Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-26
Bydgoszcz: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego Biblioteki Uniwersyteckiej przy ul. Ogińskiego w Bydgoszczy z uzyskaniem pozwolenia na budowę i opracowaniem studium wykonalności.
Numer ogłoszenia: 142017 - 2008; data zamieszczenia: 26.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Kazimierza Wielkiego, ul. Chodkiewicza 30, 85-064 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3419100, fax 052 3608206.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ukw.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego Biblioteki Uniwersyteckiej przy ul. Ogińskiego w Bydgoszczy z uzyskaniem pozwolenia na budowę i opracowaniem studium wykonalności..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje opracowania : 1.koncepcja programowo - przestrzenna - w 2 wersjach do wyboru przez Zamawiającego, z możliwością modyfikacji wybranej koncepcji aż do spełnienia wymogów Zamawiającego. Koncepcje muszą zawierać proponowany, nazwany rozkład pomieszczeń z ich powierzchnią użytkową, z opisem proponowanych rozwiązań architektonicznych, konstrukcyjnych, materiałowych i kolorystycznych, wizualizacją oraz szacunkowymi kosztami wykonania zaproponowanych rozwiązań. Zamawiający dokona wyboru wariantu nie później niż w terminie 5 dni od daty przekazania w/w opracowań. 2.wielobranżowy projekt budowlany, łącznie z uzyskaniem wszystkich decyzji formalnych, materiałów i opracowań koniecznych do zrealizowania zamówienia np. map, badań gruntu, wymaganych opinii i uzgodnień, warunków technicznych przyłączenia inwestycji do istniejącej infrastruktury, prawomocnych pozwoleń, decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego ( jeżeli zaistnieje taka konieczność), informacja dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia itp., opracowany w oparciu o zatwierdzoną przez Zamawiającego koncepcję, 3.pozwolenie na budowę, 4.wielobranżowy projekt wykonawczy, 5.przedmiary i kosztorysy inwestorskie, 6.specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 7.studium wykonalności. Na dzień ogłoszenia postępowania przetargowego finalizowana jest procedura zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Śródmieście - Szymanowskiego stąd szacuje się, że nowy plan będzie obowiązywał od września 2008 r. Wykonawca jest zobowiązany do współpracy z Miejską Pracownią Urbanistyczną w Bydgoszczy w celu uzyskania wszystkich informacji nt. przedmiotowego miejscowego planu zagospodarowania. 1.2. Przedmiotem opracowań jest budowa Biblioteki Uniwersyteckiej. 1.3. Treść i forma opracowań wchodzących w skład przedmiotu zamówienia musi być zgodna z obowiązującymi przepisami. Projekt budowlano i wykonawczy oraz studium wykonalności będą stanowić załącznik do aplikacji do Regionalnego Programu Operacyjnego. 1.4. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w CZĘŚCI XIII siwz. 1.5. Zamawiający nie przewiduje zebrania z Wykonawcami lecz wymaga aby Wykonawca: - dokonał wizji lokalnej terenu i jego otoczenia, - zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.05.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się: 1.osoby fizyczne, osoby prawne albo jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, 2. Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 3. Wykonawcy występujący wspólnie, 4. Wykonawcy, którzy zapewnią udział w realizacji zamówienia osób posiadających uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń ( i sprawdzania projektów) w specjalności: - architektonicznej, - konstrukcyjno - budowlanej i drogowej, - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych, - telekomunikacyjnej, - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowo - kanalizacyjnych. Projektanci muszą legitymować się przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane ( t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze zm. ) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów ( Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 ze zm.). Spośród zatrudnionych projektantów Wykonawca wyznaczy i przedstawi Zamawiającemu koordynatora prac, 5. Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 1 wielobranżową dokumentację projektową dla obiektów użyteczności publicznej z uzyskaniem pozwolenia na budowę, odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowemu zamówieniu i posiadają dokumenty potwierdzające, że usługi projektowe zostały wykonane z należytą starannością. . Spełnienie tego warunku pozwoli Zamawiającemu uznać doświadczenie Wykonawcy w realizacji podobnych usług. Będzie również jednym z elementów zmniejszających ryzyko niepowodzenia podejmowanego przedsięwzięcia, a tym samym wpływającym na racjonalne wydatkowanie środków publicznych. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy oraz winni ustanowić pełnomocnika ( lidera) i określić jego kompetencje . Spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 4,5 przez wykonawców występujących wspólnie oceniane będzie łącznie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie w/w warunków wg formuły: spełnia lub nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów zgodnie z siwz.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenia i dokumenty: 1.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy, 2.oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy , 3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 4.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wielobranżowych dokumentacji projektowych dla obiektów użyteczności publicznej, odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością -- z wykazu wynikać musi spełnienie warunku określonego w pkt 5, 6.wykaz osób (personelu Wykonawcy), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - z wykazu wynikać musi spełnienie warunku określonego w pkt 4, 7.kserokopie uprawnień budowlanych projektowych, 8.kserokopie zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego wszystkich wskazanych w załączniku nr 5 projektantów, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. Nr 5 z 2000 r., poz. 42 ze zm.),
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. termin realizacji - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ukw.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Chodkiewicza 30 85-064 Bydgoszcz.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Sekretariat Kanclerza.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007 - 2013, Priorytet 3 Rozwój Infrastruktury Społecznej, Działanie 3.1. Rozwój Infrastruktury Edukacyjnej
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Remont pomieszczeń biurowych Oddziału Terenowego KOWR w budynku administracyjno-usługowym w Bydgoszczy przy ul. Hetmańskiej 38
- "Modyfikacja przyczółków przeprawy promowej w Solcu Kujawskim i Czarnowie" - opracowanie dokumentacji technicznej.
- Budowa wiaty magazynowej - hali środków do składowania materiałów sypkich dla RDW Toruń - w bazie Młyniec w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Remont elewacji budynku nr 25 w kompleksie wojskowym przy ul. Gdańskiej 147 w Bydgoszczy
- Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji i wymianie pokrycia dachowego w budynku Zespołu Szkół nr 30 Specjalnych przy ul. Jesionowej 3a w Bydgoszczy
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Bydgoszczy oraz Oddziałach OIP w Grudziądzu i Włocławku
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa świetlicy sołeckiej w miejscowości Turobów
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ NADZÓR AUTORSKI W RAMACH ZADANIA POLEGAJĄCEGO NA REMONCIE BUDYNKU PROKURATURY OKRĘGOWEJ W KIELCACH UL. SANDOMIERSKA 106
- 8/TP1/SZP-2/2024 Wykonanie koncepcji architektonicznej z projektem wykonawczym na dostosowanie budynków Domu Studenta DS2 i DS3 przy ul. Rejtana w Koszalinie do wymogów ppoż. oraz dostosowanie...
- Plac aktywności fizycznej - OCR od Juniora do Seniora" przy ul. Karsiborskiej w Świnoujściu
- Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie diagnostyki i naprawy pojazdów
- "Rozwój krytycznej infrastruktury społecznej w Rumi - budowa MOPS i Przedszkola, dostosowanie szkoły dla przedszkolaków, więcej pracowników trafi na rynek pracy, z podziałem na części".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.