eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Opracowanie projektów zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w obszarze miasta Tarnowa

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-29

Tarnów: Opracowanie projektów zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w obszarze miasta Tarnowa
Numer ogłoszenia: 142077 - 2012; data zamieszczenia: 29.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 137800 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Tarnowa Wydział Realizacji Inwestycji, ul. Nowa 4/327, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6882708, faks 014 6222833.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektów zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w obszarze miasta Tarnowa.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie projektów zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w obszarze miasta Tarnowa. 1. Zamówienie zostało podzielone na 5 części: 1) część zamówienia nr 1 obejmuje opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Osiedla Dąbrówka położonego w dzielnicy miasta Tarnowa - Dąbrówka Infułacka, uchwalonego uchwałą Nr XXIII/379/2000 Rady Miejskiej w Tarnowie z dnia 25 maja 2000 r. (Dz. Urz. Woj. Małop. nr 55, poz. 565), 2) część zamówienia nr 2 obejmuje opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Tarnowa Czysta II w rejonie ulic Mościckiego i Czystej, uchwalonego uchwałą Nr IV/41/2002 Rady Miejskiej w Tarnowie z dnia 19 grudnia 2002 r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Czysta II w Tarnowie (Dz. Urz. Woj. Małop. nr 53, poz. 752), zmienionego uchwałą Nr III/30/2006 Rady Miejskiej w Tarnowie z dnia 28 grudnia 2006 r. w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Tarnowa Czysta II w rejonie ulic: Mościckiego i Czystej (Dz. Urz. Woj. Małop. nr 191, poz. 1387), 3) część zamówienia nr 3 obejmuje opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w Tarnowie pomiędzy ulicami: Starodąbrowską, Nowodąbrowską, Błonie, Jana Pawła II i Słoneczną uchwalonego uchwałą Nr XLVI/861/2006 Rady Miejskiej w Tarnowie z dnia 27 kwietnia 2006 r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w Tarnowie pomiędzy ulicami: Starodąbrowską, Nowodąbrowską, Błonie, Jana Pawła II i Słoneczną (Dz. Urz. Woj. Małop. nr 385, poz. 2452), 4) część zamówienia nr 4 obejmuje opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w Tarnowie, w rejonie ulic: Orkana, Wolańskiej i Marii Dąbrowskiej, uchwalonego uchwałą Nr X/149/2007 Rady Miejskiej w Tarnowie z dnia 28 czerwca 2007 r. (Dz. Urz. Woj. Małop. nr 692, poz. 4572), 5) część zamówienia nr 5 obejmuje opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w Tarnowie, w rejonie ulic Lwowska, Okrężna, Rzędzińska, uchwalonego uchwałą Nr XX/275/2008 Rady Miejskiej w Tarnowie z dnia 27 marca 2008 r. (Dz. Urz. Woj. Małop. nr 496, poz. 3239), - zwanych dalej projektami zmiany planów. 2.. Forma opracowania Projekty zmiany planów należy sporządzić w zapisie elektronicznym (płyta CD/DVD - nośnik elektroniczny do odczytu i wydruku) i w technologii wektorowej (BENTLEY, AUTODESK lub innej w formacie dwg, dgn, z uwzględnieniem uzgodnionego z Zamawiającym rozwarstwienia, oraz w programie koniecznym do publikacji tekstu w dzienniku urzędowym. Wyklucza się technologie pseudo wektorowe jak COREL, ADOBE, itp. Niezależnie od powyższego projekty zmiany planów należy wykonać w zapisie tradycyjnym (analogowym), w tym rysunki zmiany planów (kolor) w skali 1:1000. Zapisy projektów zmiany planów obejmować muszą ustalenia tekstowe i graficzne. 3. Wykonanie projektów zmiany planów 1) Projekty zmiany planów należy wykonać zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. Nr 164, poz. 1587), ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.) oraz innymi aktami prawa regulującymi zagadnienia planowania i zagospodarowania przestrzennego. 2) Wykonanie projektów obejmuje: a) wykonanie projektów zmiany planów wraz z prognozami wpływu ustaleń zmiany planów na środowisko i prognozami skutków finansowych zmiany miejscowych planów, b) przygotowanie projektów stosownych dokumentów procedur planistycznych, o których mowa w art. 17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w tym projektów uchwał Rady Miejskiej w Tarnowie, c) wprowadzenie do projektów zmiany planów zmian wynikających z uzyskanych: - uzgodnień, opinii i uwag, o których mowa w art. 17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, - uchwał Rady Miejskiej w Tarnowie podjętych w trybie art. 19 wyżej wymienionej ustawy, d) sporządzenie dokumentacji prac planistycznych, e) reprezentowanie Zamawiającego na sesjach Rady Miejskiej w Tarnowie i posiedzeniach innych podmiotów uczestniczących w procedurach planistycznych oraz w trakcie wyłożenia przedmiotowych projektów zmiany planów do publicznego wglądu. 4. Ostatecznie w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu ( dla każdej z części zamówienia odrębnie ): 1) uchwały w sprawie zmiany planów, obejmujące część tekstową i graficzną (rysunki w kolorze, w skali 1:1000 złożone do formatu A-4) - 7 egzemplarzy, 2) uchwały j.w. w zapisie elektronicznym - nośniki elektroniczne do odczytu i wydruku (płyta CD/DVD) - 3 egzemplarze, 3) rysunki zmiany planów w zapisie elektronicznym w technologii wektorowej w formacie dwg lub dgn z uwzględnieniem wcześniej uzgodnionego z Zamawiającym rozwarstwienia - 2 egzemplarze, 4) plansze podstawowe zmiany planów w skali 1:1000 (kolor) w formie sekcji formatu A-3 z nakładkami, wykonane na materiale trwałym lub podklejone na folii - 2 egzemplarze, 5) prognozy skutków wpływu ustaleń planów na środowisko, w zapisie tradycyjnym i elektronicznym - 2 egzemplarze, 6) prognozy skutków finansowych uchwalenia planów w zapisie tradycyjnym i elektronicznym - 2 egzemplarze, 7) uchwały w sprawie zmiany planów w zapisie elektronicznym, przy użyciu edytora aktów prawnych koniecznego do publikacji w dzienniku urzędowym - 1 egz., 8) dokumentacje prac planistycznych wraz z oświadczeniem o ich kompletności i wykonaniu zgodnym z warunkami niniejszej umowy oraz wymogami obowiązujących przepisów - 2 egzemplarze. 5. Wymagania dodatkowe: Zamawiający wymaga udzielenia min. 36 miesięcy rękojmi na wykonaną usługę (licząc od daty odbioru końcowego usługi). Na potwierdzenie powyższego wymagania, Wykonawca składa w ofercie oświadczenie o czasie udzielonej rękojmi na wykonaną usługę (wg załącznika nr 1 do SIWZ Formularz ofertowy). 6. Zamówienie może być realizowane z udziałem podwykonawców z tym, że Wykonawca jest zobowiązany w swojej ofercie wskazać, którą część zamówienia (zakres rzeczowy zamówienia) zamierza powierzyć podwykonawcy/om do wykonania. Pozostałe usługi Wykonawca realizuje własnymi siłami..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LEX URBI Paweł Niemiec, ul. Semaforowa 41/7, 52-115 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121614,5 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 127305,0

  • Oferta z najniższą ceną: 127305,0 / Oferta z najwyższą ceną: 205410,0

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.