eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jabłonna › Wykonania robót remontowo-budowlanych (modernizacja zespołu laboratoriów w budynku głównym Instytutu)-DZ-2403/1/08.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-26

Jabłonna: Wykonania robót remontowo-budowlanych (modernizacja zespołu laboratoriów w budynku głównym Instytutu)-DZ-2403/1/08.
Numer ogłoszenia: 142136 - 2008; data zamieszczenia: 26.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Fizjologii i Żywienia Zwierząt im. Jana Kielanowskiego PAN, ul. Instytucka 3, 05-110 Jabłonna, woj. mazowieckie, tel. 022 7824037, fax 022 7742038.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ifzz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonania robót remontowo-budowlanych (modernizacja zespołu laboratoriów w budynku głównym Instytutu)-DZ-2403/1/08..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonania robót remontowo-budowlanych (modernizacja zespołu laboratoriów w budynku głównym Instytutu): a. pawilon główny: elewacja z ociepleniem - załącznik nr 1, b. pawilon główny: wymiana okien - załącznik nr 2, c. pawilon główny: dach - załącznik nr 3, d. pawilon główny: instalacje odgromowe - załącznik nr 4, e. pawilon główny: opaska wokół budynku - załącznik nr 5.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości 3% wartości złożonej oferty netto. 2. Wadium obejmuje okres związania ofertą do 30 dni od upływu terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w : a ) pieniądzu, b ) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c ) gwarancjach bankowych, d ) gwarancjach ubezpieczeniowych, e ) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109, poz.1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824 ). 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwotę wadium należy wpłacić przekazem bankowym na rachunek bankowy Zamawiającego ING Bank Śląski o/w Legionowie nr 29105010121000000502412067. 5. Kopię wpłaty lub kopię poręczeń i gwarancji należy dołączyć do oferty przed jej złożeniem. 6. Nie wniesienie wadium albo wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki podstawowe, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, w następującym zakresie: a) wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia, c) wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia, d) wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, stosownie do art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wszyscy Wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty i oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, w tym: a ) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b ) aktualne zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c ) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d ) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e ) dokument potwierdzający wniesienie wadium f ) informację określającą obroty firmy, zysk oraz zobowiązania z roku poprzedniego g ) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert h ) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i) parafowany przez wykonawcę wzór umowy ( załącznik nr 6 ) j ) wykaz wykonanych w ciągu ostatniego roku robót zbliżonych zakresem i wartością do przedmiotu zamówienia. k ) referencje z ostatniego roku ( min. dwie ) zawierające dane potwierdzające, że dostawy zostały wykonane z należytą starannością, l ) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych ł ) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Forma składanych dokumentów: Dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem na każdej stronie przez Wykonawcę lub notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. Warunki gwarancji - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ifzz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Fizjologii i Żywienia Zwierząt im. Jana Kielanowskiego PAN, ul. Instytucka 3, 05-110 Jabłonna, pok. 305 lub 307b..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Instytut Fizjologii i Żywienia Zwierząt im. Jana Kielanowskiego PAN, ul. Instytucka 3, 05-110 Jabłonna, pok. 305 lub 307b..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pawilon główny: elewacja z ociepleniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - elewacja z ociepleniem musi być wykonana zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi warunkami technicznymi, - materiały użyte do wykonania robót muszą posiadać aprobaty techniczne..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Warunki gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pawilon główny: wymiana okien.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wykonawca zobowiązany jest do dokonania szczegółowych pomiarów okien w naturze, - okna muszą spełniać następujące wymagania techniczne: a) współczynnik przenikania ciepła U nie mniejszy niż 1,2 W/m²K, a szyby zespolone jednokomorowe o U nie mniejszym niż 1,1W/m²K, c) ramy stabilne odporne na odkształcenia pod wpływem temperatury, wilgoci, a także odporne na starzenie się tworzywa, d) okna z PCW wyposażone w rolety w kasecie po wewnętrznej stronie z prowadnicami (zamiast żaluzji wymienionych w poz. 15 i 16 w załączniku nr 2 do SIWZ), e) okna muszą posiadać atest producenta..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Warunki gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pawilon główny: dach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - remont dachu musi być wykonany zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania pokryć papowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Warunki gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pawilon główny: instalacje odgromowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - instalacja odgromowa musi być wykonana zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi warunkami technicznymi.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Warunki gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pawilon główny: opaska wokół budynku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - opaska wokół budynku musi być wykonana zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi warunkami technicznymi - zamawiający preferuje zastosowanie kostki betonowej (zamiast kamiennej) na wykonanie opaski.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Warunki gwarancji - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.