Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-14
Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z uzupełniającym wyposażeniem elektronicznym.
Numer ogłoszenia: 141803 - 2007; data zamieszczenia: 14.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, ul. Krucza 24/26, 00-526 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5223338, fax 022 5223336.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ncbir.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z uzupełniającym wyposażeniem elektronicznym..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z uzupełniającym wyposażeniem elektronicznym dla Norodowego Centrum Badań i Rozwoju w Warszawie: ZADANIE 1 - dostawa sprzętu komputerowego, ZADANIE 2 - dostawa oprogramowania wraz z instalacją, ZADANIE 3 - system serwerowy, ZADANIE 4 - kolorowe urządzenia wielofunkcyjne. Termin realizacji dla wszystkich zadań - 14 dni od dnia podpisania umowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami Oryginalny kod CPV: 30.21.16.00 - Procesory Kod CPV wg słownika 2008: 31.71.21.16 - Mikroprocesory Oryginalny kod CPV: 30.21.33.00 - Komputery przenośne Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.21.72.30 - Pamięci Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.72.30 - Pamięci Oryginalny kod CPV: 30.23.11.00 - Komputery Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.24.13.10 - Programy komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca, tytułem zabezpieczenia realizacji oferty, wnosi wadium dla poszczególnych części zadania w wysokości : a) Zadanie 1 - dostawa sprzętu komputerowego 5.700,00 zł (pięć tysięcy siedemset złotych); b) Zadanie 2 - dostawa oprogramowania wraz z instalacją 2.700,00 zł (dwa tysiące siedemset złotych); c) Zadanie 3 - system serwerowy 1.300,00 zł (jeden tysiąc trzysta złotych); d) Zadanie 4 - kolorowy system wielofunkcyjny 2.300.00 zł (dwa tysiące trzysta złotych)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenia zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych; - spełniają warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie dokumentów złożonych w ofercie, zgodnie z SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. wykaz 3 wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie objętym przedmiotem zamówienia o wartości równej lub przekraczającej 200.000 zł (dwieście tysięcy złotych) netto każde w okresie od 1 czerwca 2004 do 31 lipca 2007 r. oddzielnie dla zadania pierwszego, 3 zamówienia o wartości zamówienia równej lub przekraczającej 100.000 zł (sto tysięcy złotych) netto oddzielnie dla zadania drugiego, co najmniej 3 zamówień o wartości równej lub przekraczającej 100 000 zł. (sto tysięcy złotych) dla zadania trzeciego oraz co najmniej 3 zamówienia o wartości równej lub przekraczającej 100.000 zł (sto tysięcy złotych) netto dla zadania czwartego a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, stanowiący Załącznik nr 5 do niniejszego SIWZ; 6. sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 7. oświadczenie Wykonawcy w oparciu o 24 ust. 1 i 2 oraz art. 22 ust. 1 ustawy PZP, stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ Oświadczenie Wykonawcy, 8. oświadczenie Wykonawcy w oparciu o art. 44 ustawy PZP, stanowiące Załącznik nr 4 do SIWZ Oświadczenie Wykonawcy. Wskazane dokumenty mogą być dostarczone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (w takim przypadku każda strona dokumentu musi być poświadczona przy użyciu formuły za zgodność z oryginałem). Poświadczenie zgodności z oryginałem powinno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (wraz z imienną pieczęcią osoby poświadczającej kopię za zgodność z oryginałem). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa: 1. dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2. zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy PZP (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składnia ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządowym zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty składane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty przez kilka podmiotów wspólnie lub przedsiębiorców działających w formie spółki cywilnej należy załączyć dokumenty i oświadczenia wszystkich podmiotów występujących wspólnie lub wspólników oraz dokument, który ustanawia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Podpisane i wypełnione załączniki do SIWZ (od 1 do 6).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ncbir.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowe Centrum Badań i Rozwoju 00-526 Warszawa; ul. Krucza 24/26 piętro 3, pokój nr 337..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2007 godzina 10:30, miejsce: W siedzibie Zamawiającego pokój nr 337.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego. Przewidywana ilość komputerów stacjonarnych-30 szt.; komputerów przenośnych - 6 szt.; skanerów biurkowych - 6 szt.; dysków twardych USB2- 6 szt.; monitorów LCD 19 cali - 30 szt.; monitorów LCD 22 cali - 6 szt.; kolorowa drukarka laserowa A4 - 4 szt.; pamięci typu flash RAM 2 GB, USB 2.0 - 25 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00-9, 30.21.16.00-7, 30.21.33.00-8, 30.21.61.10-0, 30.21.72.30-4, 30.23.11.00-8, 30.23.12.50-4, 30.23.32.31-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa oprogramowania wraz z instalacją..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dodtawa oprogramowania biurowego Office 2007 SBE OEM - 36 licencji, oprogramowanie serwerowe Open Workgroup Suite - 40 licencji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.10.00-0, 30.24.13.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: System serwerowy..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa systemu serwerowego: serwer - 2 szt.; streamer - 1 szt.; zasilacz awaryjny - 2 szt.; szafa serwerowa - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.26.00.00-9, 30.23.11.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kolorowe urządzenia wielofunkcyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kolorowych urządzeń wielofunkcyjnych - 2 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie IV etapu remontu instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 211 przy ul. Nowy Świat 21A w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-22-2024)
- Wykonanie druku Farmakopei Polskiej wydanie XIII 2023 w postaci 500 egzemplarzy trzytomowych książek, wraz z dostawą całego nakładu książek
- Dostawy pieczywa
- Wykonanie i dostawa odznak, legitymacji i pudełek do odznak "Honorowy Dawca krwi- Zasłużony dla Zdrowia Narodu" Części 1÷3; ZZP.ZP.411.88.2024
- Dostawa materiałów promocyjnych - zamówienie w podziale na 2 zadania.
- Dostawa części zamiennych potrzebnych do eksponatów w ramach inicjatywy SOWA
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz telefonów komórkowych z akcesoriami - EURES
- Dostawa sprzętu komputerowego, realizowana w 6 częściach
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Modernizacja podjazdu dla karetek oraz przebudowa pomieszczeń na potrzeby szatni dla pracowników SOR w Powiatowym Szpitalu Specjalistycznym w Stalowej Woli w formule zaprojektuj i wybuduj
- "Budowa punktów kamerowych - realizacja 3 zadań z budżetu obywatelskiego"
- Subskrypcja wsparcia technicznego producenta do dwóch urządzeń Barracuda F400 posiadanych przez Urząd do Spraw Cudzoziemców
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.