eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Obryte › Zakup 9-cio miejscowego samochodu typu mikrobus, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z dwoma stanowiskami do kotwiczenia wózków inwalidzkich na rzecz Domu Pomocy Społecznej w Obrytem

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-20

Obryte: Zakup 9-cio miejscowego samochodu typu mikrobus, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z dwoma stanowiskami do kotwiczenia wózków inwalidzkich na rzecz Domu Pomocy Społecznej w Obrytem
Numer ogłoszenia: 14202 - 2015; data zamieszczenia: 20.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , Obryte 188, 07-215 Obryte, woj. mazowieckie, tel. 0-29 7411080 w. 30, faks 0-29 7411080.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatpultuski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup 9-cio miejscowego samochodu typu mikrobus, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z dwoma stanowiskami do kotwiczenia wózków inwalidzkich na rzecz Domu Pomocy Społecznej w Obrytem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup 9 cio miejscowego samochodu typu mikrobus, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, z dwoma stanowiskami do kotwiczenia wózków inwalidzkich na rzecz Domu Pomocy Społecznej w Obrytem. Zakup samochodu, o którym mowa powyżej, realizowany jest w ramach projektu pod nazwą Likwidacja barier transportowych zakup 9-cio miejscowego samochodu typu mikrobus przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na rzecz Domu Pomocy Społecznej w Obrytem z programu pod nazwą Program wyrównywania różnic między regionami II. Realizacja projektu współfinansowana jest przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych PFRON. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego, wolnego od wad samochodu osobowego wraz z przystosowaniem go do przewożenia osób niepełnosprawnych, w typie mikrobusu do przewożenia dziewięciu osób (8 pasażerów + kierowca) z możliwością przewożenia 2 osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich. Przystosowanie samochodu obejmuje adaptację pojazdu do przewosu osób niepełnosprawnych, w tym także podróżujących na swoich wózkach. Samochód musi być wyposażony w specjalne najazdy aluminiowe, umożliwiające wprowadzenie do środka pojazdu zarówno wózka tradycyjnego, jak również wjazd do auta wózkiem inwalidzkim o napędzie elektrycznym. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowym, kompletnym i wolnym od wad fizycznych i prawnych pojazdem, tzn., nieużywanym przed dniem dostarczenia z wyłączeniem użycia go do niezbędnego przeprowadzenia testów sprawdzających jego poprawną pracę. Dostarczony samochód musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności ralizację uprawnień gwarancyjnych. Elementy wchodzące w skład przedmiotu zamówienia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. Oferowany samochód musi spełniać wymagania techniczne określone przez obowiązujące w prawie polskim przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym Dz. U.z 2012, poz. 1137, oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy, wymagania dotyczące posiadania przez oferowany pojazd homologacji z wyłączeniem ciężarowej na przewóz 9 osób oraz homologacji do przewozu osób niepełnosprawnych, lub badania techniczne potwierdzające przystosowanie pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych, umożliwiające zgodnie z obowiązującymi przepisami dopuszczenie pojazdu do ruchu, zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2012 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia Dz. U.z 2013, Nr 32, poz. 262 ze zm., wymogi określone w minimum Dyrektywie CEE EURO5 2007/715/EC w zakresie emisji spalin, posiadać sporządzoną w języku polskim kartę pojazdu, instrukcję, książkę serwisową i gwarancyjną, oraz inne niezbędne dokumenty wymagane przepisami polskiego prawa. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego transportem własnym i na własny koszt. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przed wydaniem pojazdu przeglądu posprzedażnego tzw. przegląd zerowy i odnotować jego wykonanie w książce serwisowej. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na oferowany pojazd zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, nie krótszej jednak, niż gwarancja producenta. Przed upływem okresu gwarancji Wykonawca dokona bezpłatnego przeglądu samochodu i usunie stwierdzone nieprawidłowości. W przypadku wystąpienia istotnych zmian powodujących, że prowadzone postępowanie lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, a czego nie można było przewidzieć wcześniej, Zamawiający może unieważnić postępowanie bez prawa Wykonawcy do żądania odszkodowania z tego tytułu. Minimalne parametry techniczno eksploatacyjne, jakie powinien spełniać oferowany samochód określa Załącznik Nr 9 Wymagania Ekspolatacyjno Techniczne WET na samochód osobowy typu mikrobus przeznaczony do przewozu 9 osób z dwoma stanowiskami do kotwiczenia wózków inwalidzkich. Załącznik Nr 9 nie wymaga załączenia do oferty ani wypełnienia- stanowi wyznacznik cech pojazdu wymaganych przez Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób 34.11.43.00 - Pojazdy opieki socjalnej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.03.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku poprzez przedłożenie przez Wykonawcę w ofercie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Załącznik Nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien udokumentować spełnianie tego warunku, poprzez przedstawienie wykazu dwóch dostaw, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy dostawy te zostały wykonane należycie. Na potwierdzenie posiadania wiedzy i doświadczenia, Wykonawcy winni wykazać wykonanie co najmniej dwóch zamówień, polegających na dostawie 9 osobowego samochodu typu mikrobus przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z przynajmniej jednym stanowiskiem do kotwiczenia wózka inwalidzkiego, o wartości brutto minimum 100 000 zł, dla każdego zamówienia oddzielnie, wraz z załączeniem dowodów, że dostawy te wykonane zostały należycie. Zamawiający informuje, że za potwierdzające należyte wykonanie dostaw uzna tylko te dokumenty, w których widnieć będzie cena brutto zrealizowanej dostawy oraz zapis o ilości stanowisk do kotwiczenia wózków inwalidzkich w przedmiocie zrealizowanej dostawy. Dowodami potwierdzającymi nalezyte wykonanie dostaw są: poświadczenie, oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt. 8.1.2, zostaly wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione Formularz Oferty, stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ, Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione Formularz Karty Informacyjnej, stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ, Upoważnienie do podpisania oferty Załącznik Nr 5 do SIWZ lub stosowne pełnomocnictwo wystawione przez osobę upoważnioną osoby upoważnione w dokumentach rejestrowych do reprezentowania Wykonawcy, parafowany i podpisany przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy wzór umowy wg Załącznika Nr 8 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Zużycie paliwa w cyklu mieszanym - 5
  • 3 - Poziom emisji dwutlenku węgla CO2 - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.bip.powiatpultuski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej 07-215 Obryte 188, Blok H - Administracja, pokój Nr 1..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2015 godzina 09:15, miejsce: Dom Pomocy Społecznej 07-215 Obryte 188, Blok H - Administracja, pokój Nr 1..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup 9 - cio miejscowego samochodu typu mikrobus, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, z dwoma stanowiskami do kotwiczenia wózków inwalidzkich na rzecz Domu Pomocy Społecznej w Obrytem, realizowany jest w ramach projektu pod nazwą Likwidacja barier transportowych (zakup 9-cio miejscowego samochodu typu mikrobus przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych) na rzecz Domu Pomocy Społecznej w Obrytem z programu pod nazwą Program wyrównywania różnic między regionami II w obszarze D. Realizacja projektu współfinansowana jest przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych PFRON..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.