Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-26
Lipno: Budowa kanalizacji sanitarnej w Wilkowicach -rejon ul. Lipowej etap III
Numer ogłoszenia: 142125 - 2008; data zamieszczenia: 26.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Lipno, ul. Powstańców Wielkopolskich 9, 64-111 Lipno, woj. wielkopolskie, tel. 065 5340127, fax 065 5340109.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej w Wilkowicach -rejon ul. Lipowej etap III.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres prac do wykonania : Ulica Wschodnia - budowa kanału grawitacyjnego z rur litego PCW Ø 200 mm (SN 8 kN/m2) od studni istniejącej Si (w ulicy Lipowej) do studni S4 - 250,00 m, - budowa przykanalików z rur litego PCW Ø 160 mm (SN 8 kN/m2) - 52,50 m (7 szt.) Ulica Osiedle Słoneczne - budowa kanału grawitacyjnego z rur litego PCW Ø 200 mm (SN 8 kN/m2) od studni istniejącej Si (w ulicy Lipowej) do studni S3 oraz od studni istniejącej Si do studni S9 - 305,00 m, - budowa przykanalików z rur litego PCW Ø 160 mm (SN 8 kN/m2) - 39,90 m (6 szt.) Ulica Felkowo - budowa przykanalików z rur litego PCW Ø 160 mm (SN 8 kN/m2) - 17,00 m (3 szt.) Ulica Wiatraczna - budowa przykanalików z rur litego PCW Ø 160 mm (SN 8 kN/m2) - 19,50 m (2 szt.)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 12.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,0 zł. (słownie : pięć tysięcy złotych 00/100),.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: Spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy, Udzielą co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane prace, Wniosą wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie : pięć tysięcy złotych 00/100). Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń wymienionych w specyfikacji wg. formuły (spełnia- niespełnia).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Podpisane oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2 do specyfikacji. 3. Podpisane oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 3 do specyfikacji. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Odpis lub zaświadczenie o aktualności odpisu wystawione przez właściwy organ, musi być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Uprawnienia zawodowe kierownika budowy (bez ograniczeń) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych oraz zaświadczenie o jego członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa. 7. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i sprzętu, jakimi dysponuje Wykonawca z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do specyfikacji, 8. Wykaz wykonanych robót w ciągu ostatnich pięciu lat (minimum dwie), których przedmiotem była budowa sieci kanalizacji sanitarnej z podaniem ich wartości, miejsca i daty wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (referencje lub protokoły odbioru) z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 do specyfikacji. 9. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej równą cenie oferty brutto. 10. Umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza prowadzona jest w formie spółki cywilnej. 11. Kosztorys ofertowy uproszczony opracowany na podstawie załączonych przedmiarów robót i dokumentacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej oraz wizji lokalnej w terenie. 12. Wykaz części zamówienia, których realizację Wykonawca powierzy podwykonawcom.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lipno.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lipno ul. Powstańców Wlkp. 9 64-111 Lipno pok nr 7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Lipno ul. Powstańców Wlkp. 9 64-111 Lipno sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt nie jest finansowany ze środków UE
INNE PRZETARGI Z LIPNA
- Budowa hali magazynowej
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w drugiej połowie 2024 r."
- Obsługa bankowa Powiatu Lipnowskiego
- Świadczenie usług na pranie i dezynfekcję bielizny szpitalnej dla Szpital Lipno Sp. z o.o.
- Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozów uczniów do placówek oświatowych na terenie gminy Lipno w roku szkolnym 2024/2025
więcej: przetargi w Lipnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa strefy rekreacji i integracji społecznej dla mieszkańców w mieście Zakroczym przy ul. Pieczoługi.
- Przebudowa dróg i ulic osiedlowych na terenie Gminy Czerniejewo
- Przebudowa zbiornika w Byszowie (gm. Klimontów)
- Modernizacja infrastruktury drogowej na odcinku drogi Miradź - Jelenie w Gminie Człopa"
- "Remont i modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Iwanowice" - z podziałem na 3 części
- Modernizacja bazy oświatowej SP w Siedlisku oraz SP nr 1 w Trzciance
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.