eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Świadczenie pomocniczych usług biurowych

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-25

Lublin: Świadczenie pomocniczych usług biurowych
Numer ogłoszenia: 142070 - 2014; data zamieszczenia: 25.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 75854 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy Lublin-Zachód w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 76, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 47 81 625, faks 81 47 81 625.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie pomocniczych usług biurowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na świadczeniu pomocniczych usług biurowych na rzecz Sądu Rejonowego Lublin-Zachód w Lublinie. 2. Usługi objęte zamówieniem świadczone będą do dnia 19 grudnia 2014 r. 3. Usługi stanowiące przedmiot zamówienia będą realizowane we wszystkie dni robocze dla Zamawiającego w godzinach urzędowania Sądu. 4. Usługi świadczone będą na rzecz: Oddziału Administracyjnego, Oddziału Finansowego, Sekcji Wykonywania Orzeczeń III Wydziału Karnego, Sekcji Wykonywania Orzeczeń IV Wydziału Karnego, V Wydziału Rodzinnego i Nieletnich, VI Wydziału Cywilnego, Sekcji Wykonywania Orzeczeń IX Wydziału Karnego. 5. Zamówienie zostało podzielone na 19 części (19 zadań). 6. Lokalizacja poszczególnych komórek organizacyjnych Sądu na rzecz, których świadczone będą usługi jest następująca: a) Lublin, ul. Konrada Wallenroda 4 D: V Wydział Rodzinny i Nieletnich, Oddział Administracyjny; b) Lublin, ul. Krakowskie Przedmieście 78: III Wydział Karny, IV Wydział Karny, Oddział Administracyjny; c) Lublin, ul. Krakowskie Przedmieście 76: Oddział Finansowy, IX Wydział Karny, Oddział Administracyjny; d) Lublin, ul. Boczna Lubomelskiej 13: VI Wydział Cywilny. 7. Zakres jednego zadania obejmuje czynności do wykonania przez jedną osobę i dlatego świadczenie jednego zadania powinno odbywać się przy zaangażowaniu jednej osoby. 8. W celu prawidłowego wykonania zamówienia, Zamawiający nieodpłatnie udostępni każdej osobie świadczącej usługi w siedzibach poszczególnych komórek organizacyjnych Sądu (wymienionych w ust. 6) niezbędny sprzęt. 9. Osoba świadcząca usługi stanowiące przedmiot Umowy nie może być skazana i nie może toczyć się wobec niej postępowanie karne ani karne skarbowe. 10. Osoby wykonujące usługi zobowiązane są do znajomości następujących przepisów: a) ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. Nr 182, poz. 1228), b) ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j.: Dz.U z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.), c) ustawy z dnia 27 lipca 2001 r.- Prawo o ustroju sądów powszechnych (t.j. Dz. U. 2013, poz. 427 ze zm.), d) Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 23 lutego 2007 r. - Regulamin urzędowania sądów powszechnych (Dz. U. Nr 38, poz. 249 ze zm.). 11. Osoby, które będą świadczyły usługi objete przedmiotem zamówienia powinny posiadać: wykształcenie co najmniej średnie, znajomość języka polskiego. 12. Z uwagi na to, że postępowanie podzielone zostało na części, Wykonawcy w niniejszym postępowaniu mogli złożyć oferty częściowe, z tym że jeden Wykonawca mógł złożyć ofertę (częściową) na jedno lub dwa wybrane przez siebie zadanie/a. 13. Zamawiający nie dopuścił możliwości składania ofert wariantowych. 14. Zamawiający nie przewidział zawarcia umowy ramowej. 15. Zamawiający nie przewidział dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 16. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 17. Zadanie pierwsze (nr 1) obejmuje świadczenie usług na rzecz Sekcji Wykonywania Orzeczeń III Wydziału Karnego, polegających na: 1) kserowaniu, 2) przygotowaniu korespondencji do wysyłki (naklejanie, pieczętowanie), 3) segregowaniu, rozdzielaniu, przenoszeniu dokumentów/akt, 4) zszywaniu akt, 5) numerowaniu kart, 6) zakładaniu obwolut, 7) przygotowaniu akt do archiwizacji. 18. Zadanie czwarte (nr 4) obejmuje świadczenie usług na rzecz Sekcji Wykonywania Orzeczeń IV Wydziału Karnego, polegających na: 1) kserowaniu, 2) przygotowaniu korespondencji do wysyłki (naklejanie, pieczętowanie), 3) segregowaniu, rozdzielaniu, przenoszeniu dokumentów/akt, 4) zszywaniu akt, 5) numerowaniu kart, 6) zakładaniu obwolut, 7) przygotowaniu akt do archiwizacji. 19. Zadanie jedenaste (nr 11) obejmuje świadczenie usług na rzecz VI Wydziału Cywilnego, polegających na: 1) przygotowywaniu i rejestrowaniu wychodzącej korespondencji i akt, 2) przygotowywaniu zestawień interwencji i reklamacji wadliwie doręczonych przesyłek, 3) podziale wpływającej zwrotnej korespondencji, 4) przygotowaniu akt do archiwizacji, 5) przenoszeniu dokumentów/akt, 6) katalogowaniu zeskanowanych dokumentów. 20. Zadanie trzynaste (nr 13) obejmuje świadczenie usług na rzecz Oddziału Administracyjnego (Archiwum, ul. Krakowskie Przedmieście 76), polegających na: 1) przygotowywaniu akt na podstawie składanych zapotrzebowań dla Wydziałów Karnych oraz VII Wydziału Pracy i Ubezpieczeń Społecznych i transportowanie ich do windy, 2) przyjmowaniu akt zwróconych przez Wydziały Sądu po wykorzystaniu, transport od windy do magazynu archiwalnego i układanie ich pod numer, 3) porządkowaniu na regałach dokumentacji Oddziału Finansowego. 21. Zadanie czternaste (nr 14) obejmuje świadczenie usług na rzecz Oddziału Administracyjnego (Biuro Podawcze, ul. K. Wallenroda 4d), polegających na: 1) dzieleniu zwrotnych potwierdzeń odbioru na poszczególne wydziały, 2) dzieleniu zwrotów niedoręczonej korespondencji na poszczególne wydziały, 3) odszukiwaniu dla wydziałów w książkach nadawczych numerów nadawczych przesyłek oraz ich dat nadania do składanych reklamacji, 4) naklejaniu na przesyłkach listowych, w książkach nadawczych i na zwrotnych potwierdzeniach odbioru numerów nadawczych (kodów kreskowych) dla wychodzącej korespondencji. 22. Zadanie piętnaste (nr 15) obejmuje świadczenie usług na rzecz Oddziału Administracyjnego (Biuro Podawcze, ul. Krakowskie Przedmieście 76 i 78), polegających na: 1) dostarczaniu akt z Wydziałów i Archiwum do Czytelni Akt, 2) dostarczaniu korespondencji do/z BOI, 3) przenoszeniu akt do Archiwum przy archiwizacji akt dokonywanej przez Wydziały. 23. Zadanie szesnaste (nr 16) obejmuje świadczenie usług na rzecz Oddziału Administracyjnego (Czytelnia Akt, ul. K. Wallenroda 4d), polegających na: 1) udostępnianiu w pomieszczeniu Czytelni akt spraw sądowych Wydziałów: I Cywilnego, II Cywilnego, V Rodzinnego, VIII Cywilnego, 2) udostępnianiu akt znajdujących się w zasobach Archiwum Sądu, w szczególności Wydziałów: I, II, V, VIII, 3) prowadzeniu kontrolek udostępnionych akt, 4) zwracaniu akt do poszczególnych komórek po udostępnieniu, po zakończonej pracy Czytelni Akt.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.50.00.00 - Dodatkowe usługi biurowe 79.52.10.00 - Usługi fotokopiowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie pierwsze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pani Karolina Wieczorek, gmina Poniatowa, 24-320 Kowala Pierwsza 1A, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18304,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18391,50

  • Oferta z najniższą ceną: 18391,50 / Oferta z najwyższą ceną: 18391,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie czwarte

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pani Edyta Musińska, Łuszczów Pierwszy 51, 20-258 Lublin 62, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18304,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13176,00

  • Oferta z najniższą ceną: 13176,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14457,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 11   

Nazwa: Zadanie jedenaste

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pani Katarzyna Świątek, ul. Staffa 54, 20-454 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18304,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13069,86

  • Oferta z najniższą ceną: 13069,86 / Oferta z najwyższą ceną: 13069,86

  • Waluta: PLN.

Część NR: 13   

Nazwa: Zadanie trzynaste

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pan Jacek Siedlecki, ul. Nałkowskich 122/35, 20-484 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18304,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14932,80

  • Oferta z najniższą ceną: 14932,80 / Oferta z najwyższą ceną: 14932,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 14   

Nazwa: Zadanie czternaste

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pani Dominika Kwiatkowska, ul. F. Nowowiejskiego 7/9, 20-880 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18304,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10818,96

  • Oferta z najniższą ceną: 10818,96 / Oferta z najwyższą ceną: 10818,96

  • Waluta: PLN.

Część NR: 15   

Nazwa: Zadanie piętnaste

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pani Anna Jabłońska, ul. K. Dunikowskiego 15a/20, 20-425 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18304,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9882,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9882,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9882,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 16   

Nazwa: Zadanie szesnaste

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pan Kamil Świątek, ul. Staffa 54, 20-454 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18304,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13942,77

  • Oferta z najniższą ceną: 8769,36 / Oferta z najwyższą ceną: 18391,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.