To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-06-01
Wrocław: Sprzęt komputerowy dla Rekrutacji
Numer ogłoszenia: 141759 - 2010; data zamieszczenia: 01.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 137139 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, Al. I. J. Paderewskiego 35, 51-612 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3473554, faks 071 3473339.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzęt komputerowy dla Rekrutacji.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego w postaci zestawów kompterowych wraz z systemem operacyjnym i pakietem biurowym (2 szt.) oraz monitorów LCD 19 (2 szt.).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 48.42.20.00 - Zestawy pakietów oprogramowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Sprzęt komputerowy dla Rekrutacji
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GVC TAX SŁAWOMIR SOBECKI, MACIEJ WOLAŃSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
GVC TAX SŁAWOMIR SOBECKI, MACIEJ WOLAŃSKI SPÓŁKA JAWNA
- GVC TAX Sławomir Sobecki, Maciej Wolański Spółka Jawna, ul. Kościuszki 178/1B, 50-437 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4336,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5219,16
Oferta z najniższą ceną: 5219,16 / Oferta z najwyższą ceną: 5219,16
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 3) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający w trybie pilnym musiał dokonać zakupu sprzętu komputerowego. Sprzęt komputerowy jest niezbędny do przeprowadzenia na początku czerwca rekrutacji studentów na Uczelni. Zamawiający w swoich zasobach nie posiada zastępczych Zestawów komputerowych oraz monitorów LCD, które na ten czas mogłyby zapewnić sprawną rekrutację. W związku z tym, iż działania rekrutacyjnie są na Uczelni prowadzone raz do roku Zamawiający nie posiada dla tych celów stałego sprzętu. Nabywany raz do roku sprzęt komputerowy na ten cel po zakończeniu wspomnianej rekrutacji jest wykorzystywany przez inne jednostki Uczelni, które wymagają uzupełnienia braków sprzętowych. Zamawiający ze znacznym wyprzedzeniem dopełnił wszelkich starań, aby nabyć wspomniany pilnie potrzebny sprzęt zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Pzp. Potwierdzeniem powyższego jest to, iż od początku tego roku zostały przeprowadzone trzy postępowania zapewniające konkurencyjność tj. w trybie przetargu nieograniczonego z podziałem na zadania (etap I, II, III) na dostawę Sprzętu komputerowego i peryferyjnego. Przedmiot zamówienia w postaci 2 szt. Zestawów komputerowych oraz 2 szt. monitorów LCD był umieszczony w Zadaniu I we wszystkich trzech kolejnych przeprowadzonych postępowaniach przez Zamawiającego. Pierwsze postępowanie (etap I) dla Zadania I zostało unieważnione z uwagi na fakt, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższała kwotę, którą Zamawiający mógł przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W drugim postępowaniu (etap II) dla Zadania I została wybrana oferta najkorzystniejsza. Wybrany Wykonawca odmówił podpisania umowy argumentując to, wystąpieniem pomyłki rachunkowej przy sporządzeniu oferty. Zamawiający nie dokonał zgodnie z przysługującą mu możliwością art. 94 ust. 3 ustawy Pzp wyboru kolejnej najkorzystniejszej oferty z pośród pozostałych, ponieważ jej cena przewyższała kwotę, którą można było przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Trzecie postępowanie (etap III) dla Zadania I unieważniono gdyż nie złożono żadnej ważnej oferty niepodlegającej odrzuceniu dla tego zamówienia (złożono 1 ofertę). Przedmiot zamówienia nie mógł być nabyty w drodze kolejnego postępowania w podstawowych trybach ponieważ zachowanie ustawowych terminów dla tych postępowań uniemożliwiłoby otrzymanie tego sprzętu na pożądany przez Zamawiającego czas, w którym ma odbyć się wspomniana rekrutacja studentów na Uczelni. Wobec powyższego znajduje zastosowanie przepis art. 67 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp, iż ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można dochować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa materiałów zużywalnych i odczynników dla Grupy Badawczej Immunoterapii (5 Zadań)
- SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA DOMÓW STUDENCKICH UNIWERSYTETU WROCŁAWSKIEGO
- Remont tarasu, pomieszczenia pod tarasem i przebudowa instalacji hydrantowej w budynku Przedszkola nr 71 przy ul. Kiełczowskiej 31-33 we Wrocławiu
- Dostawa respiratora dla Oddziału Intensywnej Terapii Noworodka Szpitala Specjalistycznego im. A.Falkiewicza we Wrocławiu
- "Remont systemów wentylacji mechanicznej Aereco oraz wymiana nasad Turbowent na nieruchomościach należących do TBS WROCŁAW SP. Z O.O." Zamówienie podzielone na dwa zadania.
- SZP/242-109/2024 Dostawa analizatora gazu syntezowego w ramach potrzeb Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy Konopnica
- Dostawa komputerów przenośnych i replikatorów portów usb
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji programu Erasmus + dla PANS w Chełmie
- Leasing sprzętu komputerowego składającego się ze 190 komputerów typu All In One o parametrach technicznych określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.