Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-28
Gdańsk: Dostawa elektromechanicznego, laboratoryjnego wzbudnika drgań mechanicznych wraz ze wzmacniaczem (układem sterującym)
Numer ogłoszenia: 142047 - 2009; data zamieszczenia: 28.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Maszyn Przepływowych im. Roberta Szewalskiego Polskiej Akademii Nauk , ul. Fiszera 14, 80-231 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3411271, faks 058 3416144.
- Adres strony internetowej zamawiającego: ww.imp.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut PAN.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa elektromechanicznego, laboratoryjnego wzbudnika drgań mechanicznych wraz ze wzmacniaczem (układem sterującym).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa elektromechanicznego, laboratoryjnego wzbudnika drgań mechanicznych wraz ze wzmacniaczem (układem sterującym) bez aktywnego systemu chłodzenia, o częstotliwości rezonansowej powyżej zakresu częstotliwości wymuszeń Parametry techniczne (minimalne), które musi spełniać przedmiot zamówienia: 1. Wielkość siły wymuszającej (sinus) 100 N 2. Zakres częstotliwości wymuszeń 40-25000 Hz 3. Max. przemieszczenie (pik-to-pik) 4 mm 4. Max. Przyśpieszenie (sinus) 25 g 5. Min. efektywna masa wymuszająca 0.3 kg 6. Max. całkowita masa wzbudnika 35 kg Zamówienie obejmuje dostawę wzbudnika wraz z 12 miesięczną gwarancją i instrukcją obsługi w języku polskim lub angielskim. W cenie oferty powinny być uwzględnione: cena wzbudnika, instrukcja obsługi oraz wszelkie koszty dostawy na miejsce do użytkownika m.in. opakowanie, transport, ewentualne koszty poniesionego cła..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.15.70.00 - Wzbudniki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o zamówienie publiczne mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy wykażą spełnianie wymogów, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, a w tym: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków przez Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach żądanych w rozdziale VI. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Oświadczenie musi być podpisane przez Wykonawcę. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich dwóch lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykaz musi zawierać co najmniej trzy dostawy wzbudników, każda o wartości co najmniej 15 000 PLN netto. Wykaz musi być podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy - załącznik nr 4 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Siła wymuszająca powyżej 100 N (1pkt/20N) - 5
- 3 - Częstotliwość wymuszeń powyżej 25kHz (1pkt/1kHz) - 5
- 4 - Efektywna masa wym. powyżej 0.3 kg (2pkt/0.1kg) - 5
- 5 - Masa wzbudnika poniżej 35 kg (1pkt/1kg) - 5
- 6 - Długość gwarancji powyżej 1 roku (5pkt/1rok) - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imp.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.imp.gda.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2009 godzina 12:30, miejsce: Instytucie Maszyn Przepływowych im. Roberta Szewalskiego Polskiej Akademii Nauk, ul. Fiszera 14, 80-231 Gdańsk, Pokój nr 118.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nazwa projektu: Monitorowanie Stanu Technicznego Konstrukcji i Ocena jej Żywotności nr: POIG.01.01.02-00-013-08 Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Określenie struktury ilościowej i składu gatunkowego ichtiofauny w jeziorach ramienicowych (3140) i dystroficznych (3160) obszaru Natura 2000 Czerwona Woda pod Babilonem PLH220056"
- Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie modernizacji instalacji spalinowo- grzewczej lokali mieszkalnych w budynkach wielorodzinnych na osiedlu "Zielone Wzgórze" w Gdańsku
- "Modernizacja systemu technologii transportu pionowego sceny".
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu Al. Hallera z ul. Lilii Wenedy i Żywiecką w Gdańsku".
- Dostawa cewników dializacyjnych i systemów do trombektomii dla UCK
- Dostawa mankietów uciskowych i zestawów przewodów dla UCK
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.