eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mała Wieś › Przedmiot zamówienia obejmuje dostawa fabrycznie nowego samochodu typu Minivan 7-osobowego dla Domu Pomocy Społecznej w Zakrzewie wraz z jednoczesnym przyjęciem w rozliczeniu samochodów używanych będących własnością Zamawiającego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-12

Mała Wieś: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawa fabrycznie nowego samochodu typu Minivan 7-osobowego dla Domu Pomocy Społecznej w Zakrzewie wraz z jednoczesnym przyjęciem w rozliczeniu samochodów używanych będących własnością Zamawiającego.
Numer ogłoszenia: 142218 - 2015; data zamieszczenia: 12.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Zakrzewie , 09-460 Mała Wieś, woj. mazowieckie, tel. 024 2314147, faks 024 2314147.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawa fabrycznie nowego samochodu typu Minivan 7-osobowego dla Domu Pomocy Społecznej w Zakrzewie wraz z jednoczesnym przyjęciem w rozliczeniu samochodów używanych będących własnością Zamawiającego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1) Wymagania techniczne i użytkowe samochodu: pojazd fabrycznie nowy wyprodukowany nie wcześniej niż w 2015 roku, ilość miejsc siedzących 7 silnik napędzany: olej napędowy lub etylina o mocy minimalnej 110 KM, rozstaw osi min. 2703 mm, całkowita długość pojazdu min. 4460 mm, kolor nadwozia - podstawowy europejski standard emisji spalin - EURO 5 opony letnie - 4 szt. (zamontowane w chwili dostarczenia) oraz dodatkowo opony zimowe (4 szt.) wraz z felgami, (uwaga: rozmiary opon zimowych i letnich oraz felg muszą być zgodne z zaleceniami producenta samochodów, tak aby nie zmieniały warunków trakcyjnych pojazdu), koło zapasowe skrzynia biegów manualna - liczba przełożeń 6 czujnik cofania tył reflektory przeciwmgłowe światła do jazdy dziennej tapicerka materiałowa ciemna fotel kierowcy z regulacją wysokości, regulacja wzdłużna drugiego rzędu siedzeń kierownica regulowana na wysokości i głębokości poduszki powietrzne przednie i boczne kierowcy i pasażera, kurtyny boczne układ hamulcowy z ABS kontrola trakcji klimatyzacja dwustrefowa wspomaganie układu kierowniczego wszystkie szyby sterowane elektrycznie tylna szyba podgrzewana centralny zamek sterowany pilotem pasy bezpieczeństwa dla wszystkich siedzeń w przedziale pasażerskim, radio CD z 6 głośnikami hak holowniczy uchwyty nad drzwiami w przestrzeni pasażerskiej trzeci rząd siedzeń w układzie dwóch foteli chowanych w przestrzeni bagażowej lub łatwo demontowalnych lewarek, klucze do kół, trójkąt, gaśnica i apteczka samochodowa dywaniki gumowe dokumenty niezbędne do rejestracji samochodu rejestracja pojazdu plus opłata rejestracyjna i opłata za upoważnienie do rejestracji pakiet ubezpieczenia OC ,AC , NW , Assistance 2) Koszt przeglądów serwisowych wg zaleceń producenta w okresie 5 lat = 101tyś. km w serwisie autoryzowanym (robocizna, materiały) 3) Wymagane dokumenty (dostarczone przy odbiorze samochodu): karta gwarancyjna, instrukcja obsługi w języku polskim, inne wymagane prawem dokumenty pojazdu. 4) Gwarancja i serwis: minimum 24-miesięczny okres gwarancji bez limitu kilometrów - na części i podzespoły pojazdu, minimum 8-letni okres gwarancji na perforację nadwozia, serwis gwarancyjny dostępny na terenie powiatu płockiego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności zamawiający uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - na formularzu wg załącznika Nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dotyczącego posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia zamawiający uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - na formularzu wg załącznika Nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia zamawiający uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - na formularzu wg załącznika Nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia zamawiający uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - na formularzu wg załącznika Nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej zamawiający uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - na formularzu wg załącznika Nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Koszt przeglądów serwisowych zalecanych przez producenta w okresie 5-lat = 101tyś. km w serwisie autoryzowanym - 5

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.abip.pl/dps-zakrzewo/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Zakrzewie, Zakrzewo Kościelne 14, 09-460 Mała Wieś, budynek administracyjny pokój nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Zakrzewie, Zakrzewo Kościelne 14, 09-460 Mała Wieś, budynek administracyjny pokój nr 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.