eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jeziorany › wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn. "Porządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w zlewni rzeki Symsarna - wschód gminy Jeziorany "



Ogłoszenie z dnia 2006-03-17

POZYCJA 14168

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Jeziorany: wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn. "Porządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w zlewni rzeki Symsarna - wschód gminy Jeziorany "

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Jeziorany reprezentowana przez Burmistrza Jezioran, do kontaktów: Zygmunt Stachlewski, Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5392748, fax 089 5392760, e-mail: umjeziorany@wp.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Wojewódzkie Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych sp. z o.o., Wanda Łaguna, ul. Dąbrowszczaków 39, 10-542 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5274586, fax 089 5275358, e-mail: dokumentacja@wpui.olsztyn.pl, www.wpui.olsztyn.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Wojewódzkie Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych sp. z o.o., Wanda Łaguna, ul. Dąbrowszczaków 39, 10-542 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5274586, fax 089 5275358, e-mail: dokumentacja@wpui.olsztyn.pl, www.wpui.olsztyn.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn. "Porządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w zlewni rzeki Symsarna - wschód gminy Jeziorany ". 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: 1. Budowa kanalizacji sanitarnej tłocznej i grawitacyjnej wraz z przepompowniami w miejscowościach: Żardeniki, Kikity, Piszewo i tereny rekreacyjne nad jez. Luterskim. Projekt przewiduje budowę kanalizacji sanitarnej (sieć główna) tłocznej i grawitacyjnej, przepompownie ścieków i studnie rewizyjne. 2. Budowa sieci wodociągowej w Kikitach i Piszewie Szczegółowy zakres prac precyzują załączone do SIWZ: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna i przedmiary robót. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: gmina Jeziorany, woj. warmińsko - mazurskie. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 000 euro Zakres zamówienia obejmuje wykonanie n/w robót: 1. Budowę kanalizacji sanitarnej tłocznej i grawitacyjnej wraz z przepompowniami w miejscowościach: Żardeniki, Kikity, Piszewo i tereny rekreacyjne nad jez. Luterskim. - grawitacyjnej- 15.746 m.b. - tłocznej - 13.726 m.b. - przepompownie ścieków - 25 szt. 2. Budowa sieci wodociągowej w Kikitach i Piszewie - długość sieci wodociągowej wynosi 8.632 m.b. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 9;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 80 000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: III.2.1.) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przetargiem zgodnie z obowiązującymi przepisami; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełniający warunki dodatkowe określone w SIWZ. III.2.1.1) Status prawny - wymagane dokumenty I. Wykonawca winien być zarejestrowaną firmą lub osobą fizyczną zdolną do wykonania Robót określonych w SIWZ - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; II. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w przetargu i do zawarcia umowy - załączone pełnomocnictwo. III. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia wykonawcy w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; IV. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; III.2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty I. Średnio roczne przychody wykonawcy za ostatnie 3 lata obrotowe (2002,2003,2004 r.) - na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi - w wysokości nie mniejszej niż 6 mln zł; 1) Rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu, informację określającą obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres trzech lat obrotowych (2002, 2003, 2004, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. III. Wykonawca musi dysponować własnymi środkami finansowymi lub mieć dostęp do linii kredytowych w wysokości nie mniej niż 2 mln. zł. Na potwierdzenie Wykonawca złoży informację o rachunku bankowym oraz informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą posiadanie własnych środków finansowych lub dostęp do linii kredytowej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; IV. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie niższą niż 2 miliony PLN. V. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; III.2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty I. Wykonawca wykonał z należyta starannością w okresie ostatnich 5 lat, tj. 2001 r. do 2005 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym okresie, roboty które odpowiadają charakterowi zamówienia tj: wykonał co najmniej dwa zadania, każda robota o wartości nie mniejszej niż 2 mln zł . II. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, którym zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie (personel kluczowy), posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej bez ograniczeń w specjalności sieci i instalacji sanitarne, sieci, instalacje i urządzenia elektryczne i elektroenergetyczne , zgodnie z polskim Prawem Budowlanym. Należy dołączyć kserokopie uprawnień oraz zaświadczeń o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa aktualne na dzień składania ofert. Cały kluczowy personel proponowany przez wykonawcę musi posiadać doświadczenie i kwalifikacje odpowiednie do robót objętych niniejszym przetargiem, zgodnie z poniższymi wymaganiami: Kierownik budowy-1osoba-60 m-cy doświadczenia jako kierownik podobnych robót ; Analogicznie: Kierownik robót sanitarnych -1-36; Kierownik robót elektrycznych-1-36. Doświadczenie zawodowe Kierownika budowy - w okresie ostatnich 5 lat (2001-2005) był kierownikiem budowy co najmniej na jednym zadaniu, które odpowiada charakterowi zamówienia tj. robota o wartości nie mniejszej niż 2 mln zł . III. Wykonawca powinien posiadać lub mieć dostęp do następujących urządzeń i sprzętu niezbędnego do wykonania robót: 1. Koparka kołowa o poj. naczynia roboczego min. 0,60 m3 - 1 szt. 2 Koparka gąsiennicowa o poj. łyżki 0,26 m3.- 1 szt; 3. Spycharka gąsiennicowa 75 kM - 1 szt. 4. Żuraw samochodowy 10t - 1 szt. 5. Samochód samowyładowawczy 10 t - 1 szt. 6. Samochód skrzyniowy 5 t - 1 szt. 7.Ciągnik kołowy -1 szt.; 8. Maszyna do wierceń poziomych; 9. Zestaw igłofiltrów; 10. Pompy odwadniające; IV. Dane dotyczące robót wykonywanych przez podwykonawców. Wykonawca ma obowiązek wykazać w ofercie zakres robót powierzony podwykonawcom.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 04.05.2006, cena - 480 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 04.05.2006 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.05.2006, godzina 11:15, Urząd Miasta, 11-200 Jeziorany, Plac Zamkowy 4, pok. nr 2.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Zamówienie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programy Operacyjnego Rozwoju Regionalnego, Priorytet 1 - Rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmacnianiu konkurencyjności regionów, Działanie 1.2. Infrastruktura ochrony środowiska. 2) Data wysłania ogłoszenia: 09.03.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.