eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Będzin › Gospodarcza Brama Śląska - etap 1Uruchomienie Zagłębiowskiej Strefy Gospodarczej Kompleksowe uzbrojenie terenu inwestycyjnego w dzielnicy Warpie w sąsiedztwie projektowanej DTŚ wraz z budową układu komunikacyjnego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-19

Będzin: Gospodarcza Brama Śląska - etap 1: Uruchomienie Zagłębiowskiej Strefy Gospodarczej Kompleksowe uzbrojenie terenu inwestycyjnego w dzielnicy Warpie w sąsiedztwie projektowanej DTŚ wraz z budową układu komunikacyjnego
Numer ogłoszenia: 142003 - 2011; data zamieszczenia: 19.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 40159 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Będzina, ul. 11 Listopada 20, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 032 267-35-16, faks (032) 267 62 19.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Gospodarcza Brama Śląska - etap 1: Uruchomienie Zagłębiowskiej Strefy Gospodarczej Kompleksowe uzbrojenie terenu inwestycyjnego w dzielnicy Warpie w sąsiedztwie projektowanej DTŚ wraz z budową układu komunikacyjnego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi lokalnej, przebiegającej pomiędzy ulicami Zagórską i Krakowską w Będzinie - Warpiu. Uzyskuje się w ten sposób łącznik między tymi ulicami, komunikujący teren inwestycyjny o powierzchni 8 ha. Sieć drogowa składać się będzie z 3 odcinków, dla których przewiduje się jedno skrzyżowanie z ul. Zagórską (ulica powiatowa), dwa skrzyżowania z ul. Krakowską (droga gminna) oraz dwa skrzyżowania wewnętrzne. Zaprojektowana droga obejmuje jednię o szerokości 7 m, dwumetrowy pas zieleni i chodnik o szerokości 2 metrów. Jako obiekty towarzyszące zaprojektowano 4 przystanki autobusowe z zatokami, a także skrzyżowanie z przedłużeniem ulicy Wapiennej. Dla zaprojektowanej drogi ustalono klasę drogi L oraz prędkość projektową 40 km na h. Ze względu na opisany powyżej wysokościowy charakter terenu jak i konieczność nawiązania do istniejących ulic zaprojektowane drogi cechuje znaczny spadek podłużny dochodzący do 10%. Materiałem wyjściowym w ocenie uwarunkowań technologicznych projektu są: -mapa do celów projektowych - sytuacyjno-wysokościowa, mapy ewidencyjne i zasadnicze dla terenu inwestycji, na podstawie pomiaru i wywiadu branżowego, -warunki techniczne dostawców wody, odbiorców ścieków oraz energii (ENION) (notatki ze spotkań), -dokumentacja techniczna, w tym z decyzją środowiskową, -miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego i studium uwarunkowań (...). W ramach zamówienia zakłada się budowę towarzyszącego układowi drogowemu uzbrojenia technicznego w postaci: -Sieci kanalizacji sanitarnej o łącznej długości 1350 mb, przebiegającej w pasie drogowym projektowanego układu komunikacyjnego w pasie projektowanego chodnika. Projektowana kanalizacja zostanie włączona do istniejącej kanalizacji sanitarnej znajdującej się w rejonie ul. Zagórskiej. -Sieci instalacji wodociągowej fi 315 PE o łącznej długości ok. 1433,50 mb, przebiegającej wzdłuż zaprojektowanego układu drogowego i włączonej do istniejącej sieci wodociągowej w rejonie ulicy Krakowskiej fi 225 PE (2 włączenia) oraz ulicy Zagórskiej fi 315 PE (1 włączenie) -Sieci kanalizacji deszczowej o łącznej długości ok. 1847,0 mb, przebiegającej w pasie drogowym projektowanego układu komunikacyjnego. Wody opadowe odprowadzone będą ciągiem kanalizacyjnym zakończonym wylotem do projektowanego żelbetowego zbiornika retencyjnego, a następnie przez przepompownie - po podczyszczeniu - do odbiornika. Dodatkowo w celu odprowadzenia wód opadowych z rejonów połączenia nowoprojektowanej drogi z ulicą Krakowską przewiduje się wykonanie ciągu kanalizacyjnego zakończonego systemem studni chłonnych. -Sieci oświetlenia ulicznego projektowanego układu drogowego wraz z zasilaniem w rejonu ulicy Krakowskiej (cmentarz) -Zasilania podstawowego i rezerwowego na potrzeby projektowanej pompowni wód deszczowych, wg warunków technicznych ENION. Zaprojektowane sieci wodno-kanalizacyjne W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej w dwóch ciągach o łącznej długości 1350 mb, przebiegającej w pasie drogowym projektowanego układu komunikacyjnego w pasie projektowanego chodnika. Na odcinku pomiędzy projektowaną studzienką S23 i S26 kanał sanitarny prowadzony będzie po południowo-zachodniej stronie projektowanej drogi. Zmiana przebiegu spowodowana jest kolizją z istniejącym słupem trakcji wysokiego napięcia znajdującym się po południowo-wschodniej stronie projektowanego ciągu komunikacyjnego. Zaprojektowana kanalizacja zostanie włączona do istniejącej studzienki kanalizacyjnej k48. Odbiornikiem ścieków sanitarnych z przedmiotowego terenu będzie istniejąca sieć tranzytowa kanalizacji sanitarnej systemu grawitacyjnego DN250 znajdująca się w rejonie ul. Zagórskiej. Sieć kanalizacji sanitarnej zaprojektowana jest z rur (SN8) z kielichem o średnicy fi 250 oraz z rur PVC-U klasy S z wydłużonym kielichem (SDR 34, SN8) o średnicy fi 250 x 7,3 mm oraz fi 200 x 5,9 mm. Na połączeniach i załamaniach projektowane są studzienki przepływowe betonowe fi 1000 mm i fi 1200 mm. Zaprojektowane studzienki zostaną zwieńczone płytą pokrywową oraz włazem żeliwnym klasy D400. Zastosowane będą także studzienki rewizyjne przepływowe, połączeniowe, przelotowe, osadnikowe. Sieć kanalizacji sanitarnej zaprojektowano wspólnie z kanalizacją deszczową, trasy kanałów biegną równolegle, co pozwoli na wykonanie ich we wspólnym wykopie. Sieć kanalizacji sanitarnej i deszczowej zaprojektowano wzdłuż projektowanych dróg. W ramach zamówienia przewiduje się także budowę nowej sieci kanalizacji deszczowej, przebiegającej w pasie drogowym projektowanego układu komunikacyjnego. Wody opadowe z terenu zaprojektowanego ciągu komunikacyjnego oraz z przyległych terenów przeznaczonych pod potrzeby produkcyjno-usługowe odprowadzone będą ciągiem kanalizacyjnym zakończonym wylotem do projektowanego zbiornika retencyjnego o wymiarach 24,4 x 36,4 x 5,0 m i pojemności V = 2524 m3, zlokalizowanego po przeciwnej stronie ulicy Zagórskiej. Zamówienie obejmuje wykonanie ciągu kanalizacji deszczowej (WY-1,WY-2 - D33, D23- D51) o łącznej długości 1600,5 m, na którym zabudowanych zostanie łącznie 54 studni rewizyjnych betonowych w tym: 31szt. fi 1400 (D1-D4, D1prim-D4prim, D8-D24, D26-D30, D45), 2 szt. fi 1600 (D6-D7), 19szt. fi 1200 (D25, D31-D32, D34-D44, D46-D50), 2 szt. fi 1000 (D33, D51), 1szt. komory rozdzielczej (D5) oraz 52 szt. wpustów ulicznych O500 betonowych. W związku z kolizją zaprojektowanej kanalizacji deszczowej z istniejącą siecią cieplną 2xDN600 wykonaną w technice rur preizolowanych odcinek doprowadzający wody opadowe do zbiornika retencyjnego na długości od zbiornika do komory rozdzielczej D5 prowadzona będzie w 2 równoległych kanałach DN 800. Wody opadowe zgromadzone w zbiorniku retencyjnym będą następnie przepompowywane do istniejącej kanalizacji deszczowej ciśnieniowej DN400 w rejonie ulicy Zagórskiej, poprzez którą odprowadzone zostaną do cieku powierzchniowego - Potoku Zagórskiego zgodnie z uzyskanym pozwoleniem wodno-prawnym. W celu przepompowania wód opadowych ze zbiornika retencyjnego zabudowana zostanie w zbiorniku retencyjnym pompownia. W celu przepompowania wód opadowych bezpośrednio w zbiorniku retencyjnym zabudowane zostaną 2 pompy zatapialne wielokanałowe o wydajności 150 dm3 na s każda. Przed odprowadzeniem wód opadowych do zbiornika retencyjnego wody te w całości oczyszczone zostaną w dwóch separatorach lamelowych zintegrowanych z osadnikiem. Dodatkowo w celu odprowadzenia wód opadowych z rejonów połączenia nowo zaprojektowanej drogi z ulicą Krakowską przewiduje się wykonanie ciągu kanalizacyjnego zakończonego systemem studni chłonnych - w rejonie połączenia nowo zaprojektowanego łącznika z ulicą Krakowską wykonany zostanie ciąg kanalizacyjny, na którym zabudowanych zostanie 6 szt. studni rewizyjnych betonowych fi 1000 (D53-D55, D59-D61), 3 szt. studni rewizyjnych betonowych fi 1200 (D56-D58), 1 szt. studni osadnikowej betonowej fi 1200 (D52), 7 szt. wpustów ulicznych fi 600 z tworzywa oraz 2 szt. studni chłonnych DN2000 (Sch1, Sch2). Dodatkowo ze względu na ukształtowanie terenu wpust uliczny wd1 podłączony zostanie do zaprojektowanej studni chłonnej DN1500 (Sch3). Sieć kanalizacji deszczowej zaprojektowana jest: -dla średnic od DN250 do DN315 z rur PVC-U klasy S (SDR 34, SN8) z wydłużonym kielichem tj.: o średnicy fi 250 x 7,3 mm, fi 315 x 9,2 mm, -dla średnic od DN400 do DN 800 z rur PE na PP SN8 z kielichem o wymiarach DN400, DN500, DN600, DN800, -dla średnicy DN1050 z rur kanalizacyjnych PE z kielichem (SN8). Dodatkowo w rejonie gdzie ze względu na ukształtowanie terenu kanalizacja prowadzona jest na małych głębokościach należy zastosować rury SN8 z kielichem o wymiarach DN250. Na połączeniach i załamaniach zaprojektowane są studzienki przepływowe betonowe fi 1000 mm, fi 1200 mm, fi 1400 mm i fi 1600 mm. Zaprojektowane studzienki zostaną zwieńczone płytą pokrywową oraz włazem żeliwnym klasy D400. W pasie drogowym studzienki winny być zwieńczone pierścieniem odciążającym kl. betonu B30. Dla studzienek o głębokości powyżej 3,0 m studzienki winny być zwieńczone kominem włazowym o średnicy wewnętrznej 0,80 m lub 1,0 m. Dodatkowo przed odprowadzeniem wody opadowej do studni chłonnych należy zabudować studnię osadnikową betonową fi 1200 mm. Zaprojektowana studzienka zostanie zwieńczona płytą pokrywową oraz włazem żeliwnym klasy D400. W rejonie krawężnika zabudowane zostaną wpusty uliczne betonowe fi 500 mm z osadnikiem o głębokości 0,95 m zakończone wpustem ulicznym żeliwnym uchylnym (zabezpieczonym przed kradzieżą) klasy D400 osadzonym na żelbetowym adapterze do wpustów ulicznych oraz żelbetowym pierścieniu odciążającym. Podłączenie wpustów ulicznych do zaprojektowanych studzienek rewizyjnych rurami kanalizacyjnymi PVC-U klasy S (SDR 34, SN8) o średnicy fi 200 x 5,9 mm . Zamówienie przewiduje budowę wodociągu z rur ciśnieniowych fi 315 PE do wody pitnej PE 100 SDR 17 o łącznej długości 1433,50 m. Na zaprojektowanym wodociągu zabudowane zostaną zasuwy żeliwne krótkie DN 300. Dodatkowo na zaprojektowanym wodociągu zabudowanych zostanie 9 szt. hydrantów ppoż. DN 80 oraz odgałęzienia fi 110 PE zakończone zasuwą DN 100. Projekt budowlany obejmuje budowę wodociągu fi 315 na odcinku W1-W39 długości 1067,0 mb oraz na odcinku W22-W22.25 długości 366,5 mb. Na w/w fragmentach wodociągu zabudowana zostanie następująca armatura: -zasuwa kołnierzowa DN300 E 4000 - 15 szt. -zasuwa kołnierzowa DN100 E 4000 - 5 szt. -hydrant nadziemny ppoż. DN80 - 9 szt. W miejscu włączenia istniejącego wodociągu fi 315 PE należy zabudować muf elektrooporowa oraz zasuwę kołnierzową DN300. W miejscu włączenia do istniejącego wodociągu fi 225 PE należy zabudować trójnik równoprzelotowy DN315, redukcję DN315 na 225 oraz zasuwę kołnierzową DN300. W ramach prac sieciowych, w tym wod-kan wystąpią kolizje z istniejącym uzbrojeniem. Należy podkreślić, iż przewidziane do przebudowy kolidujących sieci, ich przepięcia, przełączenia (całość w obrębie granic pasa drogowego) wyczerpują łączeni znamiona kwalifikowalności - ich realizacja jest bowiem kosztem niezbędnym do właściwej realizacji projektu, a ponadto wynika z warunków technicznych. Zaprojektowany układ drogowy oświetlenie Proponuje się docelowy układ komunikacji kołowej strefy jako przejazdowy z bocznym, połączony z zewnętrznymi ulicami (Zagórska, Wapienna, Krakowska). Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi lokalnej, przebiegającej pomiędzy ulicami Zagórską i Krakowską w Będzinie - Warpiu. Uzyskuje się w ten sposób łącznik między tymi ulicami, komunikujący teren inwestycyjny o powierzchni 8 ha. Sieć drogowa składać się będzie z 3 odcinków, dla których przewiduje się jedno skrzyżowanie z ul. Zagórską (ulica powiatowa), dwa skrzyżowania z ul. Krakowską (droga gminna) oraz dwa skrzyżowania wewnętrzne. Zaprojektowana droga obejmuje jednię o szerokości 7 m, dwumetrowy pas zieleni i chodnik o szerokości 2 metrów. Nawierzchnia jezdni - beton asfaltowy, chodnika - kostka brukowa koloru szarego. Nawierzchnia zatok autobusowych - kostka brukowa koloru czerwonego, nawierzchnia chodników, schodów i pochylni - kostka brukowa koloru szarego. Jako obiekty towarzyszące zaprojektowano 4 przystanki autobusowe z zatokami, a także skrzyżowanie z przedłużeniem ulicy Wapiennej. Skarpy/nasypy w odległości 1m od zewnętrznego krawężnika drogi, a sadek jest w zasadniczej większości w stosunku 1:2. Dla projektowanej drogi ustalono klasę drogi L oraz prędkość projektową 40 km na h. Ze względu na opisany powyżej wysokościowy charakter terenu jak i konieczność nawiązania do istniejących ulic zaprojektowane drogi cechuje znaczny spadek podłużny dochodzący do 10%. Dane łącznie: -Długość łączna projektowanych odcinków drogi - Lc = 1.497 m -Powierzchnia jezdni - Pj = 13.370 m2 -Powierzchnia chodników - Pch = 3.890 m2 -Powierzchnia pasa zieleni rozdzielającej - Pz = 3.200 m2. Sieć zaprojektowanych dróg podzielono na odcinki i oznakowano symbolami literowymi (A, B, C, D, E, F) w miejscach skrzyżowania się poszczególnych osi jezdni: -odcinek ABC: długość 431.15 m -odcinek DE: długość 131.44 m -odcinek BECF: długość 934.32 m. Skrzyżowania: Skrzyżowanie z ulicą Zagórską (droga powiatowa) Zaprojektowano jedno skrzyżowanie z drogą powiatową- ul. Zagórską jako skrzyżowanie skanalizowane. Włączenie do tejże ulicy zaprojektowano pod kątem 90 st., zastosowano wyspę rozdzielającą pasy ruchu, tzw. małą kroplę, przez którą odbywa się ruch pieszy (azyl dla pieszych). Ze względu na zakładany ruch autobusów i długich samochodów ciężarowych, krawędzie jezdni na skrzyżowaniu wyokrąglono łukami o promieniu R=20m. Długość ul. Zagórskiej objęta projektem: łącznie 129 mb. Skrzyżowania z ulicą Krakowską (droga gminna) Zaprojektowano dwa skrzyżowania z ulicą Krakowską (droga gminna) jako skrzyżowania skanalizowane. Na każdym skrzyżowaniu włączenie do ulicy zaprojektowano pod kątem 90 st., zastosowano wyspę rozdzielającą pasy ruchu, tzw. małą kroplę, przez którą przebiega przejście dla pieszych. Przejścia dla pieszych zaprojektowano także przez ul. Krakowską po obu stronach każdego skrzyżowania. Ze względu na zakładany ruch autobusów i długich samochodów ciężarowych, krawędzie jezdni na skrzyżowaniach wyokrąglono łukami o promieniu R=20 m. Długość ul. Krakowskiej objęta pracami: 52 mb. Skrzyżowania wewnętrzne Zaprojektowano dwa skrzyżowania wewnątrz terenu ograniczonego ul. Zagórską i ul. Krakowską. Są to skrzyżowania zwykłe w kształcie litery T, gdzie kąt włączenia drogi podporządkowanej wynosi 90st. Wyokrąglenia krawędzi jezdni - łuki o promieniu R=15m. Skrzyżowanie z przedłużeniem ulicy Wapiennej W ciągu drogi łączącej ul. Krakowską z Zagórską zaprojektowano skrzyżowanie z przedłużeniem ulicy Wapiennej. Zgodnie z wytycznymi Urzędu Miejskiego w Będzinie, zakres budowy tego skrzyżowania ograniczono tak, aby nie było konieczności ingerencji w istniejący ciepłociąg. Kąt włączenia przedłużenia ul. Wapiennej do zaprojektowanej drogi wynosi 90st. Krawędzie jezdni wyokrąglono promieniami R=10m. Zatoki autobusowe W ciągu drogi łączącej ul. Zagórską i ul. Krakowską zaprojektowano 4 zatoki autobusowe, po dwie zatoki w każdym kierunku ruchu. Położenie: - na odcinku ABC: między km 0.2+17.00 do 0.3+47.00km - na odcinku BECF: między km 0.6+50.00 do 0.7+75.00km Długość krawędzi zatrzymania: 20m, szerokość zatoki: 3m, wyokrąglenia załomów promieniem 30m. Szerokość chodnika na peronie zatoki wynosi 3.5m. Przewidziano wiatę dla pasażerów: przy każdej zatoce, wymiary: 4.00x1.5m, usytuowana na peronie. Pochylenie poprzeczne jezdni zatoki wynosi 2% w kierunku krawędzi jezdni. Pochylenie podłużne zatoki zgodne z pochyleniem podłużnym jezdni. Schody i pochylnie W ciągu chodników, których spadek podłużny przekracza 6% należy zastosować schody i pochylnie. W projekcie występują cztery takie lokalizacje. Oświetlenie W całości sieć oświetleniową zaprojektowano jako kablową. Słupy stalowe okrągłe ocynkowane ogniowo. Dla w/w słupów należy stosować wysięgniki jednoramienne stalowe ocynkowane typu W1G10-A15 10 oraz trójramienne typu: WD3G10-A15 10. Pod wyżej wymienione słupy należy stosować fundamenty prefabrykowane. Przewiduje się sterowanie automatyczne i ręczne /do celów remontowych oświetlenia za pomocą zegara astronomicznego i przełącznika zabudowanego w rozdzielni ROU. Zaprojektowana sieć oświetlenia będzie zasilana z nowej wymienionej wolnostojącej rozdzielni oświetleniowej RSOU4. Rozdzielnia ta zostanie zabudowana w miejscu zdemontowanej ist. rozdzielni oświetleniowej 2-polowej przy istniejącym złączu kablowym ZK-0158 w rejonie ul. Krakowskiej przy cmentarzu. Warunki techniczne wydane przez spółkę ENION będą dotyczyć zasilania sieci oświetleniowej z możliwych punktów do włączenia w istniejące obwody. W ramach realizacji branży elektrycznej (zasilania) koniecznym jest poniesienie opłaty przyłączeniowej dla pompowni ścieków, wymagającej zasilania dwustronnego, w tym rezerwowego. Ponieważ koszt ten jest kosztem integralnie związanym z realizowaną siecią wodno-kanalizacyjną i jest niezbędny do całkowitego zrealizowania zadania, zaliczono go do kosztów kwalifikowanych. Powyższe ilości są wielkościami szacunkowymi, określonymi na podstawie zatwierdzonej Dokumentacji Projektowej (Rysunków) i zostały podane w celu stworzenia wspólnych zasad do sporządzenia oferty. Podstawą płatności będzie faktyczna ilość wykonanych Robót, tak jak zostanie ona obmierzona przez Wykonawcę i sprawdzona przez Inżyniera oraz wyceniona po stawkach i cenach jednostkowych podanych w wycenionym Przedmiarze Robót. Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej w terenie w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty i podpisania Kontraktu na wykonanie robót budowlanych. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Tomie III (Opis Przedmiotu Zamówienia) niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Roboty będące przedmiotem niniejszego Kontraktu będą wykonane zgodnie z WARUNKAMI KONTRAKTOWYMI DLA BUDOWY i robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez Zamawiającego, pierwsze wydanie w języku angielskim 1999, przygotowane i opublikowane przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów (Fédération Internationale des Ingénieurs-Conseils - FIDIC), P.O. Box 86, CH-1000 Lausanne 12, Szwajcaria, oraz trzecie wydanie angielsko-polskie 2005, dostępne pod adresem: SIDIR PL 00-710 Warszawa, ul. Piekałkiewicza 7 tel. nr (48 22) 642 82 90; e-mail: sidir_wwa@poczta.onet.pl..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 9.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum firm: Lider: Inprorem Sp. z o.o. Uczestnik: PPHU Antares Sp. z o.o., ul. Roździeńskiego 11, 41-308 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17700248,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9907010,26

  • Oferta z najniższą ceną: 9907010,26 / Oferta z najwyższą ceną: 17022242,08

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.