eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Usługi geodezyjne - numer postępowania 016/POZ/37/2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-19

Poznań: Usługi geodezyjne - numer postępowania 016/POZ/37/2011
Numer ogłoszenia: 142139 - 2011; data zamieszczenia: 19.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy , ul. Fredry 12, 61-701 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8560681, faks 061 8515092.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi geodezyjne - numer postępowania 016/POZ/37/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: Wydzielenie z działki nr 161/4 położonej w miejscowości Ryżyn gmina Chrzypsko Wielkie budynku mieszkalnego wraz z gruntem niezbędnym do jego prawidłowego funkcjonowania. Część II: Podział w trybie rolnym działki nr 200 położonej w obrębie Kowalskie gmina Pobiedziska. Część III: Odtworzenie stanu prawnego gruntów położonych w obrębie Potrzanowo gmina Skoki. Część IV: Badanie stanu prawnego nieruchomości położnych w obrębie Roszkowo gmina Skoki. Część V: Badanie stanu prawnego działki położonej w obrębie Blinek gmina Rakoniewice. Część VI: Badanie stanu prawnego działki położonej w obrębie Jerzyn gmina Pobiedziska. Część VII: Sporządzenie wyciągu z wykazu zmian danych ewidencyjnych dla nieruchomości objętych księga wieczystą nr PO1F/00030955/2 celem sprostowania działu I tej księgi. Część VIII: Przeprowadzenie badania stanu prawnego KW, sporządzenie protokołu z tego badania oraz sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych dla nieruchomości położonych w obrębie Popowo Kościelne gmina Mieścisko. Część IX: Sporządzenie wykazu synchronizacyjnego dla działek położonych w obrębie Chorzemin gmina Wolsztyn. Część X: Ustalenie numerów ksiąg wieczystych oraz sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych dla działek położonych w obrębach Zdziechowa i Świątniki Wielkie gmina Gniezno. Część XI: Wykonanie badania księgi wieczystej obejmującej grunty położone w obrębach: Komnaty, Cegielnia, Wilczogóra i Zygmuntowo gmina Wilczyn..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje geodetą/geodetami posiadającymi świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie geodezji i kartografii, wydane zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. nr 240 poz. 2027 z 2005r.). Dokonanie oceny spełniania warunków polegać będzie na sprawdzeniu przez Zamawiającego, czy na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń można dopuścić go do postępowania o udzielenie zamówienia, według formuły /spełnia - nie spełnia/. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Na potwierdzenie tego, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie o spełnianiu tych warunków. 2. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokument, z którego wynika upoważnienie wykonawcy do podpisania oferty lub pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 3. W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z wykonawców oddzielnie. 4. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 6. Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, zamawiający wezwie do ich uzupełnienia wyznaczając termin, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej: 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: 1.1 Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi a) klęski żywiołowe b) udokumentowane warunki atmosferyczne uniemożliwiające przeprowadzenie czynności związanych z wykonywaną sługą. 1.2 Zmiany będące następstwem konieczności wprowadzenia zmian w zakresie usługi z przyczyn nie wynikających ze strony Wykonawcy. 1.3 Zmiany będące następstwem działania organów administracji a w szczególności: a) przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez osoby trzecie wypisów, wyrysów, opinii decyzji, zaświadczeń itp. skutkujące niemożliwością wykonania zamówienia b) wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy jako następstwo działania osób trzecich 1.4 Zmiany spowodowane działaniem lub brakiem działania osób a uniemożliwiające przeprowadzenie czynności związanych z wykonywaną sługą. 1.5 siła wyższa uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ lub treścią umowy 2. Pozostałe zmiany a) zmiana danych stron umowy związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy np. zmiana adresu 3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek okoliczności wymienionych w pkt. 1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty. Ciężar udowodnienia faktu w takim układzie spoczywa na wykonawcy przedmiotowego zamówienia. 4. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej w pkt. 2 strony niezwłocznie powiadomią się wzajemnie pisemnie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych ul. Fredry 12, 61-701 Poznań pok. 217.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2011 godzina 08:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych ul. Fredry 12, 61-701 Poznań, parter Recepcja zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wydzielenie z działki nr 161/4 położonej w miejscowości Ryżyn gmina Chrzypsko Wielkie budynku mieszkalnego wraz z gruntem niezbędnym do jego prawidłowego funkcjonowania..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wydzielenie z działki nr 161/4 o pow. 9,9810 ha położonej w miejscowości Ryżyn, gm. Chrzypsko Wielkie budynku mieszkalnego oraz wraz z gruntem niezbędnym do jego prawidłowego funkcjonowania (należy uwzględnić infrastrukturę techniczną obsługującą budynek nie wkreśloną na mapę zasadniczą). Działka zapisana jest w KW nr PO2A/00027649/2 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Szamotułach Zamiejscowy Wydział Ksiąg Wieczystych w Międzychodzie. Podział odbędzie się w trybie art. 95 ust.7 ustawy o gospodarce nieruchomościami. Zgodnie ze studium działka nr 161/4 stanowi: teren rolniczej przestrzeni produkcyjnej oraz teren zabudowy mieszkaniowej. Zakończeniem prac będzie dostarczenie Zamawiającemu wypisów i wyrysów nowo powstałych działek oraz wyciągu z wykazy zmian gruntowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Podział w trybie rolnym działki nr 200 położonej w obrębie Kowalskie gmina Pobiedziska..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Geodezyjny podział w trybie rolnym działki, oznaczonej numerem 200 (dawny numer 113/1L) o powierzchni 5,0500 ha położonej w obrębie Kowalskie, gmina Pobiedziska zapisanej w KW nr PO1G/ 00039005/2 w SR w Gnieźnie. Podział ma na celu wydzielenie z działki nr 200 terenu o powierzchni ca. 0,5000ha zgodnie z załączonym projektem podziału stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Należy określić granice powstałej działki wraz z wyniesieniem kamieni granicznych na gruncie oraz sporządzić wyciąg z wykazu zmian gruntowych potwierdzony przez Starostwo Powiatowe w Poznaniu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 100.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odtworzenie stanu prawnego gruntów położonych w obrębie Potrzanowo gmina Skoki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odtworzenie stanu prawnego gruntów z obrębu Potrzanowo, gm. Skoki na podstawie rejestru z regulacji gruntów z dnia 28.07.1950r., polegającym na: - wkreśleniu stanu prawnego (z regulacji z 28.07.1950r ) na mapie ewidencyjnej, sporządzonej na podstawie założenia ewidencji gruntów z 1961r.; - sporządzeniu protokołów badania ksiąg wieczystych, założonych dnia 30.12.1954r. na podstawie regulacji z 28.07.1950r.; - na obecnie obowiązującej mapie ewidencyjnej zaznaczyć grunty Skarbu Państwa - w dyspozycji Agencji Nieruchomości Rolnych; - przedłożeniu Stronie zlecającej, tj. Gospodarstwu Rolnemu Skarbu Państwa Pomarzanowice z/s w Poznaniu, ul. Mielżyńskiego 24, poświadczenie z Powiatowego Ośrodka Geodezji i Kartografii w Wągrowcu o przyjęciu operatu z wykonanej pracy, do zasobu Ośrodka..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Badanie stanu prawnego nieruchomości położnych w obrębie Roszkowo gmina Skoki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Badanie stanu prawnego nieruchomości położonych w obrębie Roszkowo gmina Skoki, wchodzących w skład ZWRSP, oznaczonych jako działki nr: 51, 54, 55, 61, 62, 64/1, 71/1, 71/13, 71/14, 71/15, 71/17, 71/18, 71/6, 74/1, 74/7, 75, 79, 82/1, 82/2, 84 zapisanych w KW PO1B/00049894/8 w SR w Wągrowcu. Badanie wymaga: - podania nazwiska właściciela przedwojennego i podstawy przejęcia na Skarb Państwa - podania nazwisk właścicieli i podstawy przejęcia na Skarb Państwa w okresie od 1944 - 1992r. - wykonania mapy stanu prawnego z wkreśleniem parcel na aktualnej mapie ewidencyjnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Badanie stanu prawnego działki położonej w obrębie Blinek gmina Rakoniewice..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Badanie stanu prawnego działki nr 151/14 (powstała z podziału działki nr 151) o pow. 0,1246 ha, położonej w obrębie Blinek gmina Rakoniewice, zapisanej w KW PO1S/00018276/0 w SR w Grodzisku Wlkp. w zakresie: - podania nazwiska właściciela przedwojennego i podstawy przejęcia na Skarb Państwa - podania nazwisk kolejnych właścicieli powojennych z podaniem podstawy przejęcia na Skarb Państwa - ustalenia jakie budynki usytuowane są na działce nr 151/14, które zostały przejęte na Skarb Państwa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Badanie stanu prawnego działki położonej w obrębie Jerzyn gmina Pobiedziska..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Badanie stanu prawnego działki nr 3/4 o pow. 18,4620 ha położonej w obrębie Jerzyn, gmina Pobiedziska, zapisanej w KW PO1G/00027097/6. Badanie wymaga: - podania nazwiska właściciela przedwojennego i podstawy przejęcia na Skarb Państwa - podania nazwisk kolejnych właścicieli powojennych z podaniem podstawy przejęcia na Skarb Państwa - sporządzenia mapy stanu prawnego z wkreśleniem, na aktualnej mapie ewidencyjnej zmian własnościowych nieruchomości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sporządzenie wyciągu z wykazu zmian danych ewidencyjnych dla nieruchomości objętych księga wieczystą nr PO1F/00030955/2 celem sprostowania działu I tej księgi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie wyciągu z wykazu zmian danych ewidencyjnych dla nieruchomości objętych księgą wieczystą nr PO1F/00030955/2 celem sprostowania działu I tej księgi..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Przeprowadzenie badania stanu prawnego KW, sporządzenie protokołu z tego badania oraz sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych dla nieruchomości położonych w obrębie Popowo Kościelne gmina Mieścisko..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przeprowadzenie badania stanu prawnego KW i sporządzenie protokołu z tego badania dotyczącego działek zapisanych w KW nr P01B/00044599/5, obręb Popowo Kościelne, gmina Mieścisko, oznaczone w ewidencji gruntów nr 285 o pow. 6,97 ha, nr 286 o pow. 7,04 ha, nr 287 o pow. 6,64 ha, nr 288 o pow. 6,32 ha, prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Wągrowcu z uwzględnieniem ustalenia nazwisk wszystkich właścicieli przed S.P., ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej /w przypadku gdy miała ona miejsce/, podanie podstawy prawnej przejęcia w/w nieruchomości na S. P. od okresu powojennego do dnia przejęcia na S.P. 2) sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych potwierdzony przez Starostwo Powiatowe w Wągrowcu, który będzie służył do przeniesienia własności. Wyciąg z wykazu zmian gruntowych dotyczy wyżej zapisanych nieruchomości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Sporządzenie wykazu synchronizacyjnego dla działek położonych w obrębie Chorzemin gmina Wolsztyn..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie wykazu synchronizacyjnego dla działek:114, 119/2, 130, 132, 166, 198/5, 214/3, 314, 329, 401/2, 475, 478, 550, 551, 566, 567, 592, 611/2, 611/3, 619, 629, 631, 651, 654, 656, 12/1 położonych w obrębie Chorzemin gmina Wolsztyn w celu ujawnienia praw Skarbu Państwa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Ustalenie numerów ksiąg wieczystych oraz sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych dla działek położonych w obrębach Zdziechowa i Świątniki Wielkie gmina Gniezno..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Ustalenie numerów ksiąg wieczystych dla n/w działek z obrębu Zdziechowa i Świątniki Wielkie, gmina Gniezno. 2) Sporządzenie i dostarczenie zamawiającemu wyciągu z wykazu zmian gruntowych, potwierdzonego przez Starostwo Powiatowe w Gnieźnie, w celu sporządzenia wniosku do Sądu Rejonowego w Gnieźnie o sprostowanie działu I-O KW i ujawnienie n/w działek w KW: Obręb Zdziechowa: Działki nr: 30, 90/2, 157, 60, 61, 206/1, 206/2, 77, 75, 79/1, 79/2, 84/1, 90/1, 126/1, 126/2, 126/3, 126/4, 123. Obręb Świątniki Wielkie: Działki nr: 45, 38/1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Wykonanie badania księgi wieczystej obejmującej grunty położone w obrębach: Komnaty, Cegielnia, Wilczogóra i Zygmuntowo gmina Wilczyn..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie (w jednym operacie): 1) badania Księgi Wieczystej Nr KN1N/00014745/9, prowadzonej przez Sąd Rejonowy Wydział Ksiąg Wieczystych w Koninie, obejmującej grunty położone w obrębie Kownaty, gm. Wilczyn oznaczonych jako działki nr: 73/2, 86/1, 152, 153, 157/1, 161/1, 168/1, 169, 176, 178/4, 191/1, 191/10, 191/11, 191/12, 191/13, 191/14, 191/15, 191/16, 191/2, 191/3, 191/4, 191/5, 191/6, 191/7, 191/8, 191/9, 194 oraz Wilczogóra, gm. Wilczyn, działki nr 125/2, 136/5, 148/1, 163/1 z uwzględnieniem ustalenia nazwisk wszystkich właścicieli przed Skarbem Państwa, ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej /w przypadku, gdy miała ona miejsce/, podanie podstawy prawnej przejęcia w/w nieruchomości na Skarb Państwa od okresu powojennego do dnia przejęcia na Skarb Państwa z podaniem litery (jeśli jest ona ujawniona) w przypadku dekretu o przeprowadzeniu reformy rolnej. 2) badania Księgi Wieczystej Nr KN1N/00067019/7, prowadzonej przez Sąd Rejonowy Wydział Ksiąg Wieczystych w Koninie, obejmującej grunty położone w obrębie Kownaty, gm. Wilczyn oznaczonych jako działki: 79/2, 81/1, 162/2, 174/2, 186/3,189/6, z uwzględnieniem ustalenia nazwisk wszystkich właścicieli przed Skarbem Państwa, ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej /w przypadku, gdy miała ona miejsce/, podanie podstawy prawnej przejęcia w/w nieruchomości na Skarb Państwa od okresu powojennego do dnia przejęcia na Skarb Państwa z podaniem litery (jeśli jest ona ujawniona) w przypadku dekretu o przeprowadzeniu reformy rolnej. 3) badania Księgi Wieczystej Nr KN1N/00046209/3, prowadzonej przez Sąd Rejonowy Wydział Ksiąg Wieczystych w Koninie, obejmującej grunty położone w obrębie Kownaty, gm. Wilczyn oznaczonych jako działki nr: 174/37; 70/31; 70/5 z uwzględnieniem ustalenia nazwisk wszystkich właścicieli przed Skarbem Państwa, ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej /w przypadku, gdy miała ona miejsce/, podanie podstawy prawnej przejęcia w/w nieruchomości na Skarb Państwa od okresu powojennego do dnia przejęcia na Skarb Państwa z podaniem litery (jeśli jest ona ujawniona) w przypadku dekretu o przeprowadzeniu reformy rolnej. 4) badania Księgi Wieczystej Nr 42045, prowadzonej przez Sąd Rejonowy Wydział Ksiąg Wieczystych w Koninie, obejmującej grunty położone w obrębie Kownaty, gm. Wilczyn oznaczonych jako działki nr: 198/3 z uwzględnieniem ustalenia nazwisk wszystkich właścicieli przed Skarbem Państwa, ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej /w przypadku, gdy miała ona miejsce/, podanie podstawy prawnej przejęcia w/w nieruchomości na Skarb Państwa od okresu powojennego do dnia przejęcia na Skarb Państwa z podaniem litery (jeśli jest ona ujawniona) w przypadku dekretu o przeprowadzeniu reformy rolnej. 5) ustalenie nr Księgi Wieczystej dla działek położonych w obrębie Kownaty, gm. Wilczyn, oznaczonych w ewidencji gruntów nr 197/2 i 200/5 oraz sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych potwierdzonych przez Starostwo Powiatowe w Koninie dla ustalonych KW, który będzie służył do przeniesienia własności; przeprowadzenie badania stanu prawnego ustalonych KW dla w/w działek z uwzględnieniem nazwisk wszystkich właścicieli przed Skarbem Państwa, ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej /w przypadku, gdy miała ona miejsce/, podanie podstawy prawnej przejęcia w/w nieruchomości na Skarb Państwa od okresu powojennego do dnia przejęcia na Skarb Państwa z podaniem litery (jeśli jest ona ujawniona) w przypadku dekretu o przeprowadzeniu reformy rolnej. 6) ustalenie nr Księgi Wieczystej dla działek położonych w obrębie Cegielnia, gm. Wilczyn, oznaczonych w ewidencji gruntów nr 133/2 i 133/3 oraz sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych potwierdzonych przez Starostwo Powiatowe w Koninie dla ustalonych KW, który będzie służył do przeniesienia własności; przeprowadzenie badania stanu prawnego ustalonych KW dla w/w działek z uwzględnieniem nazwisk wszystkich właścicieli przed Skarbem Państwa, ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej /w przypadku, gdy miała ona miejsce/, podanie podstawy prawnej przejęcia w/w nieruchomości na Skarb Państwa od okresu powojennego do dnia przejęcia na Skarb Państwa z podaniem litery (jeśli jest ona ujawniona) w przypadku dekretu o przeprowadzeniu reformy rolnej. 7) ustalenie nr Księgi Wieczystej dla działek położonych w obrębie Wilczogóra gm. Wilczyn, oznaczonych w ewidencji gruntów nr 161, 164, 136/1, 127/1 oraz sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych potwierdzonych przez Starostwo Powiatowe w Koninie, dla ustalonych KW, który będzie służył do przeniesienia własności; przeprowadzenie badania stanu prawnego ustalonych KW dla w/w działek z uwzględnieniem nazwisk wszystkich właścicieli przed Skarbem Państwa, ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej /w przypadku, gdy miała ona miejsce/, podanie podstawy prawnej przejęcia w/w nieruchomości na Skarb Państwa od okresu powojennego do dnia przejęcia na Skarb Państwa z podaniem litery (jeśli jest ona ujawniona) w przypadku dekretu o przeprowadzeniu reformy rolnej. 8) ustalenie nr Księgi Wieczystej dla działek położonych w obrębie Zygmuntowo, gm. Wilczyn, oznaczonych w ewidencji gruntów nr 164/3; 179/15 i 161/2 oraz sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych potwierdzonych przez Starostwo Powiatowe w Koninie dla ustalonych KW, który będzie służył do przeniesienia własności; przeprowadzenie badania stanu prawnego ustalonych KW dla w/w działek z uwzględnieniem nazwisk wszystkich właścicieli przed Skarbem Państwa, ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej /w przypadku, gdy miała ona miejsce/, podanie podstawy prawnej przejęcia w/w nieruchomości na Skarb Państwa od okresu powojennego do dnia przejęcia na Skarb Państwa z podaniem litery (jeśli jest ona ujawniona) w przypadku dekretu o przeprowadzeniu reformy rolnej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.