eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siepraw › Remont boiska sportowego Moje boisko Orlik 2012 polegający na wymianie nawierzchni ze sztucznej trawy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-03

Siepraw: Remont boiska sportowego Moje boisko Orlik 2012 polegający na wymianie nawierzchni ze sztucznej trawy
Numer ogłoszenia: 141964 - 2011; data zamieszczenia: 03.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , Siepraw 1, 32-447 Siepraw, woj. małopolskie, tel. 12 3721811, 3721819, 3721807, faks 12 3721806.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siepraw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont boiska sportowego Moje boisko Orlik 2012 polegający na wymianie nawierzchni ze sztucznej trawy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1.Przedmiotem zamówienia jest remont boiska sportowego Moje boisko Orlik 2012 polegający na wymianie nawierzchni ze sztucznej trawy, malowaniu zaplecza, wykonanie zadaszenia pomiędzy toaletami a szatniami, 3.2. Zakres prac obejmuje wykonanie: 1) demontaż i montaż bramek do piłki nożnej, 2) zerwanie nawierzchni ze sztucznej trawy na istniejącym boisku do piłki nożnej wraz z odwozem i utylizacją (ok. 50%), 3) odwóz i złożenie fragmentów trawy (ok. 50%) w sposób umożliwiający jej późniejsze wykorzystanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającą, 4) montaż nawierzchni ze sztucznej trawy zgodnie z rozdz. 3 ust. 3.3, 3.4 niniejszej SIWZ, 5) demontaż wraz z montażem bramy o wymiarach 350x180cm w ogrodzeniu, 6) malowanie zaplecza na boisku sportowym, 7) wykonanie zadaszenia pomiędzy toaletami a szatniami na boisku sportowym. 3.3. Elementy charakterystyczne dla nawierzchni boiska; - nawierzchnia syntetyczna typu sztuczna trawa o właściwościach i technologii układania opisanych w punkcie następnym, dla boiska piłkarskiego o wymiarach 30m x 62m o powierzchni całkowitej 1860 m2 (pole gry 26m x 56m), - granulat gumowy o frakcji 0,5 - 1,8 mm, ilość zgodna z kartą techniczną nawierzchni, - piasek kwarcowy o zawartości krzemionki nie mniej jak 95%, płukany i suszony, Ziarna powinny być zaokrąglone i odpowiadać normom kraju instalatora. Granulacja piasku 04-1,2 mm, ilość zgodna z karta techniczną nawierzchni, - dwuskładnikowy poliuretanowy klej, zużycie 500g na metrze długości taśmy szerokości 16 cm. 3.4. Nawierzchnia ze sztucznej trawy musi spełniać łącznie poniższe warunki: 3.3.1 Przeznaczenie, zakres i warunki stosowania: - trawa syntetyczna bez konieczności stosowania dodatkowych mat elastycznych. Wykładzina typu trawa syntetyczna powinna być przeznaczona do wykonywania nawierzchni sportowych na otwartej przestrzeni obiektów sportowych, - Zastosowanie: piłka nożna, rugby, football amerykański i inne, - Kolorystyka: dwa kolory w każdym pęczku trawy - jasnozielony oraz oliwkowy, - Pakowanie: szerokość rolki: 3,85-4,00m, - Akcesoria: linie boisk dostępne w rolkach po 50 mb w kolorze białym, - Nawierzchnia musi posiadać Aprobatę Techniczną ITB, Atest Higieniczny PZH, a obiekty z zainstalowaną w/w nawierzchnią otrzymały Certyfikaty FIFA 2 STAR, - Wykładzinę ułożoną i zamocowaną zgodnie z instrukcją producenta należy zasypać suszonym i sortowanym piaskiem kwarcowym oraz granulatem gumowym (w ilości i rodzaju zgodnymi z zaleceniem producenta oraz z systemem, który otrzymał Certyfikat FIFA 2 Star). 3.3.2 Parametry trawy syntetycznej: - włókno proste, monofilowe o przekroju poprzecznym tożsamym z przekrojem włókna trawy naturalnej (tj. w kształcie litery C) - włókna wzmocnione na całej długości wtopionym rdzeniem stabilizującym, - grubość włókna mierzona w jego środkowej części - min. 220 mikronów - skład chemiczny włókna - polietylen, - wysokość włókna - min. 60 mm - gęstość pęczków - 8.400 - 9.000/m2 - gęstość włókien - 100.800 - 108.000/m2 - ciężar dtex - min. 11.000 - wytrzymałość na wyrywanie pęczków włókien trawy: min. 30 N - wytrzymałość na rozdzieranie: min. 140 N - ciężar całkowity nawierzchni - min. 2.300 g/m2 - kolorystyka: dwa odcienie zieleni w jednym pęczku 3.3.3 Wymagane dokumenty dotyczące nawierzchni: - Badania na zgodność z normą PN-EN 15330-1, lub Aprobata lub Rekomendacja ITB lub inne wyniki badań potwierdzające wszystkie parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, wskazane w pkt. 3.3.2. - Atest Higieniczny PZH lub równoważny dla oferowanej trawy syntetycznej jak i dla granulatu gumowego; - Aktualny certyfikat FIFA 2 Star dla obiektu wykonanego z oferowanego systemu nawierzchni potwierdzający zgodność jej parametrów z FIFA dla obiektu, na którym zainstalowano oferowany system nawierzchni - Autoryzacja producenta wystawiona na przedmiotowe zadanie wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię; - Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. 3.5 Szczegółowy zakres prac dotyczący wykonania w/w robót budowlanych zawiera; - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ, - przedmiar robót stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. 3.6 Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej, terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do sporządzenia oferty. 3.7 Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającej gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy licząc od dnia jego bezusterkowego odbioru końcowego. 3.8 Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego przesłania szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji sztucznej trawy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.33.00 - Sztuczna trawa 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 42.21.22.20 - 42.21.22.20 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiająca wymaga wniesienia wadium w wysokości:6 000,00 zł (słownie; sześć tysięcy złotych 00/100) do dnia 17 czerwca 2011r., do godz. 10:00 11.2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach wyszczególnionych w art. 45 ust. 6. ustawy pzp; 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275). 6) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającej Nr KBS o/SIEPRAW nr 59 85910007 0240 0000 0228 0006 z dopiskiem: Remont boiska sportowego Moje boisko Orlik 2012 polegający na wymianie nawierzchni ze sztucznej trawy. 11.3 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającej. 11.4 W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia - oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty (w ten sposób by można było dokument wypiąć -należy wpiąć luźno do oferty) lub oryginał złożyć w kasie Urzędu Gminy, a kserokopię poświadczoną za zgodność załączyć do oferty. 11.5 Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy pzp. 11.6 Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, Zamawiająca zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie w oparciu o oświadczenie, które ma dostarczyć Wykonawca zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; minimum 1 robotę budowlaną polegającą na ułożeniu na boisku sportowym o powierzchni min. 1800,00 m2 nawierzchni syntetycznej o właściwościach i technologii spełniającej wymogi niniejszego zamówienia. W wykazie robót należy również podać rodzaj i wartości robót, daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie w oparciu o oświadczenie, które ma dostarczyć Wykonawca zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie w oparciu o oświadczenie, które ma dostarczyć Wykonawca zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie w oparciu o oświadczenie, które ma dostarczyć Wykonawca zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie w oparciu o oświadczenie, które ma dostarczyć Wykonawca zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- formularz ofertowy, pełnomocnictwo, kosztorys ofertowy, dowód wniesienia wadium

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) Gdy Zamawiająca zleci wykonawcy roboty dodatkowe, to na wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającej może ulec wydłużeniu termin zakończenia robót, o którym mowa w §2 ust. 2, o czas potrzebny na realizację zamówienia dodatkowego. b) Strony wyrażają zgodę na zmianę terminu zakończenia robót, o którym mowa w §2 ust. 2, w przypadku opóźnienia w przekazaniu Wykonawcy placu budowy, o czas opóźnienia. c) Strony wyrażają zgodę na rekalkulację wynagrodzenia, o którym mowa w §4 ust. 1 w przypadku zmiany stawek podatku VAT. d) Strony ustalają, że dopuszcza się zmiany osób wykonujących zamówienia ze strony Wykonawcy i Zamawiającej w następujących przypadkach: - z przyczyn losowych, - śmierci, choroby, - zmiany pracy, - z przyczyn nie zależnych od osób wykonujących zamówienie ze strony Zamawiającej i Wykonawcy. Wykonawca musi zgłosić do trzech dni od zaistniałej przyczyny losowej lub innej wymienionej w niniejszej umowie zmianę osób wykonywających zamówienie. Jednoczenie Wykonawca przedstawi osobę, o doświadczeniu i wykształceniu nie niczym niż przedstawiony w ofercie. e) Gdy Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę podwykonawcy, zgodnie z opisem §9 niniejszej umowy. 3. Strony ustalają, że zmiany umowy wymagają formy aneksu pisemnego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siepraw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Siepraw 32-447 Siepraw 1 pokój nr 28..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Siepraw 32-447 Siepraw 1 pokój nr 28.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.