eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup mikroskopu fluorescencyjny z systemem do rejestracji i analizy obrazu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-11

Warszawa: Zakup mikroskopu fluorescencyjny z systemem do rejestracji i analizy obrazu.
Numer ogłoszenia: 141742 - 2009; data zamieszczenia: 11.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski Wydział Biologii , ul. Miecznikowa 1, 02-096 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5541107, faks 022 5541102.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biol.uw.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup mikroskopu fluorescencyjny z systemem do rejestracji i analizy obrazu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje dostawę, instalację i uruchomienie odwróconego mikroskopu fluorescencyjnego oraz szkolenie użytkowników. Mikroskop będzie używany do obserwowania komórek ssaczych w świetle przechodzącym (kontrast fazowy) oraz z zastosowaniem fluorescencji. Głównym zastosowaniem mikroskopu będzie obrazowanie fluorescencyjne, dlatego też parametry mikroskopu powinny przede wszystkim zapewniać jak najlepszą jakość obrazu w tym rodzaju obrazowania. Mikroskop powinien zapewniać możliwość obserwowania zarówno utrwalonych preparatów mikroskopowych, jak i materiału żywego (zarówno dla obrazowania w świetle przechodzącym jak i fluorescencji), mikroskop musi umożliwiać trójwymiarowe obserwacje przyżyciowe w świetle fluorescencyjnym oraz przechodzącym. Budowa mikroskopu powinna umożliwiać obserwację komórek hodowanych na szalce o wysokości do 2,7 cm. Mikroskop musi mieć możliwość automatycznej zmiany filtrów, obiektywów, pozycji w osi Z, zamykania i otwierania drogi świetlnej zarówno w świetle przechodzącym, jak i w obrazowaniu fluorescencyjnym oraz regulację intensywności oświetlenia dla analizy w świetle przechodzącym i fluorescencyjnym. Zestaw musi zapewniać możliwość sterowania automatycznymi funkcjami mikroskopu z poziomu oprogramowania. Oferowany zestaw musi posiadać możliwość dalszego funkcjonalnego rozbudowania o zmotoryzowany stolik skanujący i komorę inkubacyjną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wyszczególnienie wymaganych parametrów technicznych zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ - Parametry techniczne przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.26.10.00 - 32.26.10.00 33.43.40.00 - 33.43.40.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: 3 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia zostanie wykluczony Wykonawca, który nie wniesie wadium. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wnosi się wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. Nie jest dopuszczalna bezpośrednia wpłata kwoty wadium np. w kasie zamawiającego lub banku. Zaleca się potwierdzenie kopi przelewu - za zgodność z oryginałem - zgodnie z zapisem art. 10 § 1 ust. 8 niniejszej SIWZ. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: Nr 12 1160 2202 0000 0000 6084 9173 z podaniem aktualnego numeru przetargu (na przelewach nr rachunku należy pisać w sposób ciągły - bez spacji) 7. Wadium wniesione przelewem na konto UW uznane będzie za wniesione w terminie jeżeli przed terminem składania ofert konto zamawiającego będzie uznane kwotą wadium. 8. W przypadku zamiaru złożenia wadium w postaci poręczenia oraz gwarancji bankowej i gwarancji ubezpieczeniowej wykonawca zobowiązany jest przedstawić Kwestorowi Uniwersytetu Warszawskiego odpowiednie dokumenty lub wzory dokumentów na cztery dni robocze przed terminem składania ofert, celem zweryfikowania i wydania pisemnej opinii. Wykonawca dołączy do oferty zaopiniowany przez Kwestora UW wzór papieru wartościowego: poręczenia, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, wraz z oryginałem dokumentu. Dokumenty lub ich wzory można przesłać do Kwestora UW faksem na nr 0-22 552 32 99 lub złożyć je w Sekretariacie Kwestora UW na ul. Karowej 20, V piętro, pok. 502, tel. 0-22 55-20-880. Wadium wnoszone w formie gwarancji bankowej może być wystawione przez bank krajowy lub zagraniczny. Zaleca się, aby gwarancja wystawiona przez bank zagraniczny była potwierdzona przez bank krajowy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy. 2. Ocena spełnienia warunków określonych w art. 22 Ustawy oraz warunków szczegółowych określonych w niniejszym paragrafie - ust. 3 nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w § 2 niniejszego artykułu, a oparty będzie na zasadzie TAK/NIE (spełnia/nie spełnia) 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 3.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;. Wykażą się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej trzech dostaw Mikroskopu Fluorescencyjnego, z podaniem ich wartości (nie mniejszej niż 300 000,00 PLN brutto, każda) . 3.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 PLN. 4. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunków wymaganych określonych w ust. 3 niniejszego paragrafu oświadczeniami i dokumentami określonymi w § 2. 5. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zostaną wykluczeni wykonawcy, z przyczyn określonych w art. 24 Ustawy. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu, każdy z wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą (Formularz Oferty) - następujące oświadczenia i dokumenty - wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy - zgodnie z odpowiednimi zapisami niniejszej SIWZ: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4, 5, 6, 7, 8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 pkt. 9 Ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 PLN, 7) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Formularz Nr 1), 8) wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 3 dostaw Mikroskopu Fluorescencyjnego zbliżonych zakresem do przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości (nie mniejszej niż 300 000,00 PLN brutto, każda), dat wykonania i odbiorców wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie (Formularz Nr 2), 2. Inne dokumenty stanowiące ofertę 1) zaleca się dołączenie zaakceptowanego wzoru umowy - podpisanego na ostatniej stronie przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 2) dokumentacja techniczna - oryginalny katalog producenta oferowanego mikroskopu w jednym z języków powszechnie używanych w handlu międzynarodowym bez obowiązku ich tłumaczenia na język polski. 3) szczegółowy opis oferowanych warunków gwarancji i serwisu, w tym potwierdzenie posiadania autoryzowanego serwisu dysponującego pełną dokumentacją i doświadczeniem w obsłudze zamawianego sprzętu w Polsce . 4) dowód wniesienia wadium (wadium wnoszone w gwarancjach lub/i poręczeniach należy składać w formie oryginału, wraz z zaopiniowanym wzorem - zgodnie z art. 6 Specyfikacji). Oryginały (wraz z zaopiniowanym wzorem), można dołączyć do oferty lub złożyć przed upływem terminu składania ofert na Wydział Biologii- pok. 113B (patrz adres - art. 5 § 3 ust. 3) lub dołączyć np. w koszulce do wierzchniej strony koperty zawierającej ofertę. Wysokość wadium została określona w art. 6 SIWZ. 5) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych); Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego (lub kopii potwierdzonej notarialnie) oraz posiadać termin ważności, z którego wynika, że jest obowiązujące dla niniejszego postępowania i obejmować niniejsze postępowanie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biol.uw.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Biologii ul. Miecznikowa 1 02-096 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2009 godzina 12:00, miejsce: Wydział Biologii Uniwersytet Warszawski, pokój 113B ul. Miecznikowa 1 02-096 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.