Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-14
Czarne: Remont i utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Czarne Człuchowskie w 2007 roku
Numer ogłoszenia: 142108 - 2007; data zamieszczenia: 14.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Czarne Człuchowskie, ul. Długa 2, 77-330 Czarne, woj. pomorskie, tel. 059 83-32-011.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rdlp.szczecinek.pl/czarne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Organizacjna PGL LASY PAŃSTWOWE.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Czarne Człuchowskie w 2007 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie prac remontowych i utrzymaniowych dróg leśnych a w szczególności: -Odbudowa przepustów betonowych pod drogami, -Wykonanie odcinkowych rowów przydrożnych, -Remont nawierzchni gruntowej, tłuczniowej i żużlowej, -Karczowanie pni po ściętych w koronie drogi drzewach, -Odśnieżanie dróg leśnych w okresie zimy
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie pobierał wadium w wysokości: 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść do dnia 06.09.2007 r. do godz. 10:00.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Minimalne warunki do spełnienia przez Wykonawców uczestniczących w przetargu 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych 2. spełniają wymogi art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności: 2.1. posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym oraz prowadzą działalność w zakresie robót drogowych . 2.2. dysponują osobami tj.: kierownikiem budowy i specjalistami posiadającymi uprawnienia do nadzorowania robót drogowych.Dołączone uprawienia winny być potwierdzone aktualnymi wpisami na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 2.3. dysponują środkami własnymi lub kredytem w wysokości co najmniej 100 tys. zł. 2.4. wykonali, w okresie ostatnich 3 lat lub krótszym co najmniej 3 roboty o podobnym charakterze i rozmiarze o wartości co najmniej 100 tys. zł netto każda, 2.5. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 3.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy: 3.1. ustanowią lidera 3.2. spełniają wymogi z pkt 1 - każdy oddzielnie 3.3. spełniają pozostałe punkty łącznie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne, a ponadto, że posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny, oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania tego zamówienia, wraz z ofertą powinien złożyć następujące dokumenty: 1/ aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art. 24 ust., 1 pkt 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (informacja oddzielnie dotyczy osób fizycznych - właścicieli, współwłaścicieli, oddzielnie dotyczy urzędujących członków władz osób prawnych), 3/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert dla podmiotów zbiorowych, 4/ oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr.1 do formularza oferty, 5/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6/ wykaz osób i podmiotów biorących udział w realizacji zamówienia, kopię ich uprawnień budowlanych jak również ich kopie zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - zał. nr.2 do formularza oferty, 7/ informację z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 100 tys. zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składanie ofert, 8/ wykaz (minimum 3 zadania) wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania robót o podobnym charakterze i rozmiarze, o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł netto każda z wyszczególnieniem: wartości, terminu i miejsca wykonania, - zał. nr.3 do formularza oferty. Do wykazu należy dołączyć referencje lub opinie zamawiających. 9/ kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej tożsamej z przedmiotem zamówienia - ważność polisy co najmniej do zakończenia terminu realizacji zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej: 10/ pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie, z którego treści będzie wynikał zakres umocowania i równocześnie będzie ono zobowiązaniem tych podmiotów do solidarnej odpowiedzialności za realizację przedmiotu zamówienia - zał. nr.4 do formularza oferty, 11/ oświadczenie o spełnianiu wymogów z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych dla poszczególnych wykonawców ubiegających się wspólnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.rdlp.szczecinek.pl/czarne/przetargi.php?id=37
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Długa 2, 77-330 Czarne.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat, ul. Długa 2, 77-330 Czarne.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI CZARNE
- Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych na potrzeby ZAZ w Czarnem
- Budowa drogi leśnej nr 211 w leśnictwie Dzików na terenie działek nr 3324, 3323/1, 3309, 3308, 3297, 3296, 3285, 3284, 3273, 3272 w obrębie geodezyjnym Dzików, gmina Rzeczenica
więcej: przetargi CZARNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych w Chojnowie: ul. Reymonta i ul. Ogrodowa (część 1),oraz ul. Konarskiego i ul. Królowej Jadwigi (część 2)
- Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich w roku 2024 z podziałem na zadania
- Remont nawierzchni jezdni w ciągu drogi krajowej ul. Powstańców Warszawskich w Opolu.
- "Odnowy nawierzchni bitumicznych - nakładki asfaltobetonowe docelowe w Tarnowskich Górach".
- Remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Mędrzechów w 2024 r.
- Profilowanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Szamotuły
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.