eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myślenice › Stabilizacja i zabezpieczenie osuwisk - ZP-20/2007ZADANIE 1 - Stabilizacja i zabezpieczenie osuwiska w ciągu drogi powiatowej nr K1948 w miejscowości Siepraw ZADANIE 2 - Stabilizacja i zabezpieczenie osuwiska w ciągu drogi powiatowej nr K1689 w miejscowoś

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-14

Myślenice: Stabilizacja i zabezpieczenie osuwisk - ZP-20/2007: ZADANIE 1 - Stabilizacja i zabezpieczenie osuwiska w ciągu drogi powiatowej nr K1948 w miejscowości Siepraw ZADANIE 2 - Stabilizacja i zabezpieczenie osuwiska w ciągu drogi powiatowej nr K1689 w miejscowości Trzebunia
Numer ogłoszenia: 142059 - 2007; data zamieszczenia: 14.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Słowackiego 82, 32-400 Myślenice, woj. małopolskie, tel. 012 2721733, fax 012 2721733.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-myslenice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna powiatu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Stabilizacja i zabezpieczenie osuwisk - ZP-20/2007: ZADANIE 1 - Stabilizacja i zabezpieczenie osuwiska w ciągu drogi powiatowej nr K1948 w miejscowości Siepraw ZADANIE 2 - Stabilizacja i zabezpieczenie osuwiska w ciągu drogi powiatowej nr K1689 w miejscowości Trzebunia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac majacych na celu zabezpieczenie i stabilizację osuwiska oraz odbudowa drogi na odcinku osuwiska. Prace składają się z trzech branż tj. wodna, konstrukcyjna i drogowa. Branża odwodnieniowa: - roboty ziemne, wykonanie rowu - umocnienie rowu elementami betonowymi typu ściek - 50 m - wykonanie ubezpieczenia płytami ażurowymi typu krata - 100 m2 - ułożenie geomembrany PEHD gr. 2 mm pod umocnienia skarp - 100 m2 - wzmocnienie skarpy geokratą TABOSS - 200 m2 - wypełnienie geokraty narzutem kamiennym - 20 m3 - demontaż przepustu o średnicy 400 mm - 9 m - wykonanie przepustu o średnicy 60 cm Branża drogowa: - rozebranie nawierzchni z kruszywa i mieszanek mineralno-bitumicznych - 264,73 m2 - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 20 cm - 328,20 m2 - wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego gr. 7 cm - 302,35 m2 - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego gr. 5 cm - 295,75 m2 Branża konstrukcyjna - palowanie: - wiercenia pod pale CFA średnicy 600 mm - 630 m - uzbrojenie pala dwuteownikiem 200 - 16,6 t - wypełnienie rur ochronnych betonem - 178,0 m3 ZADANIE 2 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac majacych na celu zabezpieczenie i stabilizację osuwiska oraz odbudowa drogi na odcinku osuwiska. Prace składają się z trzech branż tj. wodna i konstrukcyjna oraz drogowa. Branża wodna i konstrukcyjna: - roboty ziemne, - ułożenie drenażu z rur PCV 90 mm - 40 m - wykonanie narzutu kamiennego luzem - 24 m3 - wzmocnienie skarpy goekratą TABOSS 7,5 cm - 120 m2 - wypełnienie geokraty narzutem kamiennym - 12 m3 - kotwienie warstw geokraty stalą żebrowaną Fi 32 mm, dł. 2,5 m w otworach wierconych - 60 szt. - umocnienie rowu płytami ażurowymi typu krata - 88 m2 Branża drogowa: - rozebranie podbudowy z kruszywa i mieszanek mineralno-bitumicznych- 309,52 m2 - rozbiórka barier sprężystych ochronnych - 57 m - wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego gr. 40cm - 418,75 m2 - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 20cm - 367,4 m2 - wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego gr. 7 cm - 323,47 m2 - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, warstwa ścieralna gr. 5 cm - 316,63 m2 - montaż barier ochronnych - 57 m Szczegółowe zakresy robót w załączonych przedmiarach.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.11.12.30 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.30 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu Oryginalny kod CPV: 45.22.20.00 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.20.00 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie: Zadanie 1 - 8 350,00 zł Zadanie 2 - 2 760,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 Ustawy). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: 1) posiadał doświadczenie zawodowe rozumiane jako zrealizowanie w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch (2) zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; 2) posiadał własny lub dysponował dla zadań następującym w pełni sprawnym sprzętem potrzebnym do wykonania przedmiotu zamówienia: ZADANIE 1: - 1 koparka podsiębierna 0,25 m3 lub 0,15 m3 - 1 samochód ciężarowy skrzyniowy 5 - 10 t, - 1 samochód ciężarowy samowyładowczy 5-10 t - 1 rozkładarka mas bitumicznych 4-5 m - 1 walec ogumiony - 1 walec stateczny 10,0 t - 1 wibrator powierzchniowy do 225 kg - zestaw wiertniczy dla wykonania wierceń o średnicy fi 600 mm i głębokości 9 m, ZADANIE 2: - 1 koparka podsiębierna 0,25 m3 lub 0,15 m3 - 1 samochód ciężarowy skrzyniowy 5 - 10 t, - 1 samochód ciężarowy samowyładowczy 5-10 t - 1 rozkładarka mas bitumicznych 4-5 m - 1 walec ogumiony - 1 walec stateczny 10,0 t - 1 wibrator powierzchniowy do 225 kg - równiarka. 3) na zadania stanowiące przedmiot zamówienia, dysponował, co najmniej jedną osobą (Kierownik Budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania robót drogowych i doświadczenie w kierowaniu takimi robotami oraz dysponował robotnikami wykwalifikowanymi; 4) warunek wymagany dotyczący praktyki i doświadczenia zawodowego personelu technicznego oraz kierownika budowy proponowanego do wykonania zamówienia: a) przez doświadczenie zawodowe kierownika budowy w zakresie prowadzenia robót budowlanych drogowych o równoważnym charakterze do przedmiotu zamówienia, Zamawiający rozumie jako wykonanie funkcji kierownika budowy lub inspektora nadzoru przynajmniej na jednej budowie wcześniej. b) jako kwalifikację pracowników budowlanych przyjmuje się kwalifikacyjne, zaświadczenia ukończenia szkoleń potwierdzających uzyskanie przez tych pracowników wiedzy z zakresu robót budowlanych albo zaświadczenie pracodawcy o wykonywaniu przez tych pracowników robót drogowo-mostowych. Do Oferty należy dołączyć: - dla kierownika budowy dokumenty potwierdzające doświadczenie i niezbędne uprawnienia, przynależność do Izby Inżynierskiej w zakresie robót drogowych. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na zadanie posiadał ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej w ramach której wykonywał będzie zamówienie. Informację z banku, w którym posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert - wymagana wielkość środków lub zdolność kredytowa nie może być mniejsza niż: dla zadania 1- 500 000,00 zł, a dla zadania 2 - 100 000,00 zł. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. 1 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania Oferenta o d p o w i a d a przedmiotowi zamówienia - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub informacji o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że Oferent uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub informacji o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5, Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie w tym pracowników kwalifikowanych - zał. 2 8. Wykaz sprzętu i pojazdów oraz wyposażenie techniczne niezbędne do wykonania zamówienia, którym dysponuje Wykonawca - zał. 3 9. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, a w przypadku kierownika budowy na temat jego doświadczenia zawodowego. Kwalifikacje, wykształcenie i uprawnienie należy wykazać właściwym dokumentem potwierdzającym ich posiadanie; - dla kierownika budowy dokumenty potwierdzające doświadczenie i niezbędne uprawnienia, przynależność do Izby Inżynierskiej zakresie robót drogowo-mostowych - zał. 4 10. Wykaz wszystkich zrealizowanych robót, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz należy dołączyć posiadane, referencje (listy polecające), potwierdzające, że wykazane roboty wykonane zostały należycie - zał. 5 11. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwirdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert - wymagana wielkość środków lub zdolność kredytowa nie może być mniejsza niż 500 000,00 zł dla zadania 1 i 100 000,00 zł dla zadania 2. 12. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku, gdy ważność ubezpieczenia uzależniona jest od zapłaty składki wraz z polisą Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokument jej opłacenia. 13. 1) Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych, bądź też pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu lub zawarcie umowy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty. Dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika podlega opłacie skarbowej, zgodnie z art. 1 ust. 1 pkt 2 oraz art. 6 ust. 1 pkt 4 i ust. 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kserokopii stwierdzonej za zgodność z oryginałem. 2) Uchwałę wspólników upoważniającą Zarząd do rozporządzenia prawem lub zaciągnięcia zobowiązania o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego, jeżeli upoważnienie takie wynika z umowy spółki (w przypadku spółki z ograniczona odpowiedzialnością). 14. Dowód wniesienia wadium 15. Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi sporządzony zgodnie z wymogami pkt I.1.4. SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp-myslenice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Myślenicach 32-400 Myślenice, ul. Słowackiego 82.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2007 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Myślenicach 32-400 Myślenice, ul. Słowackiego 82, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Stabilizacja i zabezpieczenie osuwiska w ciągu drogi powiatowej nr K1948 w miejscowości Siepraw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac mających na celu zabezpieczenie i stabilizację osuwiska oraz odbudowa drogi na odcinku osuwiska. Prace składają się z trzech branż tj. wodna, konstrukcyjna i drogowa. Branża odwodnieniowa: - roboty ziemne, wykonanie rowu - umocnienie rowu elementami betonowymi typu ściek - 50 m - wykonanie ubezpieczenia płytami ażurowymi typu krata - 100 m2 - ułożenie geomembrany PEHD gr. 2 mm pod umocnienia skarp - 100 m2 - wzmocnienie skarpy geokratą TABOSS - 200 m2 - wypełnienie geokraty narzutem kamiennym - 20 m3 - demontaż przepustu o średnicy 400 mm - 9 m - wykonanie przepustu o średnicy 60 cm Branża drogowa: - rozebranie nawierzchni z kruszywa i mieszanek mineralno-bitumicznych - 264,73 m2 - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 20 cm - 328,20 m2 - wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego gr. 7 cm - 302,35 m2 - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego gr. 5 cm - 295,75 m2 Branża konstrukcyjna - palowanie: - wiercenia pod pale CFA średnicy 600 mm - 630 m - uzbrojenie pala dwuteownikiem 200 - 16,6 t - wypełnienie rur ochronnych betonem - 178,0 m3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.11.12.30-9, 45.22.20.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Stabilizacja i zabezpieczenie osuwiska w ciągu drogi powiatowej nr K1689 w miejscowości Trzebunia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac mających na celu zabezpieczenie i stabilizację osuwiska oraz odbudowa drogi na odcinku osuwiska. Prace składają się z trzech branż tj. wodna i konstrukcyjna oraz drogowa. Branża wodna i konstrukcyjna: - roboty ziemne, - ułożenie drenażu z rur PCV 90 mm - 40 m - wykonanie narzutu kamiennego luzem - 24 m3 - wzmocnienie skarpy goekratą TABOSS 7,5 cm - 120 m2 - wypełnienie geokraty narzutem kamiennym - 12 m3 - kotwienie warstw geokraty stalą żebrowaną Fi 32 mm, dł. 2,5 m w otworach wierconych - 60 szt. - umocnienie rowu płytami ażurowymi typu krata - 88 m2 Branża drogowa: - rozebranie podbudowy z kruszywa i mieszanek mineralno-bitumicznych- 309,52 m2 - rozbiórka barier sprężystych ochronnych - 57 m - wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego gr. 40cm - 418,75 m2 - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 20cm - 367,4 m2 - wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego gr. 7 cm - 323,47 m2 - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, warstwa ścieralna gr. 5 cm - 316,63 m2 - montaż barier ochronnych - 57 m Szczegółowy zakres robót w przedmiarach robót załączonych do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.11.12.30-9, 45.22.20.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.