eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › Przegląd i czyszczenie separatorów oraz osadników wód opadowych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-04

Radomsko: Przegląd i czyszczenie separatorów oraz osadników wód opadowych.
Numer ogłoszenia: 141660 - 2012; data zamieszczenia: 04.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 97956 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Radomsko, ul. Tysiąclecia 5, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 044 6854571, faks 044 6854513, 6854521.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przegląd i czyszczenie separatorów oraz osadników wód opadowych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: 1). usługa polegająca na przeglądach i czyszczeniu separatorów oraz osadników wód opadowych wraz z wywozem i przekazaniem do utylizacji odpadów wytworzonych podczas czyszczenia instalacji i wymiany wkładów filtrujących w instalacjach wymienionych w dodatku nr 7 do SIWZ 2). usługa polegająca na wymianie wkładów filtrujących  w separatorach wymienionych w dodatku nr 7 do SIWZ wraz z dostawą nowych wkładów filtrujących wykonywana na odrębne zlecenie w zależności od potrzeb. II. Do zakresu usługi  należy : 1) Przeglądy instalacji separatorów i osadników wymienionych w dodatku nr 7 do SIWZ (I przegląd w terminie 2 tygodni od dnia podpisania umowy, II przegląd w październiku 2012 r.) obejmują: a)ocenę stopnia obciążenia instalacji szlamem i substancjami ropopochodnymi, b)zewnętrzną kontrolę elementów wyposażenia, c)ocenę poprawności działania każdej instalacji, d)spisanie dla każdej instalacji protokołu z wykonanego przeglądu, założenie książki eksploatacji separatora i dokonanie w niej wpisu; 2).Czyszczenie wymienionych w dodatku nr 7 do SIWZ instalacji separatorów i osadników wraz z przekazaniem odpadów do utylizacji - I czyszczenie w terminie do 31.05.2012 r.,  II czyszczenie w okresie od 15.10.2012 r. do 15.11.2012 r. które obejmują: a) usunięcie zawartości osadnika i separatora, b)mycie elementów wewnętrznych (pakiety, filtry koalescencyjne , pływaki, ściany wewnętrzne) oraz usunięcie popłuczyn, c)ocenę stanu technicznego zbiorników (powłok) oraz elementów wewnętrznych separatora, d)ocenę stanu zużycia wkładów filtracyjnych i ich kwalifikację do wymiany podczas następnego czyszczenia instalacji, e)wywóz i przekazanie do utylizacji specjalistycznej firmie zajmującej się utylizacją odpadów wytworzonych podczas czyszczenia instalacji separatorów i wymiany wkładów filtrujących, f)spisanie protokołu z wykonanych prac oraz wpis w książkę eksploatacji separatora. 3). Wymiana wkładów filtrujących w separatorach wymienionych w dodatku nr 7 do SIWZ wraz z dostawą nowych wkładów filtrujących. Wymiana wraz z dostawą nowych wkładów filtrujących wykonywana będzie w zależności od rzeczywistych potrzeb na podstawie odrębnego  zlecenia. III. Wykaz urządzeń objętych usługą znajduje się w dodatku nr 7 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SEPARATOR SERVICE sp. z o.o., ul. Gen. Okulickiego 4, 05-500 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 86320,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 59040,84

  • Oferta z najniższą ceną: 59040,84 / Oferta z najwyższą ceną: 114798,42

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.