eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna Góra › DOSTAWA MATERIAŁÓW DO STERYLIZACJI DLA DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM REHABILITACJI SP. Z O.O. W KAMIENNEJ GÓRZE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-01

Kamienna Góra: DOSTAWA MATERIAŁÓW DO STERYLIZACJI DLA DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM REHABILITACJI SP. Z O.O. W KAMIENNEJ GÓRZE
Numer ogłoszenia: 141783 - 2010; data zamieszczenia: 01.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. , ul. Korczaka 1, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 64 59 600, faks 075 64 59 601.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dcrnzoz.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW DO STERYLIZACJI DLA DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM REHABILITACJI SP. Z O.O. W KAMIENNEJ GÓRZE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do sterylizacji (wskaźników biologicznych i paskowych, rękawów i papieru, kaset do sterylizacji plazmowej) dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze. Przedmiot zamówienia podzielony został na 8 pakietów, stanowiących odrębne części zamówienia. Szczegółowe zestawienie asortymentowe zamawianych materiałów i ich ilości określono w tabeli. Ilości te stanowią wartość szacunkową, wyliczoną na postawie zużycia w latach poprzednich, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy w okresie 12 miesięcy może ulec zmianie. Wszystkie materiały do sterylizacji stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać obowiązujące prawnie wymogi dopuszczenia do obrotu. W przypadku materiałów zawartych w Części nr 3 zamówienia (papier do sterylizacji), muszą one spełniać warunki określone w Ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2004 Nr 93 poz. 896 z późn. zm.). Ponadto oferowane materiały muszą spełniać wymogi określone w tabeli, dotyczące parametrów i właściwości, w tym zgodności z podanymi normami. Wykonawca zobowiązany jest posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu oferowanych materiałów oraz oświadczenia producentów o zgodności materiałów z normami podanymi w tabeli. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać mu te dokumenty. Wraz z dostarczonymi materiałami, wybrany Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu przy pierwszej dostawie sporządzone w języku polskim instrukcje obsługi, ulotki itp. dotyczące tych materiałów. Miejscem dostawy jest Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze z siedzibą przy ul. J. Korczaka 1, Pawilon II, Apteka Zakładowa - parter. Zamawiający będzie składał zamówienia w miarę potrzeb, telefonicznie lub faksem. Oczekiwany czas na realizację dostawy wynosi 5 dni od złożenia zamówienia (dotyczy dni roboczych). Za dni robocze zamawiający przyjmuje dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt. Dostarczone materiały muszą posiadać minimum 12-miesięczną gwarancję, licząc od daty ich otrzymania przez Zamawiającego. W przypadku wykrycia wad zamówionych materiałów lub niezgodności asortymentowej i ilościowej ze złożonym zamówieniem, Zamawiający niezwłocznie powiadomi o tym fakcie Wykonawcę i prześle mu protokół opisujący stwierdzone nieprawidłowości. W przypadku złożenia uzasadnionej reklamacji, Wykonawca zobowiązany jest wymienić niezwłocznie i na własny koszt towar wadliwy na wolny od wad i/lub dostarczyć (uzupełnić) asortyment i ilości zgodnie z zamówieniem. Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany jest pisemnie potwierdzić fakt przyjęcia reklamacji. Część nr 1 1 Wieloparametrowy test paskowy (liniowy) do kontroli sterylizacji parą wodną, odpowiadający normom PN EN867-1 i ISO11140-1; podwójny (możliwość zastosowania krótszego paska); substancja wskaźnikowa czuła na wszystkie kluczowe parametry w procesie sterylizacji; nietoksyczny skład chemiczny wskaźnika, bez ołowiu i innych metali ciężkich (1 opak. = 480 szt.) opak. 80 Część nr 2 1 Test biologiczny (fiolkowy) do kontroli sterylizacji parą wodną; odpowiadający normom PN EN866-1,3 i ISO11138-1,3; wskaźnik musi mieć możliwość inkubowania w inkubatorze posiadanym przez Zamawiającego, tj. Attest 118 f-my 3M - temperatura inkubacji 56oC; czas inkubacji - do 48 godzin; wyraźna i czytelna zmiana koloru pożywki w przypadku wykrycia wzrostu bakterii; wskaźnik bez zawartości ołowiu i innych substancji niebezpiecznych (1 opak. = 100 szt.) opak. 10 Część nr 3 1 Papier do sterylizacji; krepowany, zielony; gramatura 60 g/m2, dobra przepuszczalność czynników sterylizacyjnych, duża wytrzymałość na rozerwanie i przekłucie w stanie suchym i mokrym; odpowiadający normie PN EN 868-1,2; 120 cm x 120 cm (1 opak. = 100 szt.) opak. 6 2 Papier do sterylizacji; krepowany, zielony; gramatura 60 g/m2, dobra przepuszczalność czynników sterylizacyjnych, duża wytrzymałość na rozerwanie i przekłucie w stanie suchym i mokrym; odpowiadający normie EN 868-1,2; 90 cm x 90 cm (1 opak. = 250 szt.) opak. 70 3 Taśma samoprzylepna ze wskaźnikiem do sterylizacji parą wodną; wodoodporna, zapewniająca bardzo dobre przyleganie do różnego rodzaju materiałów podczas całego procesu sterylizacji, usuwanie bez pozostawiania kleju; nietoksyczny skład chemiczny wskaźnika (19mm x 50m) szt. 350 Część nr 4 1 Zestaw testowy jednorazowego użytku typu Bowie-Dick (gotowy pakiet) do kontroli prawidłowego działania sterylizatora, odpowiadający normie EN 867-4; substancje chemiczne w zestawie bezpieczne dla środowiska i pozbawione ołowiu; szybki i łatwy w interpretacji wynik testu (1 opak. = 25 szt.) opak. 20 Część nr 5 1 Test biologiczny do kontroli sterylizacji plazmowej z końcowym czasem inkubacji do 24 godz. w temperaturze 55-60oC (1 opak. = 100 szt.) opak. 5 Część nr 6 1 Test paskowy chemiczny do sterylizacji plazmowej (1 opak. = 250 szt.) opak. 16 Część nr 7 1 Kaseta STERRAD NX do sterylizacji plazmowej (na 5 cykli) szt. 60 Część nr 8 1 Rękaw do sterylizacji plazmowej ze wskaźnikiem chemicznym 100 mm x 70 m szt. 10 2 Rękaw do sterylizacji plazmowej ze wskaźnikiem chemicznym 150 mm x 70 m szt. 10 3 Rękaw do sterylizacji plazmowej ze wskaźnikiem chemicznym 200 mm x 70 m szt. 10 4 Rękaw do sterylizacji plazmowej ze wskaźnikiem chemicznym 250 mm x 70 m szt. 10 5 Rękaw do sterylizacji plazmowej ze wskaźnikiem chemicznym 350 mm x 70 m szt. 10.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach określonych w SIWZ. Oświadczenia i dokumenty oceniane będą pod względem ich aktualności i treści odnoszącej się do warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach określonych w SIWZ. Oświadczenia i dokumenty oceniane będą pod względem ich aktualności i treści odnoszącej się do warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach określonych w SIWZ. Oświadczenia i dokumenty oceniane będą pod względem ich aktualności i treści odnoszącej się do warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach określonych w SIWZ. Oświadczenia i dokumenty oceniane będą pod względem ich aktualności i treści odnoszącej się do warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach określonych w SIWZ. Oświadczenia i dokumenty oceniane będą pod względem ich aktualności i treści odnoszącej się do warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    - Oświadczenie, że oferowane materiały spełniają wymogi określone w SIWZ, dotyczące parametrów i właściwości, w tym zgodności z podanymi normami. - Oświadczenie, że oferowane materiały spełniają obowiązujące prawnie wymogi dopuszczenia do obrotu, a w przypadku materiałów zawartych w Części nr 3 zamówienia, że spełniają warunki określone w Ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2004 Nr 93 poz. 896 z późn. zm.).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: w przypadku zmiany w okresie obowiązywania umowy stawki podatku VAT, wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie stosownie do zmiany tej stawki, przy czym ceny jednostkowe i wynagrodzenie netto pozostają bez zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dcrnzoz.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. ul.J.Korczaka 1 58-400 Kamienna Góra, Pawilon I parter (zamówienia publiczne).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. ul.J.Korczaka 1 58-400 Kamienna Góra, Pawilon I parter (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.