eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa stacji retransmisyjnych z wyposażeniem oraz radiotelefonu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-14

Łódź: Dostawa stacji retransmisyjnych z wyposażeniem oraz radiotelefonu
Numer ogłoszenia: 142054 - 2007; data zamieszczenia: 14.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi, ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6641526, 6641210, fax 042 6641112.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.uw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa stacji retransmisyjnych z wyposażeniem oraz radiotelefonu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (CPV 32530000-7): 1) jednego kpl. fabrycznie nowego radiotelefonu stacjonarnego VHF 136÷174 MHz z klawiaturą, 2) jednego kompletu wyposażenia do montażu anteny stacyjnej, 3) jednej anteny, 4) dostarczenie i uruchomienie dwóch kpl. stacji retransmisyjnych oraz montaż anten wraz z wykonaniem instalacji antenowej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ. 3. Zamawiający zamierza przenieść własność przedmiotu zamówienia na Placówkę Straży Granicznej w Łodzi. 4. Wykonawca w ramach umowy będzie musiał dostarczyć i zamontować zamówiony sprzęt w następujących lokalizacjach: 1) stacja retransmisyjna (komplet) wraz z anteną - terminal Nr 1 na terenie Portu Lotniczego Łódź im. Władysława Reymonta, ul. Gen. Stanisława Maczka 35, 94-328 Łódź; 2) radiotelefon stacjonarny (komplet) wraz z anteną - terminal Nr 2 Portu Lotniczego; 3) stacja retransmisyjna (komplet) z anteną - planowane miejsce montażu - IV Komisariat Policji w Łodzi (siedziba Placówki Straży Granicznej w Łodzi), ul. Kopernika 29/31. 5. Wykonawca musi zapewnić serwis gwarancyjny przedmiotu zamówienia, tj. podjąć naprawę awarii najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych od daty zgłoszenia i wykonać naprawę najpóźniej w terminie 14 dni od daty zgłoszenia awarii. 6. W przypadku braku możliwości naprawy przedmiotu zamówienia w siedzibie Placówki Straży Granicznej w Łodzi, Wykonawca będzie zobowiązany do odebrania uszkodzonego sprzętu i dostarczenia go po naprawie, na koszt własny. 7. Wykonawca w ramach wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia dla 12 osób w zakresie obsługi radiotelefonu, w tym dla dwóch osób również szkolenie w zakresie programowania radiotelefonu oraz programowania i strojenia stacji retransmisyjnej. 8. Wykonawca przed złożeniem oferty może dokonać wizji lokalnej miejsc instalacji urządzeń.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.53.00.00 - Satelitarne urządzenia komunikacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 32.53.00.00 - Satelitarne urządzenia komunikacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 05.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Ocena spełnienia warunków określonych w ust. 1 nastąpi na podstawie dokumentów wymienionych w rozdziale VI SIWZ, tj.: 1) oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymaganego na podstawie art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z załącznikiem Nr 2 do SIWZ - złożonego w formie oryginału i podpisanego przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy, 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożonego w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy, 3) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Ww. dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie winno być złożone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) dokumenty wskazane w pkt 3 i 4 należy przedłożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Okres gwarancji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodz.uw.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 90-926 Łódź, ul. Piotrkowska 104, bud. E, I piętro, pokój 130/131.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2007 godzina 10:00, miejsce: 90-926 Łódź, ul. Piotrkowska 104, bud. C, I piętro, pokój 103.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.