eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piechowice › Remont ulicy Kamiennej w Piechowicach. Znak sprawy IZP.271.1.3.2011

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-19

Piechowice: Remont ulicy Kamiennej w Piechowicach. Znak sprawy IZP.271.1.3.2011
Numer ogłoszenia: 141975 - 2011; data zamieszczenia: 19.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 81542 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piechowice, ul. Żymierskiego 49, 58-573 Piechowice, woj. dolnośląskie, tel. 075 7548900, faks 075 7612274.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ulicy Kamiennej w Piechowicach. Znak sprawy IZP.271.1.3.2011.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie nawierzchni jezdni ulicy Kamiennej od skrzyżowania z ulicą Żymierskiego do skrzyżowania z ulicą Tysiąclecia w Piechowicach oraz chodnika o powierzchni 10m2 w obrębie skrzyżowania ulic Kamiennej i Tysiąclecia wg. dokumentacji projektowej stanowiącej integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tzw. SIWZ. Powyższa dokumentacja nie dotyczy remontu chodnika przy ulicy Kamiennej od skrzyżowania z ulicą Żymierskiego do skrzyżowania z ulicą Tysiąclecia, gdyż chodnik ten został wyremontowany w 2010 r. Kod CPV: 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg 2. Remont ulicy Kamiennej w Piechowicach obejmuje remont nawierzchni jezdni ul. Kamiennej od skrzyżowania z ul. Żymierskiego do ul. Tysiąclecia oraz chodnika o powierzchni 10m2 w obrębie skrzyżowania ulic Kamiennej i Tysiąclecia. Na ulicy Kamiennej w roku 2010 wykonano remont chodnika wraz z robotami towarzyszącymi. Do wykonania pozostała jednostronna wymiana krawężników oraz ułożenie nawierzchni jezdni wraz z wykonaniem studni rewizyjnej o śr.fi 1000mm i regulacją pionową studzienek dla urządzeń podziemnych. Obecnie ulica posiada bardzo zniszczoną nawierzchnię bitumiczną noszącą ślady wielokrotnych napraw. Nawierzchnia posiada liczne nierówności i wyboje. W ramach remontu nawierzchni jezdni przewidziane jest ułożenie na istniejącym podłożu warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego 0/12 a następnie ułożenie warstwy ścieralnej. W zakres zamówienia wchodzi również wykonanie chodnika o powierzchni 10m2 w obrębie skrzyżowania ulic Kamiennej i Tysiąclecia. Parametry geometryczne ulicy wynoszą: - długość 170,00 m, - szerokość jezdni zmienna 4,90-5,50 m Roboty obejmują: - roboty przygotowawcze (rozbiórki fragmentów istniejącego ogrodzenia, rozbiórkę krawężnika, czyszczenie studzienek ściekowych regulację pionową studzienek dla urządzeń podziemnych, wywóz materiałów z rozbiórki, - wykonanie warstw konstrukcyjnych jezdni i chodnika o powierzchni 10 m2 na skrzyżowaniu z ulicą Tysiąclecia: . podbudowa z tłucznia kamiennego gr. śr.10 cm - 1,0m3 . nawierzchnia chodnika z kostki brukowej betonowej gr.8cm - 10,0m2 . warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego w ilości śr.75kg/m2 - 72,0 t . mech. czyszczenie nawierzchni i skropienie asfaltem nawierzchni drogowej -960,0m2 . warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/12 gr. 5 cm.-960,0m2 - ułożenie krawężnika betonowego 15x30x100 na ławie betonowej - 199,0m - ustawienie obrzeży trawnikowych; - 14,0m - studnia rewizyjna fo 1000mm - 1 szt. - regulację pionową studzienek dla urządzeń podziemnych, - 15 szt. - ogrodzenie z siatki na słupkach stalowych - 90,0m2 - bariery ochronne stalowe SP-05 - 50,0m - oznakowanie pionowe. - 4 szt. 3. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia jest dokumentacja projektowa zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ tj. - Projekt wykonawczy pn. Remont nawierzchni jezdni i chodników ulicy Kamiennej w Piechowicach - obowiązuje w zakresie jezdni ulicy Kamiennej oraz chodnika o powierzchni 10m2 w obrębie skrzyżowania ulic Kamiennej i Tysiąclecia, - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych pn. Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót na Remont nawierzchni ulicy Kamiennej w Piechowicach - obowiązuje w zakresie jezdni ulicy Kamiennej oraz chodnika o powierzchni 10m2 w obrębie skrzyżowania ulic Kamiennej i Tysiąclecia. 4. W szczególności Wykonawca zapewni wykonanie i uwzględni w cenie oferty: - Wykonawca zapewni minimum 36 miesięczną gwarancję wykonania robót, - Wykonawca wykona, uzgodni i zatwierdzi tymczasową organizację ruchu. Organizację ruchu należy wykonać zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem Dz.U. Nr 177/2003, poz. 1729. - dokumentację powykonawczą zawierającą w szczególności: atesty, aprobaty, certyfikaty na wbudowane materiały, protokoły badań i sprawdzeń, - zapewni i pokryje koszty nadzorów ze strony instytucji branżowych dla sieci i urządzeń wodociągowych, gazowych, energetycznych, - zorganizuje i utrzyma plac budowy w czasie prowadzenia robót, - Przekazanie i odbiór placu budowy dla/od Wykonawcy nastąpi na podstawie stosownych pisemnych protokołów. - obowiązki Wykonawcy zawarte w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (tzw. STWiORB) oraz we wzorze (projekcie) umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe CORSO Marek Zimmer, 58-533 Mysłakowice, ul.Robotnicza 20, 58-533 Mysłakowice, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 131855,91 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 131341,86

  • Oferta z najniższą ceną: 131341,86 / Oferta z najwyższą ceną: 131341,86

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.