Wojewódzkiego Przedsiębiorstwa Usług Inwestycyjnych Spółki z o.o., 10-542 Olsztyn, ul. Dąbrowszczaków 39, tel. (89) 521 58 11, fax (89) 521 58 04, b) oryginał lub notarialnie poświadczona kopia pełnomocnictwa - w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zmówienia lub w przypadku, gdy wniosek podpisuje osoba upoważniona, jeżeli upoważnienie nie wynika z innych dokumentów przedłożonych razem z wnioskiem, 2) wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie, 3) wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia co najmniej 3-letniego okresu gwarancji jakości na wykonane roboty objęte przedmiotem zamówienia, 4) realizacja przedmiotu zamówienia wspierana jest przez Islandię, Lichtenstein i Norwegię poprzez dofinansowanie ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego, nr projektu - PL 0121.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.