eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa mebli medycznych (ZP-59/2008)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-26

Warszawa: Dostawa mebli medycznych (ZP-59/2008)
Numer ogłoszenia: 141948 - 2008; data zamieszczenia: 26.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Cegłowska 80, 01-809 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5690247, fax 022 8341820.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielanski.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli medycznych (ZP-59/2008).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie podzielono na 16 pakietów: PAKIET I - wózek do przewożenia zwłok, PAKIET II - wózek modułowy, PAKIET III - wózek anestezjologiczny, PAKIET IV - parawany teleskopowe, PAKIET V - wózki leżące, PAKIET VI - wózki siedzące, PAKIET VII - taborety, PAKIET VIII - krzesła, PAKIET IX - stolik do instrumentów chirurgicznych, PAKIET X - stojaki do kroplówek, PAKIET XI - wózek reanimacyjny, PAKIET XII - umywalka chirurgiczna, PAKIET XIII - kosze pedałowe, PAKIET XIV - podest, PAKIET XV - wózek do przewożenia czystej bielizny, PAKIET XVI - klimatyzator

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.23.00 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.23.00 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów Oryginalny kod CPV: 33.11.50.00 - Urządzenia do tomografii Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.50.00 - Urządzenia do tomografii Oryginalny kod CPV: 29.23.00.00 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 42.50.00.00 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 16.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie analizy wymaganych dokumentów. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków: 1.1. określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2a do formularza oferty. 1.2. określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2b do formularza oferty. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Powyższy dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2. składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się w/w dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowaną dostawę wymagań określonych przez Zamawiającego 1 dokument dopuszczający do obrotu i stosowania (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r.) - deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi + zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych (nie dotyczy wyrobów medycznych klasy I i IIa, których wytwórca ma siedzibę poza Polską, a które już zostały wprowadzone do obrotu w innych krajach członkowskich UE lub EFTA. 2 deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi/ certyfikat CE - dotyczy PAKIETU XVI 3 materiały producenta, foldery, opisy, katalogi itp. pozwalające Zamawiającemu na stwierdzenie spełniania wymaganych parametrów. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 1.1, 1.2 oraz 2. winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustawionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy. Dokument pełnomocnictwa musi zostać złożony jako część oferty, musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielanski.med.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiajacego, pawilon H, pokój 138.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2008 godzina 11:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, pawilon H, pokój 138.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wózek do przewożenia zwłok.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wózek modułowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wózek anestezjologiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: parawany teleskopowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: wózki leżące.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 6 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: wózki siedzące.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: taborety lekarskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: krzesła obrotowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 6 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.11.50.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: stolik do instrumentów chirurgicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: stojaki do kroplówek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: wózek reanimacyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: umywalka chirurgiczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: wózki pedałowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pojedyncze - 2 szt., podwójne - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: podest.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: wózek do przewożenia czystej bielizny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: klimatyzator.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.23.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.