eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sanok › Rozbudowa budynku Sanockiego Domu Kultury o salę tańca w ramach projektu /Roztańczone pogranicze. Modernizacja infrastruktury kulturowej w Sanoku i Medzilaborcach./

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-28

Sanok: Rozbudowa budynku Sanockiego Domu Kultury o salę tańca w ramach projektu /Roztańczone pogranicze. Modernizacja infrastruktury kulturowej w Sanoku i Medzilaborcach./
Numer ogłoszenia: 141873 - 2009; data zamieszczenia: 28.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Sanoka , ul. Rynek 1, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4652800, 4652833, faks 013 4630890.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sanok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa budynku Sanockiego Domu Kultury o salę tańca w ramach projektu /Roztańczone pogranicze. Modernizacja infrastruktury kulturowej w Sanoku i Medzilaborcach./.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbudowa budynku Sanockiego Domu Kultury o salę tańca o powierzchni całkowitej netto 433,94 m2 i powierzchni zabudowy 284 m2. Zakres prac obejmuje: - roboty rozbiórkowe, - roboty ogólnobudowlane, - roboty wykończeniowe, wyposażenia i wystroju wnętrz, - roboty instalacyjne w zakresie: instalacje wod-kan, instalacje c.o., instalacje elektryczne i elektroakustyczne, wentylacja mechaniczna, - uzyskanie w imieniu inwestora prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie przez wykonawcę wadium w wysokości 50 000,00 PLN (słownie : pięćdziesiąt tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1 Spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 2 Udzielą co najmniej 36 miesięcy gwarancji i rękojmi za przedmiot zamówienia, 3 Posiadają ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - budowlanej. 4 Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na realizację w/w zamówienia w wysokości min. 500 000 zł pozwalające uruchomić refinansowanie realizacji zamówienia, 5 Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej trzy roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 6 Posiadają odpowiedni potencjał kadrowy - Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany Personel w celu obsadzenia podanych w tabeli stanowisk: Kierownik budowy - 5 lat doświadczenia zawodowego - uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej *Jako minimalne doświadczenie zawodowe rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych odpowiednich dla danej branży i przepracowane na wymienionym stanowisku. Należy dołączyć zaświadczenie, że osoby są członkami Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków wymaganych w niniejszym przetargu każdy Wykonawca złoży następujące dokumenty stanowiące załączniki do oferty: 1 Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w trybie art. 24. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej /ustawą/, zamawiający żąda następujących dokumentów: 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 3 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 4 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy o zamówieniach publicznych (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku, gdy Wykonawca jest osobą prawną informacja winna dotyczyć aktualnych członków władz. 5 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1, pkt 9 (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 6 Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, (wymagane uprawnienia budowlane do nadzorowania robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i zaświadczenie do kierowania i nadzorowania pracami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych w specjalności konstrukcyjnej i innych specjalności techniczno budowlanych. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 7 Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego o okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności potwierdzonymi dokumentami stwierdzającymi, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia wymagane Prawem Budowlanym - oraz życiorysami zawodowymi wymaganymi pkt.5. 8 Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 7 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 9 Wyposażenie techniczne będące w dyspozycji Wykonawcy, niezbędne do wykonania zamówienia - wyszczególnienie w SIWZ i przedmiarach robót 10 Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa pkt 9 wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 11 Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. 12 Wykaz wykonanych przez Wykonawcę, co najmniej trzech w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to za ten okres, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów. 13 Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 14 Informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości, co najmniej 500 000,00 zł lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 15 Oświadczenie o spełnieniu warunków w trybie art. 22 ust. 1, pkt 1-3, ustawy Prawo Zamówień Publicznych ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zetorzeszow.pl/umsanok/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Sanoka ul. Rynek 1, 38-500 Sanok, pok nr 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Sanoka ul. Rynek 1, 38-500 Sanok, pok nr 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Roztańczone Pogranicze. Modernizacja infrastruktury kulturowej w Sanoku i Medzilaborcach w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.