eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Fizyczna ochrona osób i mienia w Sądzie Okręgowym w Tarnowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-01

Tarnów: Fizyczna ochrona osób i mienia w Sądzie Okręgowym w Tarnowie
Numer ogłoszenia: 141753 - 2010; data zamieszczenia: 01.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Tarnowie , ul. J. Dąbrowskiego 27, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 688 74 05, faks 014 688 74 89.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnow.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Fizyczna ochrona osób i mienia w Sądzie Okręgowym w Tarnowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest fizyczna ochrona osób i mienia w Sądzie Okręgowym w Tarnowie realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia oraz dozoru urządzeń zabezpieczających a także konwojowanie wartości pieniężnych. 2. CPV 7971000-4 - usługi ochroniarskie 3. Przedmiot ochrony Obiekt Sądu Okręgowego w Tarnowie o łącznej powierzchni 10 150 m2 w tym komunikacja 3 250 m2 Teren przed budynkiem, w tym parking o łącznej powierzchni 2 700m2 (miejsc postojowych dla 120 samochodów osobowych) Ilość pracowników zatrudnionych w Sądach Okręgowym i Rejonowym 217 osób Ilość petentów w ciągu jednego dnia roboczego to około 1 000 osób 4. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić obsadę następujących stanowisk osobami posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej minimum pierwszego stopnia w przedstawionym niżej rozkładzie czasu pracy: Wejście do budynku (kontrola osób wchodzących oraz wnoszonych przez nich bagaży) - 1 pracownik ochrony Monitoring (dozór obiektów i rejonów objętych systemem telewizji przemysłowej) - pomieszczenie portierni nr 21 - 1 pracownik ochrony Obchód określonego terenu budynku oraz terenu na zewnątrz budynku, wraz ze sprawdzeniem wszystkich zabezpieczeń w obiekcie oraz z wpisem o tym fakcie do książki służby, szczególnie w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości - 2 pracowników ochrony (w przeciwnych miejscach w budynku) Poniedziałek: 1 pracownik w godzinach 7.30-15.30 2 pracowników w godzinach 8.00-16.00 1 pracownik w godzinach 10.00-18.00 Wtorek-piątek 1 pracownik w godzinach 7.30-15.30 3 pracowników w godzinach 8.00-16.00 Wszelkie zmiany w obsadzie stanowisk ochrony wymagają zgody Zamawiającego 5. Przedmiot zamówienia obejmuje: Usługi ochrony fizycznej osób i mienia w Sądzie Okręgowym w Tarnowie, w ramach której Wykonawca będzie zobowiązany: a) do ochrony pracowników Sądu Okręgowego i Rejonowego w Tarnowie w czasie i miejscu wykonywania zadań służbowych, b) do ochrony osób przebywających w budynku sądowym tj. osób przebywających na delegacji w tutejszych sądach, stron procesowych oraz interesantów, c) świadczyć ochronę mienia Sądu Okręgowego i Rejonowego w Tarnowie, przestrzegając zasad wejścia i wjazdu na teren Sądów, d) nadzorować ruch osób wchodzących i wychodzących, żądając w uzasadnionych sytuacjach, potwierdzenia tożsamości i okazania stosownych dokumentów, e) kontrolować wjazd i wyjazd z parkingu oraz parkowanie pojazdów przed budynkiem Sądów, f) prowadzić książkę służby i wpisywać do niej informacje o czasie objęcia i zdania służby oraz pisać w niej o istotnych, z punktu widzenia bezpieczeństwa chronionych osób i mienia, wydarzeniach z opisem ich przebiegu, Służba powinna być odbierana i zdawana uprawnionemu pracownikowi Sądu, g) w razie konieczności współpracować z policją i strażą miejską a także z innymi służbami, h) utrzymywać patrol interwencyjny w gotowości do natychmiastowego wsparcia, w razie konieczności, po wezwaniu przez dozorujących, w celu wyeliminowania zagrożenia i zabezpieczenia obiektu i) zabezpieczenie obiektów i terenu przed przenikaniem i działaniem elementów przestępczych i przypadkowych poprzez monitorowania obiektu za pomocą telewizji przemysłowej, j) zapobieganie kradzieżom i niszczeniu mienia na terenie ochranianego obiektu, k) bezzwłoczne powiadamianie upoważnionego pracownika Sądu o przypadkach zakłócenia ustalonego porządku, w przypadku zauważenia pożaru, w przypadkach zaistnienia wypadków i zagrożeń i innych zdarzeń, mających wpływ na bezpieczeństwo ochranianego obiektu, l) podejmowanie działań, mających na celu uchylenie bezpośredniego niebezpieczeństwa, grożącego chronionemu dobru i ewentualnie w uzasadnionych przypadkach, odpieranie bezpośredniego, bezprawnego i rzeczywistego zamachu na dobro pozostające pod ochroną, m) ujmowanie osób stwarzających w sposób oczywisty bezpośrednie zagrożenie w trybie i przypadkach określonych w przepisach prawnych, n) zaznajomienie się w pełni z topografią chronionego obiektu oraz umiejętność obsługi głównych wyłączników prądu, instalacji ppoż, zaworów wodnych oraz platformy dla osób niepełnosprawnych, Usługi konwojowania transportem Wykonawcy wartości pieniężnych, 4-5 razy w miesiącu, w terminie każdorazowo wskazanym przez Zamawiającego, na trasie od siedziby Zamawiającego do banku, w którym Zamawiający ma rachunek (na terenie miasta Tarnowa), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 14 października 1998 r. w sprawie szczegółowych zasad i wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne.(Dz.U. z 1998r., Nr 129, poz. 858 ze zm.) 6. Nadto Wykonawca jest zobowiązany do: wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami o ochronie osób i mienia przez osoby umundurowane, zaopatrzone w czytelne identyfikatory, wyposażone w sprzęt osobisty (środki łączności, środki ochrony osobistej, podręczne środki obezwładniające itp.), zapewnienia wzmocnienia ochrony obiektu i osób, znajdujących się w obiekcie, w zależności od potrzeb Zamawiającego, zapewnienia stałej łączności z osobą wskazaną przez Zamawiającego do wykonywania wszelkich czynności, związanych z realizacją umowy, terminowego i rzetelnego wykonywania przedmiotu zamówienia oraz podjęcia odpowiedzialności za jakość i zgodność a warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, posiadania ubezpieczenia wartości pieniężnych w transporcie od kradzieży z włamaniem i rabunku na terenie RP na kwotę 100.000 zł posiadania własnego pojazdu przystosowanego i specjalnego, służącego do przewozu wartości pieniężnych lub konwojowania osób z wartościami pieniężnymi, 7. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie z uwzględnieniem m.in. przepisów: Ustawy z dnia 22. sierpnia 1997 roku - o ochronie osób i mienia tj. Dz. U.97.145.1221 ze zm. Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30. czerwca 1998 roku w sprawie szczegółowych warunków i sposobów użycia przez pracowników ochrony środków przymusu bezpośredniego Dz.U.98.120.780 z późn. zm. , Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9. września 1998 roku w sprawie określenia rodzajów obiektów, w których mogą być stosowane paralizatory elektryczne., Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 14 października 1998 r. w sprawie szczegółowych zasad i wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne Dz.U.98.129.858 ze zm., Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 04. czerwca 1998 roku w sprawie wzoru i trybu wydawania licencji pracownika ochrony fizycznej i pracownika zabezpieczenia technicznego oraz trybu i częstotliwości wydawania przez organy Policji opinii o pracownikach ochrony Dz.U.98.78.511 ze zm..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; a) Wykonawca musi posiadać koncesję na ochronę osób i mienia wydaną przez MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, Ocena spełniania warunku: spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; a) Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3-ch lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług - co najmniej 3 usług polegających na ochronie fizycznej obiektów o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł, Ocena spełniania warunku: spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a) Wykonawca winien dysponować co najmniej jednym własnym pojazdem przystosowanym i służącym do przewozu wartości pieniężnych lub konwojowania osób z wartościami pieniężnymi, b) Wykonawca powinien posiadać zmontowaną i wyposażoną w środki przymusu bezpośredniego oraz łączności bezprzewodowej zewnętrznej i wewnętrznej Grupę Interwencyjną, Ocena spełniania warunku: spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a) Wykonawca winien dysponować osobami, posiadającymi wymagane uprawnienia (co najmniej licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia) w ilości zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, Ocena spełniania warunku: spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • sytuacji ekonomicznej i finansowej; a) Wykonawca winien posiadać opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczeniową nie mniejszą niż 500.000,00 zł Ocena spełniania warunku: spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik Nr 2 do SIWZ, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - Załącznik Nr 2a do SIWZ,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. zmiany teleadresowe 2. zmiany osób bezpośrednio wykonujacych prezedmiot zamówienia w zw. z przyczynami obiektywnymi niezależnymi od Wykonawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnow.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Tarnowie ul. Dąbrowskiego 27 33-100 Tranów Oddział Gospodarczy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2010 godzina 11:30, miejsce: Sąd Okręgowy w Tarnowie ul. Dąbrowskiego 27 33-100 Tranów Oddział Gospodarczy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.