eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krokowa › Wykonywanie przewozów młodzieży szkolnej z terenu gminy Krokowa do Szkół Podstawowych i Gimnazjów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-14

Krokowa: Wykonywanie przewozów młodzieży szkolnej z terenu gminy Krokowa do Szkół Podstawowych i Gimnazjów
Numer ogłoszenia: 141810 - 2007; data zamieszczenia: 14.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Szkolna 2, 84-110 Krokowa, woj. pomorskie, tel. 058 6754100, fax 058 6754101.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krokowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie przewozów młodzieży szkolnej z terenu gminy Krokowa do Szkół Podstawowych i Gimnazjów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - wykonywanie przewozów młodzieży szkolnej w ciągu roku szkolnego: ok. 148800 km (800 km/dzień), - sprawowanie opieki nad przewożonymi uczniami w ciągu roku szkolnego, - wykonywanie przewozów dodatkowych: łącznie ok. 7440 km.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.30.00 - Usługi transportowe dla ograniczonej grupy klientów1 Kod CPV wg słownika 2008: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym: - posiadają uprawnienia do wykonywania transportu drogowego w zakresie objętym zamówieniem, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: - dysponują dopuszczonymi do ruchu autobusami w stosunku do których wykonawca posiada stosowną licencję na wykonywanie przewozów, które będą wykorzystane przy realizacji zamówienia, w ilości: - 1 szt. - na wykonywanie części nr 1 zamówienia, - 6 szt. - na wykonywanie części nr 2 zamówienia, które posiadają minimum 45 miejsc siedzących/autobus. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły - spełnia/nie spełnia - na podstawie oświadczeń i dokumentów dostarczonych przez wykonawcę w celu ich potwierdzenia. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunki pkt 2 i 3 mogą spełniać łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią załącznika nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2) aktualny odpis z rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) licencję na wykonywanie transportu drogowego w zakresie objętym zamówieniem, 4) wykaz spełniających wymagane warunki autobusów na załączniku nr 5 do specyfikacji. Wymagane dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - należy złożyć pełnomocnictwo ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, - każdy wykonawca składa wymagane oświadczenia i dokumenty określone wyżej w pkt 1 - 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to wymagane dokumenty składa odpowiednio do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krokowa.pl/przetargi

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, ul. Żarnowiecka 29, 84-110 Krokowa, - pok. 15..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2007 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Krokowej, ul. Szkolna 2, 84-110 Krokowa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: przewóz, ze sprawowaniem opieki, młodzieży szkolnej do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Wierzchucinie oraz wykonywanie dodatkowych usług przewozowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wykonywanie przewozów młodzieży szkolnej w ciągu roku szkolnego: ok. 24180 km (130 km/dzień), - sprawowanie opieki nad przewożonymi uczniami w ciągu roku szkolnego, - wykonywanie przewozów dodatkowych: łącznie ok. 1209 km..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: przewóz, ze sprawowaniem opieki, młodzieży szkolnej do pozostałych szkół oraz wykonywanie dodatkowych usług przewozowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wykonywanie przewozów młodzieży szkolnej w ciągu roku szkolnego: ok. 124620 km (670 km/dzień), - sprawowanie opieki nad przewożonymi uczniami w ciągu roku szkolnego, - wykonywanie przewozów dodatkowych: łącznie ok. 6231 km..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.