Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-12
Wrocław: Dostawa dla Centralnej Sterylizatorni wraz z montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi:
Pakiet Nr 1 - sterylizatora parowego, przelotowego, o pojemności 6 jednostek wsadowych - 1szt.,
Pakiet Nr 2 - urządzenia do dekontaminacji pomieszczeń - 1szt
Numer ogłoszenia: 141781 - 2013; data zamieszczenia: 12.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu , pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3689584, faks 71 36 89 583; 36 89 234.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dco.com.pl,
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa dla Centralnej Sterylizatorni wraz z montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi: Pakiet Nr 1 - sterylizatora parowego, przelotowego, o pojemności 6 jednostek wsadowych - 1szt., Pakiet Nr 2 - urządzenia do dekontaminacji pomieszczeń - 1szt.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa dla Centralnej Sterylizatorni wraz z montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi: Pakiet Nr 1 - sterylizatora parowego, przelotowego, o pojemności 6 jednostek wsadowych - 1szt., Pakiet Nr 2 - urządzenia do dekontaminacji pomieszczeń - 1szt.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.10-9, 33.19.10.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Łącznie 4.200,00 zł, w tym: Pakiet nr 1 - 4.000,00 zł, Pakiet nr 2 - 200,00 zł.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie z art. 22 ustawy- Załącznik nr 5 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie należytego wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 2 dostaw, o porównywalnym charakterze (tj. dla Pakietu Nr 1 - dostawa sterylizatora 6ST, dla Pakietu Nr 2 - dostawa urządzenia do dekontaminacji pomieszczeń) do niniejszego zamówienia -, o wartości netto: Pakiet nr 1 - 300.000,00 zł każda, Pakiet nr 2 - 25.000,00 zł każda. 1. Wykaz- załącznik nr 6 do SIWZ - wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 2. Poświadczenie/-a potwierdzające, że dostawa/-y została/-y wykonane/a lub są wykonywane należycie. Poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert lub oświadczenie Wykonawcy, - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. LUB 3. W miejsce poświadczeń, o których mowa powyżej, Wykonawcy mogą złożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług, określone w §1, ust. 1, pkt. 3 w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).Dokument/-y potwierdzający/-e, że dostawa/-y została/-y wykonane/a należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie z art. 22 ustawy- Załącznik nr 5 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie z art. 22 ustawy- Załącznik nr 5 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie zdolności finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. wykazanie posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę łącznie minimum 320.000,00 zł, na Pakiet nr 1 - 300.000,00 zł, na Pakiet nr 2 - 20.000,00 zł. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jeden Pakiet, kwotę ubezpieczenia należy zsumować. Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. W przypadku wyrobów medycznych zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010. o wyrobach medycznych. Zamawiający żąda ważnych i aktualnych na dzień otwarcia ofert dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu na terenie RP m.in. (jeżeli dotyczy) Deklaracje Zgodności, Certyfikat CE, Certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną , instrukcję używania wyrobu, dokument potwierdzający, że oferowany wyrób medyczny został zgłoszony/wpisany do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu lub dokonano powiadomienia o wyrobie w trybie art. 58 ustawy o wyrobach medycznych (nazwa wyrobu zgłoszona/wpisana/ z powiadomienia do rejestru winna odpowiadać nazwie handlowej /katalogowej oferowanego wyrobu) - jeśli dotyczy. 2. W celu potwierdzenia wymaganych parametrów do oferty należy dołączyć katalogi/prospekty/foldery/ materiały firmowe producenta zawierające opis parametrów technicznych oferowanego przedmiotu zamówienia. W przypadku folderu w języku obcym do oferty należy dołączyć folder wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów we wszystkich dostępnych źródłach w tym również poprzez zwrócenie się o złożenie dodatkowych wyjaśnień przez Wykonawcę. Wykonawca winien zaznaczyć w katalogu, której pozycji on dotyczy.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 3 do SIWZ, Wypełniony arkusz asortymentowo - cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ, Wypełnione graniczne parametry techniczne - załącznik nr 1 do SIWZ, Potwierdzenia wniesienia wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku urzędowej zmiany wielkości podatku od towarów i usług - VAT, wynagrodzenie brutto podlega automatycznej waloryzacji uwzględniającej tę zmianę. Powyższa zmiana obowiązuje począwszy od dnia wprowadzenia urzędowej zmiany stawki VAT i nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy. Strony przewidują możliwość wprowadzenia zmian do umowy w następujących przypadkach: - zmiany osób upoważnionych do reprezentacji, - regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmian umowy, - z powodu okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz w każdym przypadku, kiedy zmiany umowy są korzystne dla Zamawiającego z zachowaniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, - zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy z przyczyn wynikających z przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, przy czym okoliczność ta musi być zgłoszona przez stronę , która się na nią powołuje na piśmie i udokumentowana.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dco.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląskie Centrum Onkologii, pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, budynek H (Przychodnia), III piętro, pok. 312.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Dolnośląskie Centrum Onkologii, pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, budynek H (Przychodnia), III piętro, pok. 312.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 - Dostawa dla Centralnej Sterylizatorni wraz z montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi - sterylizatora parowego, przelotowego, o pojemności 6 jednostek wsadowych - 1szt.,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 1 - Dostawa dla Centralnej Sterylizatorni wraz z montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi - sterylizatora parowego, przelotowego, o pojemności 6 jednostek wsadowych - 1szt.,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 - Dostawa dla Centralnej Sterylizatorni wraz z montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi - urządzenia do dekontaminacji pomieszczeń - 1szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 2 - Dostawa dla Centralnej Sterylizatorni wraz z montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi - urządzenia do dekontaminacji pomieszczeń - 1szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont węzłów sanitarnych w budynkach nr 1 i 2 na terenie kompleksu wojskowego w Ostrej Górze (2 zadania)
- Sukcesywna dostawa materiałów do hodowli prątków z dzierżawą analizatora przez okres 24 miesięcy.
- Sukcesywna usługa syntezy spulowanych oligonukleotydów i sond TaqMan na potrzeby realizacji projektu przez Grupę Badawczą Wirusologii Ilościowej
- "Jednorazowa dostawa odczynników do biologii molekularnej na potrzeby realizacji projektu przez grupę badawczą neuroplastyczności i metabolizmu"
- "Dostawa odczynników do biologii molekularnej z podziałem na 5 części na podstawie umowy ramowej dla Grupy Badawczej Wirusologii Ilościowej"
- Zapewnienie wsparcia na infrastrukturę i oprogramowanie IBM
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.