eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płońsk › Oczyszczanie kanalizacji deszczowej w 2011 r. część I - Oczyszczanie kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Miasto Płońsk w 2011r część II - Utrzymanie targowisk - oczyszczanie kanalizacji deszczowej na terenie targowisk miejskich w 2011 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-19

Płońsk: Oczyszczanie kanalizacji deszczowej w 2011 r. część I - Oczyszczanie kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Miasto Płońsk w 2011r część II - Utrzymanie targowisk - oczyszczanie kanalizacji deszczowej na terenie targowisk miejskich w 2011 r.
Numer ogłoszenia: 142055 - 2011; data zamieszczenia: 19.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk , ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6622691, faks 023 663 13 40.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.plonsk.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Oczyszczanie kanalizacji deszczowej w 2011 r. część I - Oczyszczanie kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Miasto Płońsk w 2011r część II - Utrzymanie targowisk - oczyszczanie kanalizacji deszczowej na terenie targowisk miejskich w 2011 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia części I jest: 1)bieżące udrażnianie kolektorów kanalizacji deszczowej o długości 12 165 mb ze studzienkami - 323 szt. i kratkami spustowymi w drogach gminnych - 429 szt. wraz z wywozem lodu, mułów i piasku na wysypisko odpadów zgodnie z harmonogramem oczyszczania kanalizacji deszczowej stanowiącym załącznik nr 1 do umowy oraz wykazem kolektorów kanalizacji deszczowej wraz ze studzienkami i kratkami spustowymi w drogach gminnych zawartym w załączniku nr 2 do umowy; 2)usuwanie lodu z zamarzniętych studzienek i kratek deszczowych w celu ich udrożnienia; 3)bieżące uzupełnianie pokryw studzienek - 20 szt. i kratek spustowych - 40 szt., (wymienionych w załączniku nr 2 do umowy) , które zostały uszkodzone lub skradzione; 4)oczyszczenie separatora nad rzeką Płonką o pojemności 20 000 litrów - 1 szt.; 5)obsługa i eksploatacja separatorów - 3 szt. o pojemności 1 x 5 000 litrów, i 2 x 8100 litrów (lokalizacja ul. Wiosenna, ul. Letnia, ul. Wieczorków) zgodnie z zaleceniami wynikającymi z kart gwarancyjnych. 1.1.Zamawiający informuje, że: 1)Ilość odpadów niebezpiecznych ze wszystkich 4 szt. separatorów o kodzie 19 08 10 tłuszcze i mieszaniny olejów separacji olej/woda inne niż wymienione w kodzie 19 08 09 wynosi około 20 Mg/rok; 2)na podstawie art. 3 ust. 2 pkt. 22 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2010 r., Nr 185, poz. 1243 ze zm.), wytwórcą odpadów powstających w wyniku świadczenia usług w zakresie budowy, rozbiórki, remontu obiektów, czyszczenia zbiorników lub urządzeń oraz sprzątania, konserwacji i napraw jest podmiot, który świadczy usługę. 1.2. Zamawiający wymaga, aby: 1)udrażnianie kolektorów wykonywane było przez Wykonawcę sprzętem do ciśnieniowego oczyszczania kanalizacji; 2)zgłoszona awaria przez Zamawiającego usuwana była w czasie 2 godzin od chwili powiadomienia. 2. Przedmiotem zamówienia części II jest: 1)bieżące udrażnianie kolektorów kanalizacji deszczowej o długości 450 mb ze studzienkami - 9 szt. i kratkami spustowymi na terenie targowisk miejskich - 23 szt. wraz z wywozem lodu, mułów i piasku na wysypisko odpadów; 2)usuwanie lodu z zamarzniętych studzienek i kratek deszczowych w celu ich udrożnienia; 3)bieżące uzupełnianie pokryw studzienek - 4 szt. i kratek spustowych - 10 szt., które zostały uszkodzone i skradzione. 2.1.Zamawiający informuje, że: na podstawie art. 3 ust. 2 pkt. 22 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2010 r., Nr 185, poz. 1243 ze zm.), wytwórcą odpadów powstających w wyniku świadczenia usług w zakresie budowy, rozbiórki, remontu obiektów, czyszczenia zbiorników lub urządzeń oraz sprzątania, konserwacji i napraw jest podmiot, który świadczy usługę. 2.2.Zamawiający wymaga, aby: 1)udrażnianie kolektorów wykonywane było przez Wykonawcę sprzętem do ciśnieniowego oczyszczania kanalizacji; 2)zgłoszona awaria przez Zamawiającego usuwana była w czasie 2 godzin od chwili powiadomienia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.47.00.00-2, 90.91.31.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami zatwierdzony przez właściwy organ wymieniony w art. 21 a ust. 2 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2010 r., Nr 185, poz. 1243 ze zm.). Dokument w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty. Ocena spełnienia wymaganego warunku odbywa się, zgodnie z regułą: spełnia albo nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, przez Wykonawcę, zgodnych z niniejszą siwz. Niespełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda załączenia do oferty dokumentów

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: wykaz narzędzi dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje sprzętem do ciśnieniowego oczyszczania kanalizacji. Należy wykorzystać załącznik nr 5 do siwz. Pojazd używany do wykonania zamówienia powinien być wyposażony w ostrzegawczy sygnał świetlny zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym z 20.06.1997r. (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 108 poz. 908 ze zm.) oraz w środki łączności. Ocena spełnienia wymaganego warunku odbywa się, zgodnie z regułą: spełnia albo nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, przez Wykonawcę, zgodnych z niniejszą siwz. Niespełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda załączenia do oferty dokumentów

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda załączenia do oferty dokumentów

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana umowy do cz. I zamówienia na podstawie art. 144 ust.1 powołanej ustawy w sprawie zamówienia publicznego w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1) zmiana terminów realizacji w załączniku nr 1 do umowy pn. Harmonogram oczyszczania kanalizacji deszczowej z powodów niezależnych od Zamawiającego. 2. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu do umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plonsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 Urząd Miejski (wejście od ul. 1 Maja) Referat Zamówień Publicznych, pokoj nr 212, II piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2011 godzina 09:00, miejsce: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 Urząd Miejski (wejście od ul. 1 Maja) Kancelaria Urzędu - Sala Obsługi Interesantów (na parterze).

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 29.06.2011.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Oczyszczanie kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Miasto Płońsk w 2011r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia części I jest: 1)bieżące udrażnianie kolektorów kanalizacji deszczowej o długości 12 165 mb ze studzienkami - 323 szt. i kratkami spustowymi w drogach gminnych - 429 szt. wraz z wywozem lodu, mułów i piasku na wysypisko odpadów zgodnie z harmonogramem oczyszczania kanalizacji deszczowej stanowiącym załącznik nr 1 do umowy oraz wykazem kolektorów kanalizacji deszczowej wraz ze studzienkami i kratkami spustowymi w drogach gminnych zawartym w załączniku nr 2 do umowy; 2)usuwanie lodu z zamarzniętych studzienek i kratek deszczowych w celu ich udrożnienia; 3)bieżące uzupełnianie pokryw studzienek - 20 szt. i kratek spustowych - 40 szt., (wymienionych w załączniku nr 2 do umowy) , które zostały uszkodzone lub skradzione; 4)oczyszczenie separatora nad rzeką Płonką o pojemności 20 000 litrów - 1 szt.; 5)obsługa i eksploatacja separatorów - 3 szt. o pojemności 1 x 5 000 litrów, i 2 x 8100 litrów (lokalizacja ul. Wiosenna, ul. Letnia, ul. Wieczorków) zgodnie z zaleceniami wynikającymi z kart gwarancyjnych. 1.1.Zamawiający informuje, że: 1)Ilość odpadów niebezpiecznych ze wszystkich 4 szt. separatorów o kodzie 19 08 10 tłuszcze i mieszaniny olejów separacji olej/woda inne niż wymienione w kodzie 19 08 09 wynosi około 20 Mg/rok; 2)na podstawie art. 3 ust. 2 pkt. 22 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2010 r., Nr 185, poz. 1243 ze zm.), wytwórcą odpadów powstających w wyniku świadczenia usług w zakresie budowy, rozbiórki, remontu obiektów, czyszczenia zbiorników lub urządzeń oraz sprzątania, konserwacji i napraw jest podmiot, który świadczy usługę. 1.2. Zamawiający wymaga, aby: 1)udrażnianie kolektorów wykonywane było przez Wykonawcę sprzętem do ciśnieniowego oczyszczania kanalizacji; 2)zgłoszona awaria przez Zamawiającego usuwana była w czasie 2 godzin od chwili powiadomienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.47.00.00-2, 90.91.31.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utrzymanie targowisk - oczyszczanie kanalizacji deszczowej na terenie targowisk miejskich w 2011 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia części II jest: 1)bieżące udrażnianie kolektorów kanalizacji deszczowej o długości 450 mb ze studzienkami - 9 szt. i kratkami spustowymi na terenie targowisk miejskich - 23 szt. wraz z wywozem lodu, mułów i piasku na wysypisko odpadów; 2)usuwanie lodu z zamarzniętych studzienek i kratek deszczowych w celu ich udrożnienia; 3)bieżące uzupełnianie pokryw studzienek - 4 szt. i kratek spustowych - 10 szt., które zostały uszkodzone i skradzione. 2.1.Zamawiający informuje, że: na podstawie art. 3 ust. 2 pkt. 22 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2010 r., Nr 185, poz. 1243 ze zm.), wytwórcą odpadów powstających w wyniku świadczenia usług w zakresie budowy, rozbiórki, remontu obiektów, czyszczenia zbiorników lub urządzeń oraz sprzątania, konserwacji i napraw jest podmiot, który świadczy usługę. 2.2.Zamawiający wymaga, aby: 1)udrażnianie kolektorów wykonywane było przez Wykonawcę sprzętem do ciśnieniowego oczyszczania kanalizacji; 2)zgłoszona awaria przez Zamawiającego usuwana była w czasie 2 godzin od chwili powiadomienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.47.00.00-2, 90.91.31.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.