eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Adaptacja sali na terenie ZUOK na cele edukacji ekologicznej (wyposażenie sali i zaplecza) w ramach Projektu Centrum Edukacji Ekologicznej Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania EcoKid

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-28

Toruń: Adaptacja sali na terenie ZUOK na cele edukacji ekologicznej (wyposażenie sali i zaplecza) w ramach Projektu Centrum Edukacji Ekologicznej Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania EcoKid
Numer ogłoszenia: 141873 - 2015; data zamieszczenia: 28.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 121357 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z o.o., ul. Grudziądzka 159, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6398119, 6398166, faks 056 6398120.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja sali na terenie ZUOK na cele edukacji ekologicznej (wyposażenie sali i zaplecza) w ramach Projektu Centrum Edukacji Ekologicznej Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania EcoKid.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia sali i zaplecza w związku z adaptacją sali na terenie ZUOK na cele edukacji ekologicznej w ramach Projektu Centrum Edukacji Ekologicznej Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania EcoKid, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013. 2. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa następującego asortymentu: Wizualizer szt. 1, Laptop szt. 3, Projektor (3d bezprzewodowy) szt. 1, Projektor (2d bezprzewodowy) szt. 1, Monitor interaktywny szt. 1, Okulary 3D migawkowe szt. 15, Okulary 3D pasywne polaryzacyjne do współpracy z telewizorem 3D szt. 50, Telewizor z pasywną technologią 3D (min. 55 cali z modułem Wi - Fi) szt. 1, Wskaźnik laserowy (do prezentacji) szt. 1, Tablet szt. 25, Modem i okablowanie szt. 1, Urządzenie wielofunkcyjne szt. 1, Kamera cyfrowa szt. 1, Aparat cyfrowy szt. 1, Interaktywne pióro z funkcją tabletu szt. 2, Oprogramowanie szt. 2, Bindownica szt. 1, Laminator szt. 1, Niszczarka do dokumentów szt. 1, Odkurzacz szt. 1.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 32.32.12.00 - Urządzenia audiowizualne 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 32.32.46.00 - Telewizory cyfrowe 30.21.32.00 - Komputer tablet 32.42.20.00 - Elementy składowe sieci 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 38.65.16.00 - Kamery cyfrowe 38.65.10.00 - Aparaty fotograficzne 48.62.40.00 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC) 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli 30.19.14.00 - Niszczarki 39.71.34.30 - Odkurzacze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa sprzętu audiowizualnego i komputerowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TBM Software Sp. z o.o., ul. Białostocka 22, 03-741 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74812,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 90317,02

  • Oferta z najniższą ceną: 90317,02 / Oferta z najwyższą ceną: 109557,94

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa sprzętu biurowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • 3W Design Team Bartosz Obermuller, ul. Wrzosowa 2, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1062,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1326,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1326,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1326,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.