eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › DOSTAWA I WYMIANA OKIEN I DRZWI ZEWNĘTRZNYCH w budynku Gimnazjum Nr 13 w Sosnowcu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-19

Sosnowiec: DOSTAWA I WYMIANA OKIEN I DRZWI ZEWNĘTRZNYCH w budynku Gimnazjum Nr 13 w Sosnowcu
Numer ogłoszenia: 141961 - 2011; data zamieszczenia: 19.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum Nr 13 im. Adama Mickiewicza , ul. Ludwika Zamenhofa 15, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 0-32 291 87 02, faks 0-32 291 87 02.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa oświaty.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I WYMIANA OKIEN I DRZWI ZEWNĘTRZNYCH w budynku Gimnazjum Nr 13 w Sosnowcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana okien - o pow. 197,17 m2 i dwóch drzwi zewnętrznych na aluminiowe- 34,02 m2 , w zakresie: 1. Demontaż okien zespolonych - drewnianych oraz parapetów zewnętrznych blaszanych przy oknach 2. Montaż oszklonych okien PCW z parapetami zewnętrznymi z blachy powlekanej oraz drzwi wejściowych aluminiowych- drzwi dwudzielne szklone; profil ciepły 3. Wykonanie niezbędnych podkuć; uzupełnienie tynków ościeży zewnętrznych i wewnętrznych z pomalowaniem po robotach demontażowych i montażowych 4. Wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.23.40.00 - 25.23.40.00 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie pobiera się

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych zamówień tożsamych z przedmiotem zamówienia, za wymienione okna drewniane na system okien PCV - co najmniej 600m2 pow. okien i 100 m2 pow. drzwi zewnętrznych aluminiowych w budynkach użyteczności publicznej, w okresie ostatnich trzech lat (2008 - 2011), wraz z referencjami od inwestorów potwierdzającymi, że wykonane zamówienia przedstawione w wykazie (według wzoru zał. nr3 do SIWZ), zostały wykonane z należytą starannością, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi formułą spełnia- nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opłaconą polisę ubezpieczenia wykonawcy od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, a w przypadku braku takiego dokumentu oświadczenie, że Wykonawca ubezpieczy teren robót montażowych na okres ich wykonywania, a suma ubezpieczenia będzie co najmniej równa cenie oferty brutto. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi formułą spełnia- nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    ważne Dokumenty - Atest higieniczny i Deklaracja zgodności wyrobu - okien w oferowanym systemie PCV-z normą europejską PN - EN 14351-1:2006 + A1:2010 stwierdzająca dopuszczenie wyrobu do stosowania w budynkach użyteczności publicznej.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. ważną umowę regulującą współpracę z Producentem okien lub drzwi aluminiowych, w przypadku Wykonawców nie będących Producentami okien PCV lub drzwi aluminiowych. 2. Oświadczenie (na formularzu Oferta)o wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wys. 10% ceny oferty brutto. 3. Oświadczenie (na formularzu Oferta) o udzieleniu gwarancji na okres: a/ co najmniej 10 lat na okna PCV i drzwi aluminiowe, b/ co najmniej 3 lata - na roboty montażowe, 4. Wykaz kadry nadzoru - kierownik robót z uprawnieniami w branży konstrukcyjno-budowlanej wraz z wpisem do właściwej Izby samorządu zawodowego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

dopuszcza się nieistotne zmiany do treści umowy w stosunku do treści złożonej oferty z zastrzeżeniem art.144, ust. 1 P.Z.P. - określone w§ 18 projektu umowy (załącznik nr 4 do SIWZ), w zakresie : a/przedłużenia terminu zakończenia robót montażowych z przyczyn niezależnych od obu stron b/ wady i zmiany przedmiaru robót c/ zmiana kadry nadzoru po obu stronach

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: G I M N A Z J U M Nr 13 ul. Zamenhofa 15 41-200 Sosnowiec pon.-piątek, w godz. od 8.oo do 15.oo, sekretariat-parter.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2011 godzina 08:30, miejsce: G I M N A Z J U M Nr 13 ul. Zamenhofa 15 41-200 Sosnowiec Sekretariat- parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.