To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-05-18
Gdynia: Sprzedaż i dostawa artykłów biurowych, sprzętu biurowego oraz papieru kserograficznego.
Numer ogłoszenia: 141737 - 2011; data zamieszczenia: 18.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 117935 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny, ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (0-58) 668-60-00/01, faks (0-58) 669-68-44.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż i dostawa artykłów biurowych, sprzętu biurowego oraz papieru kserograficznego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest sprzedaż i dostawa do siedziby Pomorskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa przy ul. Kołłątaja 1 w Gdyni oraz podległych 16 Biur Powiatowych, mieszczących się w każdym powiecie województwa pomorskiego, fabrycznie nowych i nie mających śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania artykułów biurowych, sprzętu biurowego oraz papieru kserograficznego, zwanych dalej przedmiotem zamówienia. 2.Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7; 30.19.76.44-2. 3.Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia przedstawia Tabela Nr 1, zamieszczona na str.3÷6 SIWZ. 4.Przedmiot zamówienia będzie dostarczany na każde wezwanie zamawiającego, na koszt i ryzyko wykonawcy. Adresy, pod które będzie dostarczany przedmiot zamówienia przedstawia Tabela Nr 2. 5.Jakość przedmiotu zamówienia nie może być gorsza niż określona w Tabeli Nr 1. 6.Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy, w godzinach od 7:30 do 15:30, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z odbiorcą (Tabela Nr 2). 7.Przedmiot zamówienia będzie dostarczany sukcesywnie, częściami, w terminie 5 dni kalendarzowych od dnia złożenia przez zamawiającego pisemnego zamówienia za pomocą faksu lub e-maila. 8.W przypadku wystąpienia zastrzeżonych nazw własnych producentów lub produktów, dopuszcza się dostarczenie przedmiotu zamówienia w pełni równoważnego do wymaganych, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy. 9.W przypadku zaoferowania przez wykonawcę produktów równoważnych należy dołączyć do oferty próbki, w ilości po 1 sztuce. 10.W przypadku wystąpienia wątpliwości zamawiającego co do zaoferowanych produktów równoważnych, udowodnienie równoważności leży po stronie wykonawcy. 11.Zakazuje się jakichkolwiek zmian w opisach poszczególnych produktów, jednostkach miar oraz ich ilości. Każda zmiana będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.76.44-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- 1.PHU Samfix-Papier Grzegorz Badtke, Dagmar Badtkeova Sp.j.; Al. Generała Hallera 132, 80-416 Gdańsk., PHU Samfix-Papier, Al. Generała Hallera 132,, 80-416 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 222523,26
Oferta z najniższą ceną: 221927,60 / Oferta z najwyższą ceną: 267796,55
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa specjalistycznych baterii do radiostacji doręcznych.
- Remont nawierzchni drogi między budynkami 143 i 138 - 4001
- Modernizacja Laboratorium Podstaw Elektrotechniki
- Zagospodarowanie terenu przy przedszkolu nr 32 w Gdyni (etap I)
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont z przebudową i termomodernizacją budynku 507 na terenie AMW im. Bohaterów Westerplatte, wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę
- Zakup łóżek z szafkami przyłóżkowymi na Oddział Chirurgii Ogólnej w ramach projektu "Przebudowa oraz modernizacja Oddziału Chirurgicznego Ogólnego Szpitala Szpitale Pomorskie Sp. z o.o."
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów promocyjnych z ologowaniem w ilości 300 kompletów
- Dostawa papieru ozdobnego oraz papieru do drukarek, kserokopiarek, ploterów dla komórek organizacyjnych UMWL w Lublinie zaangażowanych we wdrażanie programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego(...)
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DLA COPERNICUS PL SP. Z O.O.
- Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Zakup i dostawa artykułów biurowych
- Zakup papieru ksero na wszystkie obiekty Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM - CSW w Łodzi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.